Gå til innhold

Brio Happy duovogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det negative du finner på nett er vel bare med det compact understellet brio tilbydde før, det var nemlig skikkelig dårlig og stivt. Men happy har alltid vært en super vogn (med rett type understell). I dag har compact understellet heldigvis gått ut av produskjon.

Jeg vil si løp og kjøp! Har hatt maaange vogner og happy er fantastisk syns jeg :)

Jeg vil ikke anbefale denne vognen til noen. Jeg kjøpte den til eldsteman i 09, og måtte kjøpe ny vogn til ham. For det første er bag delen veldig liten, funker kanskje hvis man har en sommer baby, som ikke trenger vinterpose, for med den er det ikke plass til noen baby. Og ettersom den ble for liten allereder nårsnuppen var 1,5 mnd måtte vi gå over til sportsdelen, og da ble det bare enda verre! Den delen som fotene skal ligge på holder seg ikke oppe! Da snuppen datt ut av vognen var planen klar, ut med den og kjøpe en ny!!

Nå vet jeg jo ikke hva de har gjort med den siden 09, men jeg kommer aldri til å kjøpe en Brio vogn igjen!

Lykke til på ferden :)

• 1 måned senere...

jeg har en happy fra 08 med compact understell og den har fungert kjempebra for oss! Vogna har trilla kilometer på kilometer uten at det har vært noe galt med den. Bagen kunne vært litt større, men siden vi får vårbarn igjen denne gang går det heilt greit. Stoffet på vogna er godt så selv om vogna har blitt brukt MYE til våre to barn til nå, har den ikke falmet noen ting. Veldig greit at alt kan tas av og vaskes. Kurva under rommer mye, så vi har trillet mye til matbutikken...

Annonse

• 2 uker senere...

Hmm, vet ikke helt.. Jeg har sånn elsk/hat forhold til vogna min..

Har brio happy hertiage med hjerter inni <3 den er nydelig..

MEN, kalesjen er helt slapp, vet ikke om det skal være sånn, men var sånn allerede da vi fikk den fra butikken :o baggen er liten men det gjør ikke noe så lenge du ikke kjøper en svær pose..

Den er kjempegod å trille, har masse reflekser og god plass til ting under vognen.. den passer i pram pack og veier veldig lite.. :) Alle som triller på vognen min sier den er enormt god å trille..

Vi har de plast hjulene, de er lette men på kram sne føre funker de ikke i de hele tatt! så ville kanskje tatt luft hjul hvis jeg skulle velge på nytt! :)

Jeg vil nok anbefale den :)

Har selv lyst på et til understell med svinghjul..vognen ville da vært perfekt!:)

Vi har en fra 09, med lufthjul- og må si vi er veldig fornøyd. Bruker den fremdeles til jenta på 2 1/2, og skal bruker den til babyen som kommer i juni.

Har aldri vært noe tull med den, bortsett fra at et hjul har måttet lappes. Og så har den funkjsonen hvor man kan dra håndtaket ut og inn blitt hard.

Vognen er stødig, lett, god å trille (også i snø), god plass under til poser ol, tett og fin i vind... Fin å se på synes jeg også.

Vi hadde vinterpose til jenta i bagen, og hun flyttet over i sportsdelen da hun var ca 7 mnd, så synes den ikke er såå liten. Ihvertfall er de fleste andre mindre, om du ikke velger simo da.

Enig i at kalesjen er litt slapp, og dras ned (sportsdelen). Og så er denne typen sportsvogner ganske høye (setet) så man må løfte opp barnet, det må man jo ikke på mange andre (feks tfk, mb) og det er lenger ned å falle..

Men er alt i alt svært fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...