Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du ha det til din baby? :) Vi tenkte å kanskje kjøpe det i julegave til snuppa fra oss (salg på barnas hus nå) men er så usikker på hvilken farge vi skal gå for, hehe, tenker å kanskje ta en litt knæsj en :P

Erfaringer med denne stolen? Den kan brukes i mange år fremover ikke sant? Og fra ca 6 mnds alder hvis jeg ikke har misforstått? Eller fra barnet kan sitte sånn ca? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

vi har TrippTrapp-stol, og gutten vår på 2,5 år bruker den ennå, så vi er veldig fornøyd med den. :)

Vi begynte ikke å bruke den før han nærmet seg ett år, da, siden vi har den billige IKEA-stolen som jeg synes passer bedre for de minste. Den har jo sånt brett også, og det er veldig greit i starten når barnet søler masse... ;) Men med innlegg (de stoffputene du kjøper i tillegg) skal det være greit å bruke TrippTrapp-stolen fra de kan sitte selv.

Vi har arvet vår TrippTrapp-stol, så den er i sånn kjedelig trefarge, men knæsj farge er nok fint. :)

Skrevet

Vi skal bruke min gamle tripptrappstol til jenta vår. Den er mørk rød og fremdeles fin :-) Jeg vet ikke hvilke farger de har nå, denne stolen er jo ca 27 år.. Jeg brukte den i mange år, husker jeg brukte den de første årene på barneskolen. En god investering :-)

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt tripptrappstol, den var på salg hos Baby shop til 999kr. Babyshop.no. Knotten er straks 6 mnd, men tror vi skal vente litt til med å ta den i bruk.

Skrevet

Så fint å høre at dere er fornøyde med dem :) Tror vi går for en rød, den var så sprek og fin! :) Skal kjøpe bøyle og sånn pute for å ha inni ja, gleder meg til hun kan sitte ved bordet sammen med oss i egen stol, blir stas :)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt tripp trapp stol. Kan tipse om at baby shop selger de til 999,- nå, og siden barnas hus har prisgaranti får du den til det der også dersom du nevner det :)

Skrevet

Er det sant augustmini?? Jeg har ei venninne som kjøpte seg tripptrapp på barnas hus i går, kan hun gå tilbake og få penger igjen eller er det forsent da? Er baby shop kun på nett eller er det en butikk? Leste nemlig om slik prisgaranti og står at hvis det er på nett så må fraktkostnadene også legges til.

Skrevet

Vi kjøpte den stolen da vesla var 5 mnd, og har brukt den da hun får mat siden da.. ( har babybjørn vippestol, men den vil hun sitte i og ikke ligge og det gikk ikke så bra). Vi kjøpte rosa stol og lilla bøyle.. :)

Kjøpte også en blå med brun bøyle som vi har hos mine foreldre.. så bytter vi med de hvis vi evt får en gutt neste gang.. Også har vi en vanlig trehvit gammel en også her etter storesøster i huset.. De er geniale.. Hun brukte den til hun ble nesten 6 år, så ville hun sitte på vanlig stol.. var jo stor jente da. :)

Skrevet

ahh fant ut at den røde ikke var på tilbud på babyshop, var den venninna mi hadde kjøpt og leste at varen måtte være identisk for at prisgarantien skulle virke.

Hadde jo lyst på rød jeg også, men nå vurderer jeg en annen farge ettersom det var på tilbud her :)

Skrevet

Babyshop er egen butikk ja, så de la ikke til noen fraktkostnader. Jeg kjøpte hvit så den er sikkert på tilbud begge steder, stemmer nok som du sier at varen må være identisk.

Skrevet

hihi, sostra mi er 15 og bruker sin enda :) nekter å låne den bort til meg på 26 enda jeg har betydelig kortere bein enn ho :P

Skrevet

¨Ååååj tusen takk, jenter! Jeg har ønsket meg tripp trapp til junior så lenge, og NÅ fikk jeg pappan med på laget :D Tilbud er det magiske ordet, hehe da får junior tripp trapp stol til jul :D Hurra!

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Her er vi kjempefornøyde med tripptrappstolen vår :) Muffin sitter mye bedre i den enn i de andre stolene vi har prøvd. Er en brukt Stokke tripp trapp m/bøyle og puter som vi kjøpte, meget pent brukt, på www.lillevintage.no.

Skrevet

Vi har en tripp trapp stol til storesøster, som vi er veldig godt fornøyd med.

Men fram til de er ca 1,5 år synes jeg faktisk at den billige Ikea Antilop stolen er mest praktisk, pga det kjekke matbrettet og at den er mye lettere å holde ren enn f.eks tripp trappen (synes det er greit at vesla kan grise i vei på brettet sitt, istedet for utover hele kjøkkenbordet;) Synes også at de minste babyene får bedre støtte i ryggen sin i Ikea-stolen enn i tripp trappen. Men som sagt, for litt større barn synes jeg den er knall, og storesøster har arvet den gode gamle stolen som jeg hadde da jeg var liten. Et lite strøk med hvitmaling og den var så god som ny igjen=)

Skrevet

Vi kjøpte den hvite antilop stolen på Ikea igår med brett og pute i rygg og i sidene:) Syns hun sitter så godt som hun kan i den, og koser seg med brettet.. ikke mye som havnet på gulvet nei, hehe:p

Bruker nok denne til hun er for stor, så kjøper vi en tripp trapp stol:)

Skrevet

Hurra! Det ble svart tripp trapp stol på oss :) De hadde tilbud selv på barnas hus så var ikke så mange farger igjen, men vi er fornøyde vi, tenkte jeg kunne male noen søte dyr på eller noe sånt ;) Og ja, jeg fikk til Babyshop sin pris da jeg viste fram kampanjen deres, vuhu!

Men dere damer, vet dere om det finnes sånn trebøyle å få tak i fortsatt? Jeg finner bare en sånt plastsetelignende greie, og da sitter jo barnet såpass fast at jeg like gjerne kan fortsette med ikeastolen...

Skrevet

Vi endte med å kjøpe en rød en til tross for at det ble litt dyrere på barnas hus enn på babyshop, men hadde så lyst på den fargen :P Gleder meg til vi kan begynne å bruke den :) Hører flere av dere anbefaler annen stol først, men vi fant ut at vi ikke orker å kjøpe flere enn en, så da ble det tripptrapp med en gang. Tenker å kjøpe sånn plastbøyle og pute også etterhvert :)

Skrevet

Hei:)

Jeg har vokst opp med tripp trapp og nå har snuppa også fått en. Er kjempefornøyd med stolen. Bor litt trangt for tiden så har ikke spisebord, men kom over en side som selger brett til stolen, playtray.no. Kan anbefales på det sterkeste, nå spiser hun brødskive og annen plukkemat selv og syns det er kjempestas:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...