Endelig ny spire i magen Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei, blir man sykmeldt på Aleris etter uttak?
TanteTroll Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Det står i papirene deres at de sykemelder dagen for uttak og dagen for innsett, så jeg forberedte meg på å ordne fraværet med permisjon og egenmelding. Jeg fikk VELDIG store eggstokker, og var fryktelig stinn i magen (redde for overstimulering før uttak), og ble sykemeldt i 10 dager etter uttak uten at jeg spurte om det (jeg var egentlig fast bestemt på å gå på jobb, men veldig glad for at jeg fikk sykemelding og ble hjemme.). Så jeg vet egentlig ikke om de vansligvis sykemelder utover uttak og innsett hvis alt er "normalt." Det kommer kanskje litt an på type jobb man har også?
vårsol73 Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er også på aleris, og har ikke hatt noen spesielle problemer knyttet til egguttak. Jeg har ikke blitt sykmeldt på noen av mine tre uttak (heller ikke på uttaksdagen), har dratt på jobb ved lunchtider samme dag som uttaket. Går ut fra at dette er veldig individuelt, jeg har alltid følt meg veldig frisk og har ikke hatt noen spesielle problemer.
poca Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Hei, Jeg hadde uttak på en torsdag og var sykmeldt i 2 dager, så det klaffet bra med helg! Jeg var totalt neddopet og ikke i stand til å dra på jobb. Kunne nok dratt på jobb på fredagen, men jeg var veldig forkjølet så jeg ble hjemme
eka72 prøver igjen Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hallo!! Jeg har også fått behandlig hos Aleris. Hadde uttak på en mandag og innsett på onsdag. Og ingen spesielle komplikasjoner i forhold til dette. De spurte om hva jeg jobbet med, og utifra det fikk jeg sykemeldig fra mandag til fredag, altså 5 dager. Lykke til med forsøket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå