mille260 Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Ville bare si tusen takk!Er ikke så mange innleggene jeg har skrevet fordi noen har kommet meg i forkjøpet. Det jeg vil fram til er at det er så fantastisk og spør om ting her inne. Ingen spørsmål er for dumme. Er førstegangs og har ei snuppe på 5 mnd. Føler meg til tider mateløs da di nermeste har unger på over 12 mnd. Ikke alt de husker og da er det godt og komme inn og se at det ikke bare er oss som strever !!!
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vil også si masse tusen takk til alle her inne, som gjør dette til et hyggelig og trivelig forum Som Mille sier; ingen spørsmål er for dumme, her trår alle til med støtte og råd. Verdens beste elektroniske barselgruppe altså
zassy☆ Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg vil også takke! Har fått så mye forståelse og god hjelp her inne, det er utrolig deilig når man i blant har tøffe dager å se at man ikke er alene og at flere vil hjelpe, takk <3
helene0: jan09+jun11 Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Det skulle vært en såll "liker" knapp
Peispå! Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Helt enig! Dette har vist seg å være et kjempekoselig forum. Blir litt lattermild når jeg tenker på hvor stor forskjell det er på enkelte forum som f.eks anonymforumet. Noen av innleggene mine hadde garantert blitt slaktet der inne med useriøse tullesvar. He,he kan jo være underholdende nok det, men noen ganger er det fint å få noen normale svar også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå