Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Da "flyr" jeg over til 2.tri i morra :-D
Fjelljenten Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Gratulerer :-) Håper å komme etter om en uke :-)
TurboJenny87 Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Heldigge dere er!!! Jeg har enda 2,5 uker igjen her:-\ Håper tiden går fort!
Fjelljenten Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Ja, vi får satse på det... Føler tiden går veeeldig sakte nå frem til i morgen ihvertfall, da skal jeg på kontroll og satser på å enten å få høre hjertelyd eller se det på UL. Mamma skal være med, for jeg er så nervøs... Men går det bra, tror jeg den siste uken går fortere etter det :-)
TurboJenny87 Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Så spennende:-) Er alltid nervepirrende med ul og kontroller... Jeg prøvde å finne hjertelyd med doppler i dag (er 9+4), men klarer ikke å skille alle de forskjellige lydene der nede, så nå skal jeg få samboer til å gjemme den langt vekk! Alt var fint på ultralyd på onsdag så jeg må bare tro at alt er som det skal inne der:-p Masse lykke til i morgen, det går nok strålende! Er det førstegangskontroll?
Fjelljenten Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Takk :-) Og ja, men var på UL for 10 dager siden, da var alt fint... Leste nettopp at det er i uke 11 at livmoren kommer over "skambenet", og derfor kan vi høre hjertelyden fra da av, så kanskje lurt å gjemme doppleren vekk i noen uker ihvertfall ;-)
TurboJenny87 Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Jamen da er nok alt i skjønneste orden skal du se:-D Det er jammen nervepirrende i disse ukene! Heldige du som snart har de overstått:-) Blir ikke stresset fordi jeg ikke fant hjertelyd 9+4, men vet det er et potensielt stressmoment derfor vil jeg ikke ha den tilgjengelig;-) Har allerede hatt 2 ultralyder jeg, men vil ha en til i tolvte uke før jeg "kommer ut". Dessuten litt gøy å pakke inn ultralydbilde til besteforeldre og legge under juletreet:-) Oppdaget MA i ellevte uke i sommer, fosteret hadde stoppet opp 9+2, roer meg derfor ikke helt enda:-p
Fjelljenten Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Det var en koselig ide :-) Skjønner veldig godt følelsen, denne gangen har vi prøvd i 2 år og jeg har hatt 3 SA i uke 6-7, så jeg slapper ihvertfall ikke av før etter kontrollen i morgen, og helt sikkert ikke ordentlig før jeg er ihvertfall 4 mnd eller noe...satser på at jeg får en UL i morgen, hun hintet litt om det forrige gang, at vi sikkert kunne ta noen ekstra... og er det en tid jeg trenger det, så er det akkurat nå rundt uke 11... Og skjønner veldig godt det med doppleren, tror ikke jeg har nerver til å kjøpe meg en, da blir jeg vel sittende med den konstant på magen, og det er vel ikke så bra... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå