Alvepia *happy mum* Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Heia. Hvordan går det? å hvordan gikk det i går? Tenker masse på deg.... <3 Klem
mummrik Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Heisann Alvepia! Fint å se at du tenker på meg. Hcg har steget til 6184 så det vokser og er vitalt. UL viser derimot at det ikke ligger i livmoren, men i venstre eggleder, så løpet er kjørt. Har hatt åpen tilgang til gyn på sykehus i helgen hvis jeg skulle trenge akutt operasjon, men foreløpig sitter jeg nå her. Ny hcg mandag, og jeg tenker at hvis den fortsatt stiger så blir det operasjon uansett. Farlig å vente for lenge da. Kroppen kan fortsatt ordne opp, men da bør hcg slutte å stige snart. Skulle bare ønske at dette ikke tok så lang tid, for ønsker å komme i gang igjen. Synd jeg ikke har noen egg i fryseren, så det blir jo ny runde med hormoner....(
Alvepia *happy mum* Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2011 neeei Dette likte jeg ikke å høre... uff.... nå ble jeg lei meg Ja det er farlig å vente for lenge, å det beste hadde jo vært om kroppen ordnet opp idet selv. Du får ta godt vare på deg selv, slappe av(ihvertfall prøve) og sørge deg godt ut.. Dette er IKKE bare bare for oss Nei jeg er tom for ord, hadde jo sånn håpet at dette skulle gå i orden .. Tenker masse på deg... Klem
mummrik Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Tusen-tusen takk, Alvepia. Det kan nesten ikke beskrives hvor mye det betyr med støtten fra dere damer her inne. Dagene er tunge og klarer ikke se fremover før jeg har kommet til en avklaring vedr. operasjon eller ikke. Får svar på hcg i dag, så da regner jeg med at gyn er med på å ta en avgjørelse på hva som skal skje videre. Har foreløpig ingen faretruende symptomer, men kan ikke vente for lenge. Er 6+4 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå