Gå til innhold

14+0 I dag.. Er det mulig.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 12+1 idag og i går kjente jeg små spark og idag hjertelyd sterkt og tydelig. Og det var til venstre for navel og 1 cm nedenfor, så ja, er mulig ;-). Hehe, kjenner faktisk kilinger nå og, er ikke i tvil. Jordmor skrev at jeg kjente liv på helsekortet, så hun var enig at det nok stemte, siden hjertelyden var så lett og finne og så sterk på samme sted :-)

Så koselig :)

Ja det er fult mulig.

Jeg har selv kjent "spark" eller sprell i en uke nå, er jo 13+4 idag.

Og det er ikke til å ta feil av.

Dette er mitt tredje svangerskap.

Med førstemann kjente jeg sprellene i uke 14, med andremann i uke 12, og nå i slutten av uke 12.

Mulig jeg er veldig følsom, ikke vet jeg, men jeg vet det er stor forskjell på dette, noen kjenner ikke noe før gjerne uke 25, selv om der andregangs.

Selv om dette sikkert ikke er veldig vanlig.

SØsteren min kjente ikke noe med tredjemann før i uke 23, men så visste hun ikke hun var gravid heller.

Ingen tvil her heller :-) Mener å huske vi har termin samtidig, 5. juni...?! Er andregangs og vet hva jeg skal kjenne etter! Merker godt forskjell på luft og bevegelse nå, det var ikke fullt så lett for en ukes tid siden. I løpet av de siste dagene har livmoren kommet godt opp fra bekkenet. Spennende måneder vi har forran oss :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...