Gå til innhold

Graviditet?? Ser tilbake...

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har vært innom her før å spurt, og fått svar, men vil vite om det er noen forandring eller om det klaffer snart... Tror stress setter en liten bremser for det.. Har en gutt fra før...

Jeg ser tilbake, har pendel og tarot kortene klare...

Takk på forhånd...

Meg: 14.06.88

Han: 06.09.83

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143845140-graviditet-ser-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en dagelig "legge opp" metode.

1. Jobb

2.Hjem

3. Det uventet

4.Din rolle

5.ut fallet.

nå har jeg lagt opp dette på deg og restulatet ble.

1. Virker som om du trives veldig i jobben din. Gode kollegaer. Jobber du med mennesker??

2. På hjemme bane har du det allright, virker som en typisk norsk familie med dageligdagse gjøremål og rutiner, og stabilt mellom deg og din kjære.

3.Du er enten nå, eller vil komme til å måtte ta et valg om noe, litt usikker på hva det vil være..

4. Du virker som en oppegående dame med god kunnskap til ting, og du det virker som om at du passer på at alle rundt deg har det bra.. men husk å tenk litt på deg selv også.. Følg ditt hjerte og fornuften og du vil komme lengre.

5. Ut falle blir da at pass på å hold hode kaldt, og ikke få vann overhode, altså ikke ta på deg mer oppgaver osv enn hva du faktisk klarer...

hei :)

faar opp at du er i enden av en syklus naa, og at du føler det stormer litt/ at du føler deg usikker.. og forvirra, sikkert ifht dette med graviditet...

føler du sitter med baby i magen før april 2012.. og du maa stole mer paa din egen magefølelse.

yoga og trening kan hjelpe deg til aa slappe av, saa du ikke fokuserer paa baby hele tiden ;)

det blir din tur igjen... slapp av, og nyt livet med thomas imens :) for det kan skje fortere, bare du slapper av, og tillater det...

fikk ogsaa dette kortet til deg "Jeg overbringer deg et budskap fra din avdøde elskede: "Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vaer bekymret for meg"

ser du tilbake paa meg :) Lurer paa naar jeg blir gravid, og naar jeg føder... du kan gjerne legge kort paa meg og ;)

03.11.83

Annonse

Får opp graviditet i 2012, tror d blir en jente:)

får opp gamle problem i nytt lys, så kanskje du finner en løsning på stresset ditt:)

ser du kjønn på bebisen i mage? termin 02.06.12 min dato 300482

Evt hvor det går/har gått med eksamene mine+

Takk,takk

heisann

Først så vil jeg si at JA, stress er en "mot-graviditet-faktor" så jeg tror du må komme deg over nyåret før du blir gravid...jeg vil si at innen utgangner av februar så er du gravid, og jeg tror også at d kommer ei jente ;) lykke tiL:)

Vil også gjerne ha noen kort...

f.13.04.83...

(vet ikke om du legger generelt eller hva du gjør, men lurer mest på jobb ;) og evt om d blir ei jente her i gården noen gang...

Klem

Hei hei :)

får opp graviditet i jan/feb 2012

når det kommer til kjønn så får jeg opp gutt på deg :)

Lykke til!

Når blir jeg gravid igjen (år og mnd om du får opp)?

Og ser du noe angående jobb/utdannelse?

Bare til å ta med alt som kommer opp ;-)

04.06.91

Tusen takk.

TIL ADINE MIRAKEL

Tusen takk for svaret.... Det kortet har du fått opp en gang på meg før også.. så det var spesielt... =) Ja jeg litt usikker for mange rundt meg blir gravide som perler på en snor, også stresser jeg jo, pga jeg blir jo ikke.. Ikke det at jeg blir gravid pga alle andre er det, men jeg ønsker sterkt en unge til.. =)

Jeg får opp graviditet på deg feb-mars. Og da har du jo termin i nov-des. Ser det at du vil føde før termindatoen...

1. jobb : Jobber du eller ønsker du å jobbe med barn? Eller er du usikker på hva for noe valg du skal ta på jobb fronten?

2. Hjemme: har du eller vil du finne deg en hobby, fikk opp ridder beger, og det står for å virkelig gjøre drømmer, frier eller en følelsesmessig god nyhet..

3. Det uventet: Er det noe du ikke får heelt den støtten du trenger til av din kjære, venninne eller familie?

4. Din rolle: Du har styrke til å komme deg igjennom ting, og du gir kanskje ikke opp så lett.. Du gir jernet.

5. Ufallet: Du kommer enten til å ta noe kurs, eller så kommer du til å bli lærdom/erfaring rikere

Annonse

Hei Stratosen...

Pendelen gav meg et ja på at det kommer en jente en dag.. =)

er du i en jobb eller er du på jakt etter en jobb?? Vel jeg fikk opp det at du er en jente som står på og som kommer til å nå målene dine om du vil... Du gir deg ikke før du kommer ditt du vil.. Jeg tror at om du har en jobb nå, så vil klatre deg litt opp i evt. en stilling inne for det du jobber som, eller så vil du få deg en jobb som er en fin stilling.. =)

Er du veldig forelsket om dagen, eller smiler livet til deg om dage? vel nyt det :)

Februar kommer til meg som en mnd der det skjer noe spesielt, vet ikke om det er graviditet for jeg får opp 2013 også men det er fødsel, tidlig på året...januar/februar så da er det jo april/mai som er graviditets mnd :-)

Hva med meg, blir jeg gravid snart?

Klem

takk takk :) ja jeg husker at jeg har faatt det kortet til deg før, men da er det noen som virkelig vil at du skal slippe taket paa de, og vite at de er der uansett for deg... kanskje noen du tenker ekstra paa, og ber om hjelp til aa bli gravid... ikke vet jeg, men det er kanskje det jeg føler...

mange som sier februar/mars paa meg naa.. da blir det nytt ivf ogsaa...

jeg jobber i barnehage ;) men du fikk sikert det pga at jeg har vaert sykemeldt en stund ;) hm.. hobby ... nei.. har nok... kanskje det er en følelsesmessig god nyhet da ;) det jge ikke har støtte til av mannen er nok dette alternative jeg driver med ;) men er ikke noe problem. jeg gir aldri opp :)

takk for at du saa ;)

TIL 2010 BABY...

Fikk ikke sendt deg PM av en eller annen merkelig grunn..

Så svarer deg her istedet...

Vel da har jeg lagt opp noen kort for deg.. Og du vil vite ang. jobb/utdannelse... Nå skriver du jo ikke om du er i jobb, eller om du går på skole, evt har tenkt til å ta mer utdanning/kurs...

Men det som kommer opp i kortene er at (det vil?) skjer store forandringer rundt deg om dagen.. Er du på ute på nye "farevann"? Altså har du lurt på det å jobbe med eller ta en utdannelse som er heeeelt annet enn hva du driver med nå??

Jeg fikk opp også kortet "Rettferdighet", det kortet kan tolkes på flere måter.. Blant annet at du er en klok og rettferdig person, at du kanskje er klar i hva du vil drive med, men du må bare finne ut 120% om hva du vil.. =)

Ang. graviditet:

2013 kommer veldig sterkt fram, og vinteren, januar-februar.. =)

TIL HEISAND

Det spørs hvor ærlig du vil jeg skal være.. Men dette så helt ærlig ikke bra ut.. fikk opp 3 kort som har en negativ betydning. Vet ikke hvor mye du vet om tarot, men jeg la opp 3 kort,,

Kort nr 1:--> betydning

5 staver: Konflikter, krangling, frustrasjon og hindringer

kort nr 2:

Tre sverd: Hjertesorg, brudd.

Kort nr 3.

Ni mynter: kan leses på 2 måter, alt fra trange økonomiske tider, eller at om hvis det skulle oppstå et brudd eller lignende så får du kanskje bedre økonomi...

Håper dette ikke stemmer..

tusen takk :)

Jeg er under utdannelse :) har over 1 1/2 år igjen. Har lurt litt på om jeg skal fortsette eller om jeg skal gå andre veier (ta en annen utdannelse) men føler også at jeg bare må kjøre på og bli ferdig.

Bare om du har tid altså :) klarer du å se om jeg blir ferdig med utdannelsen før jeg evt skulle føde mitt andre barn i 2013?

TIL MAGICA...

Nå husker jeg ikke helt hvilke kort du fikk.. Men jeg husker du i hvert fall fikk 9 beger på arbeid.. og den kan tolkes som at du trives og at du har gode kollegare som du kan dele glede med dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...