Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 hva er aldersgrensen ? er det noe for en 7 åring?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Det tviler jeg sterkt på! 6 åringen min hadde nok ikke fått sove i flere mnder etter dette. Jeg hadde aldri latt henne se den, hun er 6 1/2 år.
valkyrien Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Vet ikke hva grensen er, men jeg tror ikke jeg ville latt et barn på 7 se den.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 HI her Jeg hadde aldri latt barnet mitt se den, er ganske striks og streng på dette. Bare spør , for barnet har vært hos pappa...og fått lov å se denne. Og det er ikke første gang det får se "voksenfilmer".
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Hvilken aldersgrense er det da ? 7 åringen her ser både Harry Potter, Pirates of the Carribean og spiderman og jurrasic Park (med 11 årsgrense) Men han tar det med knusende ro og har kontroll på forskjellen mellom film og virkelighet.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Har en 7 åring hjemme som elsker troll, men få ikke se denne. Jeg er redd han vil tro det er en ekte dokumentar. Det finnes det jo faktisk voksne som tror;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå