Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Vi klarer rett og slett ikke bli enige om et guttenavn. Og foreløpig ser det ikke ut som om vi blir enige i den nærmeste fremtid heller...*s* Har dere navnet i boks?
Mamma til 3 <3 Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Vi har to navn vi liker veldig godt. Usikker på hvem vi skal bruke. Emma eller Linnea. Både mannen og barna vil gjerne ha Linnea,mens jeg er litt usikker enda. Får se når hun kommer ut:)
robhen Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 høres veldig kjennt ut.. vi blir ikke enige vi heller. :-) men det ordner seg vel tenker jeg. :-)
3 gleder Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Nei! Vi venter gutt nr tre og er ganske blanke på navn enda. Vi ser i bøker og på nett, men har ikke klart å lage en liste med to navn en gang. Han kan like et navn som jeg ikke synes noe om og omvendt også er vi på startstreken igjen. Frustrerende altså! MEN, terminen er i februar så vi har enda tiden på vår side:) Lykke til i navnjakten!
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Vi har samme problem. Han liker et jeg skyr som pesten og omvendt. Men vi har ikke fullt så god tid her jeg sitter 5 dager over termin.hehe.. vi har heldigvis noen vi liker litt begge to, i værstefall må det holde.hehe
Lise259 Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Vi skal bruke Elias, det er navnet vi begge ville ha
Nutte87+ februar spire! Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Her er navnet klart til lille snuppa =)) Hun skal hete Tone Johanne og vi er så fornøyde og glade for dette navnet =) klarer nesten ikke vente med å ta det i bruk!
Trultetryne Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Titter inn fra 2. tri Vi kommer aldri til å bli enige om guttenavn.. alt jeg foreslår blir nedstemt, og han kommer ikke med noen forslag selv. Bare på tull foreslo jeg Leander (som jeg syns er helt grusomt) og det likte han.. Blir det gutt her så blir det nok Tarzan..
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 "Godt" å se at det er flere som ikke blir enige. Spurte forresten storesøster på litt over 2 år hva hun mente lillebror burde hete, og svaret var kontant: "Peppa Gris". Men tviler på at vi går for det;)
Versailles Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Minstemann heter Adrian, og storebror heter Sander, og de foreslo Sandrian om det er gutt Det er det ikke, og navnet er Cordelia.
<3 januar 2012 <3 Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Vi er veldig forskjellige på navn:) men vi ble egentlig veldig tidlig enig om navn:) Vi hadde en blødning i uke 9, og sambo hadde da mast om et navn leeeeenge:) Jeg var litt slik .....tjaaaaanjaaaaa ang det navnet... Men så sa vi at hvis alt gikk bra og det viste seg å være gutt så skulle han få det navnet:) Alt gikk bra, og på ordinær UL viste det seg at vi ventet en liten gutt:) Som siden da har hett Ludvik:) Han kommer nok til å ha Maximilian som mellomnavn:) Selv synes jeg navn er veldig vanskelig:) Det finnes så mange, men så må det jo være noe begge liker eller vil ha:) Vi skulle jo også ha dobbeltnavn også, sånn at vi måtte finne to navn, som begge likte og som passet bra sammen:) hehe.... Vi kikka mye og lenge, og vi fant ut av det:) Og vi er veldig forskjellige i smaken altså! Så vær tålmodig:)
Fru.Antonsen Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Her hos oss står det mellom Leon og Brede men er vel 80-20 på de to navnene Utover det har vi diskutert: Loke, Henrik, Heike, Heine, Brage, Christaniel, Keino, Rino m.fl. Vi liker ironisk nok navn som skiller seg litt ut og leon er dessverre et "inn" navn :/
Eviline Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 Endelig !! Etter diskusjoner helt siden ultralyden, så ble vi i går enig om navn til vår gutt nr. 3. Han skal hete Daniel
MD1985 Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 Her håper vi det er Matheo som kommer.. =D Navnet var vi umiddelbart enige om lenge før UL.. Termin 24.februar, og gjett hvilken dato Matheo har navndag? JO! 24.februar =P På toppen av det hele betyr det visst Guds gave, noe som passer fint da det var en overraskelse at vi var gravide.. Så navnet er som reservert for oss.. Håper bare navnet passer sønnen vår.. En bekjent skulle ha Christian, men der var det Fredrik som kom.. Har noen opplevd det av dere flergangsfødende?
prøver1991 Skrevet 5. desember 2011 #16 Skrevet 5. desember 2011 Vi har allerede navn klar, men har noen få navn i tilfelle babyen ikke passer navnet jeg er 24+4
mangolin™ღ♂ Skrevet 6. desember 2011 #17 Skrevet 6. desember 2011 I min mage ligger Aslak og er klar til å komme ut om kort tid håper jeg
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. desember 2011 #18 Skrevet 6. desember 2011 Hos oss kommer Jonathan, dette er gutt nummer tre så vi var helt blanke. Men vi fant ett vi likte og sa det høyt så alle kunne høre det. Og nå blir det rart å forandre på det, hehe:) men liker navnet veldig godt, og er glade vi sa det høyt:)
Krumelur Skrevet 6. desember 2011 #19 Skrevet 6. desember 2011 Vi lurer også på om det er en liten Jonatan som kommer. Er et navn vi ikke har kommet på før i det siste men som vi begge liker veldig godt:)
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 7. desember 2011 #20 Skrevet 7. desember 2011 vi har navnet klart lita prinsesse som skal hete Philppa <3
Venter nr3 er 22 år Skrevet 7. desember 2011 #21 Skrevet 7. desember 2011 uff,dette er 5 mann,så ikke lett.. jeg føler det må matche di andres navn.. mannen min er ikke enig..!!?! han vil veldig gjerne ha Daniel,noe jeg å liker... men da vil jeg ha August som mellomnavn... nei..det vil ikke han !!!! da er jeg like sta og sier: da blir det ikke daniel heller....!!! ellers har jeg tenkt på navn som : Dennis,Andres,jonathan.jørgwn.marcus .marius.william.adrian.julius, hugo.milo..... men som sagt må matche di andre. jeg har kange navn på jentene men dobbelt navn på gutta... terminen er 3feb men håper på januar baby )
Underveis --> Skrevet 7. desember 2011 #22 Skrevet 7. desember 2011 Ha ha ha Jeg trodde, helt til i går, at jeg hadde en favoritt, men så hadde jeg en fantasisamtale med min sønn om babyen hvor dette navnet ble nevnt (inni hodet mitt altså ;-), og det var jo HELT FEIL! My GOOOOOD! Så nå har jeg ingen navn! Dette blir: Vi får se når han er født!
palomino Skrevet 7. desember 2011 #23 Skrevet 7. desember 2011 Ja jenta vår skal hete Nathalie Har termin 27. des- men skal på sykehuset imorra for mulig stripping eller planer om igangsettelse de nærmeste dagene. Så det blir noen spennende dager fremover. Har uansett blitt lovet at jeg skal være ferdig i god tid før julaften...
Dini Skrevet 7. desember 2011 #24 Skrevet 7. desember 2011 Trodde vi hadde navnet klart til babyen vår om det blir jente.. MEN så har 3-4 andre jeg kjenner AKKURAT de navnene.. Så da blir det ny navnejakt. Er jo litt stress å rope på sitt eget barn og så kommer alle andres også.. Oda Sofie til de som lurte. Sofie fordi min farmor het det, og hun døde ca 1 år før babyen vår blir født..
Bøtteknotten Skrevet 9. desember 2011 #25 Skrevet 9. desember 2011 Vi har hatt begge navnene klare i god tid. Det som var litt festlig var at første gangen hadde vi kun guttenavn klart, og ble selvfølgelig veldig glade når vi fant ut at det var gutt vi skulle få. Denne gangen hadde vi kun jentenavn klart, for det fineste guttenavnet var jo allerede brukt :-) Og jammen er det ikke ei lita tulle som kommer denne gang. Slik ein flaks. He he.. Så her kommer lille Mille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå