Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Tenerife i januar. Vesla er da omkring 18 måneder.

Jeg gleder meg til turen, men gruer meg litt også! Spesielt til flyturen, men det går sikkert bra.

Noen som vil gi meg noen tips?

Hvor mye tøy trenger vi til en uke? Andre ting vi bør huske på å ha med?

Hva kan vi aktivesere henne med på flyet?

All erfaring tas i mot med glede!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta med masse klær.. Solkrem, en tynn t-skjorte, sommerskole eller lignende og bleie holder lenge :)

Snuppa vår EElsket å løpe rundt uten hundre lag med ull :)

Skrevet

Hei, dro med tulla mi da hu var 20 mnd.

Hadde forberedt meg på det verste, men fikk verdens beste opplevelse.

Fløy alene med henne til Tyrkia.

Det jeg følte jeg fikk bruk for var tørr kjeks, sutten, nesespray (kun saltvann) og Tegnetavle (mest opptatt av at jeg skulle tegne ting og hun skulle stryke det ut igjen). Ga henne ikke sutten før flyet skulle ta av og ba henne sutte. For noen ganger sitter hu der med den i munn uten og suge. Så hadde jeg med tom flaske som jeg fylte når vi hadde kommet inn gjennom sikkerhetskontrollen. Kjøpte no vann og juice på narvesen.

Tulla mi sov 1,5 time ned og 3 timer hjem (kveldsfly)

Så anbefaler deg å forberede deg på at det ikke er sikkert det går så greit, for da kan det bare bli bedre ;) Var et annet par på flyet som hadde tenkt at det kom til å gå så greit og de fikk en helt motsatt opplevelse enn meg.

Nå var heldigvis setet ved side av meg tomt så jeg kunne ha henne der når vi først var i luften, trur det hjalp for oss begge å ikke måtte sitte på fanget hele tiden.

Hørt små dvd spillere er bra, men da må du ha et barn som fenges av tv, hu mi gjorde ikke det i den alderen.

Og pakka selvfølgelig alt for mye klær, hehe

Lykke til og god tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...