112277 Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Lurer på om dere som har hatt en MA har en kronisk sykdom, går på medisiner eller har gener hvor familemedlemmer tidligere har mistet. Lurer på dette fordi jeg føler veldig mange har opplevd en MA. Er veldig redd for at det ikke er liv i magen, for `typiske`gravid symtomer har jeg få av. Kun trøtt, treg mage og litt ømme bryster.
Hansine lengter sårt Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Hei. Hadde en MA i midten av november. Jeg har ingen kroniske sykdommer eller går på medisiner og alle i min fam har barn. Så det har ingenting å si for meg. Jeg hadde lite gravidsymptomer. Bare litt trøtt, litt lett for vondt i hodet, ømme bryster i begynnelsen og treg mage. Ellers ingenting. Mange går gjennom svangerskap uten å merke noe særlig, så det kan godt gå bra selv om en ikke har så mye symptomer:-) lykke til!
TurboJenny87 Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har PCOS (men tror ikke det hadde noen sammenheng med MA`en) Var uggen\kvlam og hadde ømme bryster.. så og si de samme symptomene som jeg har denne gang, bare jeg har vært litt mer kvalm denne gang.Men det er ikke alle som har gravid symtomer, trenger ikke være noe negativt;-) Men hvis du er bekymret synes jeg du bør ta deg en privat ultralyd, ikke bra å gå rundt å bekymre seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå