KCJ Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er selv i uke 27. Jeg bare lurte på om det var noen som kjente babyen altså hvordan den ligger, et hode eller noe? kjenner ingenting jeg foruten spark ned i symfysen... Babyen min er vist helt frisk, men utrolig rolig så jeg kjenner ikke støtt spark... Anyone? Hvordan har dere det?
Bondebaby Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Er i uke 26, og kjenner ofte at det "stikker ut" noe hardt ett eller annet sted på magen. Men det er bare sporadisk at jeg har en følelse av at det er hodet, eller et bein noen ganger. Basert på hvor jeg kjenner spark, så tror jeg babyen snur seg flere ganger pr dag. Kjenner ofte tydelige spark på en side (eller oppover/nedover), og litt småboksing i "andre enden".
lillespire <3 Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er i uke 29 nå, å kjenner rett som det er en fot som stikker ut. Kan stryke en god stund på den bittelille foten ) I går kveld kjente jeg på noe som var en god del større, endten var det hodet eller så var det rompa ) Kjempearti å kjenne det så godt. I forige sv-skap så hadde jeg det som deg, HI, kjente bare svake spark, å ungen var veldig rolig. Men alt var bra den gangen også. Så det er nok bare stor forsjell på disse små. Jeg sjønner uroen din, jeg var også veldig urolig sist. Men jeg ringte ofte legen min, som hadde UL, å fikk bekreftet hver gang at alt var ok. Så du har nok bare en rolig å avslappet krabat i magen, å alt er bra med den vil jeg tro )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå