Babysyk85 Skrevet 13. desember 2011 #51 Skrevet 13. desember 2011 Cayenne, du er så søt. Alltid så optimistisk for meg ;-D Mensen min pleier å være veldig treig. Utrolig irriterende, men den bruker noen dager på å liksom ta seg opp.... Og tappen er veldig åpen. Så jeg er nok ikke gravid. Men snart.... håper jeg ;-)
**Cayenne** Skrevet 13. desember 2011 #52 Skrevet 13. desember 2011 OK Babysyk, vi satser på 2012 da:) Høytoppåfjellet: Jeg føler akkurat det samme! Denne måneden blir vi gravide! Ellers ble ikke mannen med på å hoppe i høyet i går kveld - han var "for trøtt"! Har aldri skjedd før. Håper det blir lenge til neste gang... Han lovet å stille opp i dag da - desto bedre antakelig, med 4 dager til el (muligens). Da er det Lucia-feiring nr 2 av 3 i dag, denne gang på jobben. Ha en fin dag alle sammen!
mes Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #53 Skrevet 13. desember 2011 da var det aksje start... :) Får håpe vi rekker noen ganger denne uka og selv i helga, sjøl om jeg har arbeidshelg... og så må vi vel litt neste uke også!! ifølge kalenderen her inne skal el være rundt den 20...men om den kommer 14 dager etter første dag siste mens, skal den vel være rundt den 16... så her er det bare å gi jernet : )
Tessy Skrevet 13. desember 2011 #54 Skrevet 13. desember 2011 Tror jeg hopper inn her jeg jenter:) skal ha IKM ca 7 januar.. Hadde egentlig tenkt å holdem eg langt unan BIM med det klarer jeg visst ikke...blir så ensomtå gå med tanker alene!
Tessy Skrevet 13. desember 2011 #55 Skrevet 13. desember 2011 Mandag, 2.1.12: - Ireyna, 26 år, 17.pp, Nytt år, nye muligheter ********** Tirsdag, 3.1.12: - Mes, 2 pp... tenker det passer med nr 3 nå... ********** Onsdag, 4.1.12: - Cayenne72, 7. pp. Vil ha tredje troll i 2012!!! - Høytoppåfjellet, 4.pp. (mulig ikm 6.1.12) - Ønsker ny spire, 10 pp. ********** Torsdag, 5.1.12: -Høne_pøne, 3pp, søker småtroll nr. 3:) - romheg<3mammas skatt<3 4pp 1SA - stineskj, 6pp prøver på nr 1, håper det skjer snart! ********** Fredag, 6.1.12: - ********** Lørdag, 7.1.12: - Ariel_86, 10pp, *venter i spenning* - politifrua, 1pp, prøver på nr 2 - Amaryllis ☆ (mulig ikm 08.01.12) - Ringfinger 24 år, ca 36 pp. kjøpte cb-digital monitor denne pp. spendt! - Tessy, prøver på nr 2! Ingen tiltak denne mnd annet en aksjelegging når vi føler for det:) 2pp ********** Søndag, 8.1.12: - ********************************** <3 Gravid <3 - **********************************
lille +gutt Skrevet 13. desember 2011 #56 Skrevet 13. desember 2011 Hei Hører til denne uka men vet ikke hvilken dag enda, da el test fremdeles er negativ. og selve syklusen er ganske forskjellig innenfor 31- 35 dager Har testet fra pp 4 er veldig glad for det da det viste seg at vi var helt på bærtur. Håper det begynner å klaffe snart
**Cayenne** Skrevet 13. desember 2011 #57 Skrevet 13. desember 2011 Har dere noen spesielle strategier denne pp'en? Har funnet ut at jeg skal prøve grapefruktjuice etter å ha lest mange solskinnshistorier om dette. Begynner i morgen. Noen som blir med på eksperimentet?
lille +gutt Skrevet 13. desember 2011 #58 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er med vist du kan fortelle litt om det:) har ikke hørt om dete før. Hvor mye er det uansett type grapefrukt jucie osv?
**Cayenne** Skrevet 14. desember 2011 #59 Skrevet 14. desember 2011 Grapefruktjuice skal gjøre el-slimet optimalt for sædcellene slik at de lettere når fram til egget, så vidt jeg har forstått. Ett glass per dag, men bare fram til eggløsning. Google grapefruktjuice og gravid, så får du opp mange positive historier, f.eks. her: http://forum.snartgravid.com/archive/index.php/t-62824.html Skader iallfall ikke å prøve, tenker jeg:)
**Cayenne** Skrevet 14. desember 2011 #60 Skrevet 14. desember 2011 Da har jeg kjøpt meg rosa grapefruktjuice fra Tine. Synes den var kjempegod, jeg! Men har alltid likt litt sterke ting, da... Ha en fin onsdag, girlies!
Babysyk85 Skrevet 14. desember 2011 #61 Skrevet 14. desember 2011 Smugtitter litt her innimellom ;-) "Kjenner" jo så mange av dere, så må jo følge med ;-) Vil bare si at jeg prøvde grapefruktjuice ikke forrige men pp før det igjen. Har normalt ikke veldig mye slim, men fikk merkbart mye mer etter å ha drukket grapefruktjuice. Ble jo ikke noe spire av det, men det skader jo ikke å prøve! Kanskje jeg skal prøve nå igjen. Jeg syns egentlig det smakte greit, men passet på å drikke det når jeg var tørst, for å drikke veldig mye om gangen var ikke godt. Mulig jeg drakk litt for mye altså ;-) Anbefaler det absolutt for de som ikke har så mye slim til normalt!!
Indigo 08-10-13 Skrevet 14. desember 2011 #62 Skrevet 14. desember 2011 Da er jeg på dag 6, og tanta er endelig ferdig. Trodde man skulle få litt kortere mens etter et par svangerskap/fødsler, men etter siste runde har jeg tanta i 5-6 dager:( Uansett, ferdig er jeg for denne gang!! Lurer på om vi skal intensivere prøvingen litt da jeg virkelig ønsker et 2012 barn. Tenker at det er veldig ideelt med et skoleår mellom hvert barn, dvs. to år. Til nå har vi hatt sex ca 2 ganger mellom tr og el, og har ikke funket. Men så har jeg ikke klart å finne el heller. Lurer på om den kommer ca. 3-4 dager senere enn hva jeg har trodd til nå, og da hjelper det jo mest sannsynlig ikke med sex ca. 5 dager før.. Litt vanskelig å få det til å klaffe siden jeg går turnus, men denne runde ser det ut til at jeg kun har dagvakter i el-uka:) Tenker sex annenhver dag fram til el, det burde være greit. Men mest av alt skal vi kose oss, og ikke lage så mye prestasjoner i det. Skal bestille el-tester og finne el denne runde ihvertfall. Hva er billigst og best? Så tror jeg at jeg hiver meg på grapejuce:) Det er jo godt, så egentlig bare å bytte ut appelsinjuicen heller! Nei, nå gleder jeg meg til jul, og prøving, og venting og venting etter dpo mot ikm:)
Tessy Skrevet 14. desember 2011 #63 Skrevet 14. desember 2011 Amaryllis; jeg merker det på slimet jeg at El nærmer seg, jeg trodde før jeg var her inne at jeg kjente det sånn midt i syklusen, men det viste seg å ikke være el i det hele tatt..så var jo godt jeg fant ut av det...nå komemr jeg kun til å gå etter slimet, for det har timet riktig i forhold til positive EL tester. Så da tenker jeg som så at jeg ikke gidder stresse med testinga lenger, så får det heller stå til:) Høne_pøne: da jeg brukte El tester kjøpte jeg fra billigtester.no og er helt fornøyd med dem, da kan du få en pakke med 21 tester og 5 g-tester. Jeg gleder meg også veldig til jul nå, tror det ksal bli en veldig fin tid med elelr uten resultat på nyåret;) kos skal det i hvertfall bli! hehe:) Lykke til denne perioden da jenter! Godt å kunne skravle litt igjen!
grønnsakshagen Skrevet 15. desember 2011 #64 Skrevet 15. desember 2011 Da var både hostesaft og grapefruktjuice i hus, syns det var godt jeg! Fant ut at juien passet ypperlig til chips med salt og pepper-smak! Man tørstedrikker ikke grapejuicen da, man nipper til den :-)
mammas skatter <3 Skrevet 15. desember 2011 #65 Skrevet 15. desember 2011 da har vel aksjelegginga begynt for fult hos oss. el kommer vel en av de 3 -4 nærmeste dagene. har hat 2 dager med litt murring og tappen har begynt å åpne seg. og vi har fått til 3 dager med aksjer. skal prøve å ikke stresse denne pp. mannen ba pent om det siden han har problemer med å komme me stresset. vart faktisk litt spådd i hånda her i helga. men d var ikke så gode nyheter egentli. men veit ikke om jeg skal tro på det siden d var alkohol i bilde på den som spådde og ho bare såg på ene handa. men vertfall så fikk mannen to barn. 2 gutter og jeg 1 barn. 1 gut. vi har ett barn. en gutt på 2 år.
Indigo 08-10-13 Skrevet 15. desember 2011 #66 Skrevet 15. desember 2011 Tror du skal velge å se bort fra det romheg! Jeg tror du blir gravid snart;) Kan ikke spå, men viktig å ha troa:) Har forresten blitt spådd en gang i tarot, og det var virkelig en tankevekker. (Aldri prøvd noe slikt før..) Alt stemte, eller "gikk i oppfyllelse" senere.. Hadde vært gøy å oppsøkt denne mannen igjen:) Da var vi i alle fall igang med aksjelegging. Men er nok alt for tidlig enda, sikkert ei uke til el. Skal rett og bestille el-tester nå..
mammas skatter <3 Skrevet 15. desember 2011 #67 Skrevet 15. desember 2011 mannen vart faktisk spådd i kort før jeg vart gravid med guten vår. da stemte d. kort tid etter vart jeg gravid etter 2 års prøving. har mer trua på kortspåing. vart jo litt lei meg og hadde litt trua på den spåinga. men no er jeg faktisk ganske opptimistisk. så kansje kansje
**Cayenne** Skrevet 16. desember 2011 #68 Skrevet 16. desember 2011 Ikke tro på dette, Romheg. Jeg har blitt spådd mye som ikke har stemt:) Hvordan går det ellers, jenter - er dere i gang med aksjelegging? Vi er i full gang - fikk lagt inn aksjer på tirsdag, og regner med i dag og iallfall en gang til i løpet av helga;) El er vel rundt søndag, tenker jeg. Men har ikke sett noe mer til dette el-slimet som viste seg for noen dager siden - kanskje el har kommet veeeldig tidlig denne gangen, dvs etter en uke???
Indigo 08-10-13 Skrevet 16. desember 2011 #69 Skrevet 16. desember 2011 Her går det strålende, har fått lagt inn aksjer to kvelder på rad, selv om det er alt for tidlig enda. Litt feil å kalle det aksjer sånn sett;) Men nå blir det bom stopp i hele helga t.o.m søndag, jobber kveld/natt. Tar det igjen til uka, da er jo også el-uka mi igang;) Ellers virker det rolig her inne, sikkert julestress som innhenter folk? Selv har jeg roen, ferdig med alle julegaver, begynt å vaske litt rundt, og skal bake det siste til uka. Ingenting er bedre enn det for da får vi litt mer tid til hverandre etter barna har lagt seg, også siden jeg jobber turnus som går utover tid med familien. Viktig å utnytte tiden vi har da:) Ja, ja, litt om meg her, som jeg skravler i vei... Skal slenge meg rundt og vaske overetasjen nå før jeg henter barna i bhg:) Ha en super helg jenter!!
peachen84 Skrevet 16. desember 2011 #70 Skrevet 16. desember 2011 Hei Hei her er vi fullt i gang hadde utslag på eggløsningstesten i går morges Her i huset vet ikke min kjære samboer at det kanskje blir en mini til. har tenkt å overraske han Han maser nesten hver dag om vi ikke skal prøve på en liten en til , så jeg kan nesten ikke vente til jeg kan vise han en positiv test Jeg har 2 barn, en på 5 år og ei tulle på 14 mnd, og hver gang blitt gravid uten at det innebar noe planlegging...men nå har jeg prøvd disse testene til clear blue..fikk positivt utslag i går morges, så da ble det lagt inn aksjer på onsdag og i går hvor mange dager opp mot EL bør man legge inn aksjer? Meget spent på om det bare blir med denne PP eller om det må flere til
Høytoppåfjellet Skrevet 16. desember 2011 #71 Skrevet 16. desember 2011 Oi Er dere i full gang allerede altså? Her er det nok en liten uke til EL ennå! Jeg fikk EL-testene mine i posten i dag og tok en nå nettopp bare for å komme i gang. Det fantes ikke antydning til strek engang! Men siden jeg bare er på dag 7 i syklusen så hadde jeg ikke regnet me noe utslag riktig enda 13 tester igjen! Jakten på EL er i gang Dere andre som EL-tester må jo bare legge ut resultatene deres også! Det er jo litt spennende å følge med på hvem som finner gull eller ikke!
Tessy Skrevet 16. desember 2011 #72 Skrevet 16. desember 2011 Ja da kom mensen i dag, så da blir det IKM uke 2 på meg og ikke uke 1. Lykke til jenter!! Vi får satse på at 2012 blir et bra år for oss alle:)
mes Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #73 Skrevet 17. desember 2011 løfter tråden litt... til orientering tror jeg at det er el-slim observasjoner i dag, så her er d bare å henge i.... dvs etter jeg kommer hjem fra aftenvakt... god helg jenter! : )
lille +gutt Skrevet 17. desember 2011 #74 Skrevet 17. desember 2011 Hei Jeg tror kanskje jeg har el i dag så det blir spennende i ettermiddag når jeg skal teste Håper dere har en fin helg jenter Stress ned med julestresset Ang spm som en over her stilte ang hva man sier/gjør ang disse festlighetene som kommer. Her vet de fleste at vi prøver, vi er jo kommet ganske høyt opp i 20 årene så de fleste har barn nå så jeg føler alle skjønner det uansett at barn kommer snart. Kompisene til typen vet ikke no, men jeg tror de har forstått det selv om de ikke sier noe siden jeg er med på byen men ikke drikker. Men man vet jo aldri da, menn kan jo kanskje være litt distre
Indigo 08-10-13 Skrevet 18. desember 2011 #75 Skrevet 18. desember 2011 Hei:) Hvordan går det med dere? Titter en snartur innom, akkurat stått opp, og hiver i meg en kopp kaffe før jeg må på jobb igjen.. Vet ikke helt hvordan dag jeg er på, og tenker at jeg skal la være og regne etter (ihvertfall akkurat nå, men tror jeg går inn i el-uka, og at el er helt på slutten av uka. Skal prøve å følge litt mer med på dette slimet. Når det gjelder denne prøvinga så lever jeg livet mitt som normalt, uten at jeg tror det kommer til å gå ut over prøving/spira. Men så fester jeg jo aldri (ferdig epoke), ingen røyk/snus, og har normalt sunt kosthold. Et glass vin eller to tar jeg imidlertid i ny og ne, og det kommer jeg å gjøre i jula også. Men blir med måte, har to små barn, og et glass vin til maten holder liksom, og sikkert et på kvelden etter barnas leggetid. Blir jo total avholden straks jeg skulle mistenke en graviditet, men inntil da lever jeg som jeg pleier. Ikke vet man hvor lang tid det tar heller. Men synes det er fornuftig at man innretter livet sitt etter prøving. Tenker at alle gjør som de føler er naturlig og best for dem i prøvetida:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå