Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er dere ute å sjekker til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke ut og sjekker. Ser henne gjennom vinduet når jeg går forbi. Hun sover på verandaen og jeg har god oversikt for vi bor i leilighet.

Skrevet

Bruker babycall som fanger opp med en gang hun begynner å bevege på seg. I tillegg hører jeg det gjennom husveggen om hun setter i gang å vræle.

Så normalt sjekker jeg ikke til henne. Men, sover hun lenger enn normalt så går jeg ut og ser til at hun puster :-) Og er det skikkelig møkkavær, så sjekker jeg også til - for å være sikker på at vognen står stødig.

Skrevet

Er sjelden ute å sjekker. Har babycall som sender alt, i tillegg ser jeg vogna gjennom vinduet. Mini sover aldri lenger enn 1,5 time av gangen så slipper bekymringer med å "sove for lenge, puster han?" også

Skrevet

Er ofte ute med en gang jeg legger henne ut. Senere om hun sover lengere enn vanlig. Bruker babycall så gir hun lyd fra seg hører jeg det jo.

Skrevet

Vogna står rett utenfor stuevinduet og bruker babycallen så sjekker kun oppi om hun sover veldig mye lenger enn hun pleier. Men det er skjelden. I såfall våkner hun heller før;-)....

Skrevet

Jeg har vært ofte ute å sjekket til han, må liksom sjekke at han puster og alt er i ordten. Til tross for babycall og egen veranda i 2 etage:P Men den siste tiden har jeg blitt litt tøffere, og sjekker til han etter han har sovne, og hvis han sover over 1 t (pleier bare å ha 30 min dupper).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...