Gå til innhold

Graviditet?? Ser tilbake...

Anbefalte innlegg

Hei! Er litt rusten på dette, men får opp graviditet på deg i løpet av kommende halvår (senest i mai) :) Får opp både gutt og jente, men jente sterkest, så kanskje gutten kommer senere? Håper det skjer noe snart så du slipper å vente så lenge!!

Lyst å se på tråden min? Om eksamen og blodprøver :)

Klem :)

Fortsetter under...

Hei :)

Da tok eg meg tid å sog litt på deg :)

Får sterkt opp begynnelse og slutten av februar.. Velig usikker på om dette kan vere en SA du kommer til å få i begynnelsen og så gravid i slutten eller omvent... Men du får iallefall ei jente som eg ser no i ja hmmm ser 8-11 november men vil også si 13 desember...

Men ja du kommer til å få ei jente rundt november/desember neste år :)

Bare å spørre om det er noe mer du lurer på :) Er ikke så mye her inne men er iallefall her 1 gang i uka :)

Lyst å se tilbake? graviditet? vi er ikke noe prøvere må først få fast jobb så hus og så ny baby men klarer du å evt se noe av dette?

17 04 86

Heisann MTP... Takk for at du tok deg tid til å svare =) Huff en SA.. huff håper indelig ikke det.. det vil i så fall være min 3 SA jeg får oppleve i mitt liv og det var forferdelig tungt dem andre gangen... =/ Så tvi tvi på at det ikke blir noe SA...

November-desember jente baby vil jeg gjerne ha =)

Jeg må si det at 2014 kommer sterkt opp... litt usikker på hva det er om det er graviditet eller om det er da dere har alt på plass, altså hus, og fast jobb.. er veldig sliten etter all spåinga jeg har gjort i hele kveld.. =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...