Meg og alle gutta Skrevet 4. desember 2011 #1 Del Skrevet 4. desember 2011 Sist merket jeg at jeg var gravid da jeg fikk super ømme pupper en uke før forventet mens og var kvalm og uggen fra ikm. Masse mensmurringer og stikkninger hadde jeg og fra 1 uke før ikm. Har aldri ømme pupper ellers. Denne gangen merker jeg ingenting.. Ikke antydning til ømmepupper eller murringer eller kvalme. Hadde jeg ikke tatt en test for morroskyld for 4 dager siden og at mensen ikke kom, hadde jeg ikke ant at d var noe pågang. Når kom symptomene deres og har det vært anderledes nå i starten denne gang kontra forige svangerskap? Blir så usikker.. Kjente det så tydelig sist... Bekymrer meg for alt mellom himmel og jord. Blighted ovum, blæremola, ma, sa, ja absolutt alt denne gangen. Ser når jeg leser innlegget mitt at jeg er fryktelig hysterisk, men ettersom det er anderledes denne gangen blir jeg så bekymret. Trenger bare noen bekreftelser på at man ikke trenger å ha noen graviditets symptomer så tidlig uten at det er noe galt selvom man hadde det sist.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143846750-noen-som-merket-graviditeten-tidlig-f%C3%B8rste-gang-men-som-ikke-merket-noen-symptomer-f%C3%B8r-senere-andre-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. desember 2011 #2 Del Skrevet 5. desember 2011 Tenkte jeg bare måtte svare deg. Er innoom fra 2.tri og jeg er i dag 14+1 med barn nr 2. Med mitt første barn visste jeg fra uke 3 (flere dager før testen ble positiv) at jeg var gravid pga kvalme. I tillegg hadde jeg mange andre tidlige tegn som myyye mer utflod og tykkere enn vanlig, syk halsbrann, frysete, tisset mye, ømme pupper... Den gang var jeg suuuper kvalm døgnet rundt, og jeg kastet opp siste gang i uke 24.. Denne gangen var det eneste jeg merket rundt ikm at jeg tisset mye. Ellers kom ikke kvalmen før i uke 6, og halsbrann er jeg nesten ikke begynt å kjenne enda, har hatt lite ømme pupper og merker graviditeten generelt lite. Det jeg har merket litt denne gangen som jeg ikke merket så mye sist (hvis jeg husker rett), er at jeg sover dårligere og drømmer myyyye. Dette begynte nokså tidlig. Kanskje rundt uke 4-6 engang. Så det går virkelig an å ha 2 vidt forskjellige sv skap.. Jeg har sett et bankende hjerte i uke 7+4 og hørte hjertelyden nå i forrige uke. I tillegg er jeg nesten sikker på at jeg også nå kjenner liv. Så her går det foreløpig veldig bra:) Nå er jeg bare spent på om de ulike symptomene har noe å si for kjønn;-) Har en sønn fra før. Masse lykke til videre til deg, og håper dette kanskje kan være med på å lette bekymringene dine:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143846750-noen-som-merket-graviditeten-tidlig-f%C3%B8rste-gang-men-som-ikke-merket-noen-symptomer-f%C3%B8r-senere-andre-gang/#findComment-143847927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsefrøkna Skrevet 5. desember 2011 #3 Del Skrevet 5. desember 2011 Akkurat som deg, kjente jeg masse første gangen, denne gangen var det ca null symptomer. Og jeg skjønte ikke at jeg var gravid før testen, det gjorde jeg sist... ...nå begynner kvalmen å komme da... Lykke til=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143846750-noen-som-merket-graviditeten-tidlig-f%C3%B8rste-gang-men-som-ikke-merket-noen-symptomer-f%C3%B8r-senere-andre-gang/#findComment-143849108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafo - julibaby12 Skrevet 5. desember 2011 #4 Del Skrevet 5. desember 2011 Har det heeeeelt likt! VAr kjempebekymret helt til jeg kom på tidlig UL Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143846750-noen-som-merket-graviditeten-tidlig-f%C3%B8rste-gang-men-som-ikke-merket-noen-symptomer-f%C3%B8r-senere-andre-gang/#findComment-143849879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og alle gutta Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 5. desember 2011 Takk for svar snille dere! Kjenner at jeg ble litt mer beroliget nå. Har alikevel bestilt meg tidlig ultralyd som jeg skal på når jeg er 7+3. Har også en sønn fra før, og da jeg venta han hadde jeg ekstremt ømme pupper fra ca 8 dpo, hadde også masse murringer, tissa ofte og var små kvalm rundt ikm. Ble veldig tidlig trøtt også. Denne gangen merker jeg absolutt ingenting. Har mye energi faktisk. Hadde mye mareritt før ikm denne gangen. Sover veldig dårlig og bruker laaaang tid på å sovne. Mulig symptomene dukker opp etterhvert. Blir bare så urolig når ting blir så ukjent. Var jo ikke sånn sist:-) Trodde jeg kom til å være mer avslappet med nr 2 i magen, men det viser seg at sånn ble det altså ikke:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143846750-noen-som-merket-graviditeten-tidlig-f%C3%B8rste-gang-men-som-ikke-merket-noen-symptomer-f%C3%B8r-senere-andre-gang/#findComment-143850093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå