Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen jenter :) Da har min el kommet og gått uten at vi fikk tid til å legge inn noen aksjer. ( på den måten er julestria kjip ;)) Så jeg hopper videre inn til uke 5 jentene så ønsker jeg dere lykke til videre :) Satser på mange jule babyer her. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har el kommet til oss. mye strekkbart sekret i dag. fikk lagt inn aksjer i går og onsdag. men det er vel litt lenge siden. får prøve oss i dag og morgen også. spørs hvor mye jeg får tyna denne mannen min :)

Skrevet

Da er det vel tid for el om et par dager da :) fikk lagt inn aksjer på mårran i dag :) føler meg litt mer avslappa den pp her, så får håpe det gjør utslag da. 6 måneder med prøving er jo ikke unormalt lenge, men jeg syns det er på tide at det klaffer nå ;)

Skrevet

God morgen, alle søte prøvejenter!

Da var el over, og den lange ventetiden har startet... Dvs. el skulle vært ca i går, men som vanlig fikk jeg ikke helt utslag på el-testene, og hadde el symptomer i slutten av forrige uke, så mulig den kom litt tidlig denne gang.

Fikk lagt inn aksjer tirsdag, fredag og lørdag - håper det holder! Eller må vel kanskje prøve å få med gubben på en runde i dag også. Men merker det tar på med all denne sengekosen midt i en ellers travel nok tid. Er rimelig trøtt for tiden, ja!

Hvordan går det med dere? :))

Skrevet

Hi hi, ja kan bli litt sene kvelder med denne prøvingen, kjenner til det der med å være trøtt.

Men prøve må vi begynne med ikveld for nå er el-jakten starta. Håper testene har kommet i posten, må gå å sjekke. Er på 3. el. 4. pp, og har enda ikke klart å finne el..

Skrevet

Heisann jenter:)

Ja det tar på å lage barn, eller trene på det:) Hehe. Merker det litt selv til tider, egentlig lyst til å sove, men må jo legge inn aksjer. Sove kan man gjøre siden:)

Jeg har ikke el testet meg ennå, men begynner å merke på kroppen at det begynner å skje noe snart:) etter planen har jeg ikke el før den 22/23, men har begynt å legge inn litt aksjer:) er veldig rolig i denne pp, har en følelse av at det ikke kommer til å funke denne pp:( (ble veldig skuffet forrige pp, var så sikker på at det satt da,men så feil kan man ta). Men kanskje det er nå det skjer siden jeg ikke tenker så mye på det:)

heldigvis er det jul nå, og jeg er som barna; gleder meg veldig til julaften og den koselige romjulen med familie og venner:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jippi!! Endelig fikk jeg positiv EL-test! Nå var teststreken til og med sterkere enn kontrollstreken :D Da blir det hankypanky de neste dagene ;)

Noen andre med positive tester?? :)

Skrevet

Flytter meg selv til mandag, da jeg tror jeg hadde el ganske tidlig, selv om jeg ikke helt klarte å finne den. Er ellers på vei til senga - for å sove. Trøøøøøøtt!

Mandag, 2.1.12:

- Ireyna, 26 år, 17.pp, Nytt år, nye muligheter :D

- Cayenne72, 7. pp. Vil ha tredje troll i 2012!!!

Tirsdag, 3.1.12:

- Mes, 2 pp... tenker det passer med nr 3 nå...

Onsdag, 4.1.12:

- Høytoppåfjellet, 4.pp. (mulig ikm 6.1.12)

- Ønsker ny spire, 10 pp.

Torsdag, 5.1.12:

-Høne_pøne, 3pp, søker småtroll nr. 3:)

- romheg<3mammas skatt<3 4pp 1SA

- stineskj, 6pp prøver på nr 1, håper det skjer snart!

Fredag, 6.1.12:

-

Lørdag, 7.1.12:

- Ariel_86, 10pp, *venter i spenning*

- politifrua, 1pp, prøver på nr 2

- Amaryllis ☆ (mulig ikm 08.01.12)

- Ringfinger 24 år, ca 36 pp. kjøpte cb-digital monitor denne pp. spendt!

- Tessy, prøver på nr 2! Ingen tiltak denne mnd annet en aksjelegging når vi føler for det:) 2pp

Søndag, 8.1.12:

-

<3 Gravid <3

-

Skrevet

Kommer også TR tidligere når EL er tidlig? 14 dager etter EL liksom? :)

Skrevet

Ja, det gjør den. Min pleier komme 15 dager etter el.

Ha en fin tirsdag, jenter! :)

Skrevet

Amaryllis, jeg tenkte å ha sex hver dag i noen dager etter positiv EL-test. Bare for sikkerhetsskyld ;)

Jeg lurer forresten på om jeg fikk falsk positiv i går, går det an? Tok to EL-tester i går på forskjellig tidspunkt og begge var kjempepositive! I dag er styrken på streken halvert derimot.. Trodde den skulle holde seg sterk i noen dager jeg?

Skrevet

Man pleier ikke få positiv test i mer enn en eller to dager. Ellers lønner det seg å få lagt inn mest mulig aksjer FØR positiv el-test og så fort som mulig, for på selve el-dagen er det liten sjanse (ca 5 % mener jeg å huske) for å bli gravid ift dagene før. Dagen etter el er det omtrent null sjanse for å bli gravid.

La ut lenken til disse tallene her en gang, men finner den ikke nå. Lykke til:)

Skrevet

Den fruktbare perioden er 6 dagar som avsluttes på eggl dagen. Dette fordi spermane kan vara inntil ei veke, og egget ca et døgn. Dei to dagane som eggl testen slår ut på er dei mest fruktbare. Lykke til!

Skrevet

Da har jeg fått testene i posten, men har ikke fått tid å teste enda. Bør vel strengt tatt begynne, tror jeg er på dag 12, og med en syklus på 27/28 for tiden, ja da er det vel nå man skal starte letingen..

Har ikke fått lagt inn aksjer siden forrige torsdag pga. jobb, så foreløpig ser det jo dårlig ut. Bare en ting å gjøre;)

Skrevet

God kveld jenter:)

Akkurat kommet hjem fra jobb nå så nå blir det aksjelegging:) skulle egentlig teste i dag tidlig, men glemte det av alle ting. Så prøver igjen i morgen tidlig:)

Skrevet

Etter hva jeg har forstått så kommer EL 24-36 timer etter positiv test, så man har fortsatt litt tid når den blir positiv :) Ellers så føler jeg nå at dette ikke er pp det klaffer! Det finnes ikke noe EL-slim i det hele tatt og det har blitt lite aksjelegging pga jobb. Heg er jo helt skutt når jeg kommer hjem om kveldene og da er sex det siste jeg har i tankene!

Ariel_86, du bør ikke bruke EL-testene om morgenen. De skal helst brukes litt utpå dagen siden morgenurin er så konsentrert at man kan få falsk positiv! :)

Skrevet

Kan noen lage en ny tråd etterhvert? Kronglete med lange tråder med det nye systemet.. Må lage matpakker og sove her. Fortsatt trøøøøtt!

(Et symptom kanskje? Hva tror dere? Er vel kanskje en smule for tidlig for det, ja;)

Skrevet

Neida det er aldri for tidlig for symptomer her inne! ;-) Ny tråd høres ut som et godt forslag! Dessuten er navnet på tråden nesten uleselig slik som det er nå.

Er det forrsten noen med utdanning innen helsevesenet her? :P Jeg sliter med hovne kuler i armhulen som har kommet og gått i noen uker, men nå er de så utrolig vonde at jeg ikke klarer å løfte armene og har kramper helt ned i fingrene! Prøvde meg på time hos legevakten tidligere, men jeg hadde visst ikke vondt nok til at jeg ble prioritert der :(

Det hadde vært helt perfekt hvis noen kunne si meg hva dette kan være for noe! Og helst at det er noe ufarlig og ikke dødelig! For akkurat nå føler jeg meg temmelig døden nær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...