Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #26 Skrevet 4. desember 2011 Jeg skjærer absolutt ikke alle under en kam. Men jeg tror fremdeles at når det er sånn så mangler det noe nært og godt i samlivet, særlig når det er ujevnt. Dvs. at den ene parten ikke vil, mens den andre parten prøver seg og blir skuffet gang på gang. Et menneske tåler bare så mange avvisninger og når du blir avvist gang på gang så går det utover den gode følelsen i forholdet. Jeg regner med at hverken du eller din mann avviser hverandre ukentlig, og at dere ikke har en fast dag dere har sex så det blir noe annet, da er det jevnt og den ene slipper stadige knekk i selvtilliten og stadige skuffelser.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #27 Skrevet 4. desember 2011 Hehe, når ellers skal han prøve seg enn når dere har lagt dere\ våknet? Trodde det var helt normalt jeg
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #28 Skrevet 4. desember 2011 Han kan prøve seg når som helst, bare ikke akkurat da. Det kan godt hende at det er normalt, men det passer altså ikke for meg. Det kan funke hvis vi legger oss tidlig, fordi vi har planer om å ha sex. Men når vi legger oss til vanlig tid, vil jeg bare sove. Da er det bare forstyrrende hvis han vil begynne på noe. Når vi våkner om morgenen synes jeg det er fryktelig irriterende hvis han begynner å ta og stryke på meg. Det kiler og jeg hater det. 21:29
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #29 Skrevet 4. desember 2011 her er det ikke rare sex livet for tiden. grunnen er at jeg og mannen sliter veldig, anspent og usikkert mellom oss nå. vet ikke helt hvor vi har hverandre nå. vi har slitt i 3 måneder nå. sex kansje en gang i uka..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #30 Skrevet 4. desember 2011 Ikke vanskelig å vite hvem som er hi her:) Flott at du har et vellykket ekteskap hi. Hilsen ei som syns sex er godt ca 1 gang per uke, og som er fornøyd med livet og ekteskapet:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #31 Skrevet 5. desember 2011 Folk er forskjellige. Noen har behov for mye sex, andre har ikke det samme behovet. At det kan gå uker eller måneder uten at man får lyst på sex, trenger slett ikke bety at noe er galt i forholdet; forklaringen kan være så enkel som at man er lite opptatt av sex og har lavt behov.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #32 Skrevet 5. desember 2011 Vi har sex ca 4-5 ganger i året. Grunnen er vel at vi ikke tenner på hverandre. Syns det er kjempe trist Vi har egentligt ikke "seksuell kjemi" Det har vi aldri hatt. Vi har vært sammen i 8 år og gift i 2 år. Har det kjempe bra ellers. Men vi er jo mer som venner enn kjærester ja. Lysten til å være utro er veldig stor når sexlivet hjemme ikke fungerer.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #34 Skrevet 5. desember 2011 Hos oss er det rett og slett at vi har altfor mye å gjøre, altså stressende hverdag. Tror det endrer seg igjen når småbarna blir større. Det er IKKE at vi ikke liker sex eller ikke savner det - for det gjør vi - og vi har et godt forhold og tenner på hverandre veldig seksuelt. Men med jobb, barn, ny graviditet, og ja, hele hverdagen, så går tiden så fort, og plutselig har det gått flere uker siden sist. Så når man først er i seng sånn rett over tolv, og vet man må opp rett før sju, så prioriterer vi glatt å sove for å få til hverdagen.... Har sikkert litt med at vi har barn som ikke sovner før halv elleve å gjøre også....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #35 Skrevet 5. desember 2011 Ikke nødvendigvis sånn at forholdet blir mindre bra av mer sjelden sex - og ikke alle kan si at ved litt mindre tv etc så ordner det seg. Noen har ei ekte tidsklemme å forholde seg til. Vi har ikke tv nettopp av denne grunnen.... Men det betyr ikke ingen fysisk nærhet heller!! Man stjeler seg sekunder på kjøkkenet der man tar et kyss, eller tar lit på hverandre etc, sånn småtterier som betyr kjempemye! Tror det er flere som oss, som savner det, og har lyst - men hverken tid eller anledning.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #36 Skrevet 5. desember 2011 Jeg liker å skylde på fødsel, men nå er vel gutten snart 1,5, så kan vel ikke si det er så mye nattevåk. Er mye sliten, og er nok mine skuldre grunnen til lite sex hviler på. Værst er det at jeg elsker sex når det først skjer, men lysten kommer liksom aldri. Må tvinge meg selv i starten, og som regel har jeg ikke energi. Tatt blodprøver hos legen av andre grunner og får se om de viser om det i det hele tatt kan være en grunn til at det er slik. Har så dårlig samvittighet. Har kun et barn, travelt men godt, 23 år, student, og elsker kjæresten min over alt. Er enig at nærhet er viktig, men bruker ikke nekt av sex som straff. Er jo ikke kjekt for han heller når han merker lysten ikke er der?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #37 Skrevet 5. desember 2011 Her og er det rett og slett tiden.... og at me faktisk er så slitne etter ein dag,at ein orkar rett og slett ikkje.... Kan gå 1 mnd ofte meir mellom kvar gang..... og me synst da er heilt greitt begge to......!! Me har eit godt forhold, med 3 flotte barn.....
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #38 Skrevet 5. desember 2011 jeg tenner ikke på han lengre:/ vi hadde mye sex før, men så bare ville jeg aldri ha det lengre. lurt på hvorfor, og kommer frem til at jeg er verken forelsket eller tenner på han lengre =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå