Gå til innhold

Gavetips til svigermor taes imot med takk! :)

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig søt svigermor som ikke ønsker seg noen ting. Hun sier alltid at vi ikke skal tenke på henne, og at vi heller skal bruke pengene på oss selv. Jeg vil gjerne kjøpe noe fint til henne likevel for å vise at vi setter pris på henne, og vil gjerne at det skal være noe hun får bruk for, kan kose seg med og blir veldig glad for. Problemet er at det står helt stille med tanke på hva det skal være. Hun er i 50årene, bor alene, er veldig glad i barnebarna sine, lettrørt og veldig sosial. Vi har tidligere gitt henne bøker som hun har blitt glad for, men synes det er litt kjedelig å gi dette hver gang. Noen tips? :)

Fortsetter under...

Min svigermor har og alt...men jeg kjøper gavekort på hudpleie jeg.... hun har blitt helt avhengig etter at jeg begynte gi henne det.

Jeg gir for 500 kr... om hun ønsker mer behandlings om er dyrere, så kan hun betale det selv ;)

Annonse

Tusen takk for alle svar! Her var det mange gode forslag! :) Hun bor i en annen by og tar ofte bussen i mange timer for å besøke oss, så jeg tror jammen jeg skal kjøpe en fin veske til henne og fylle med snask! :) Da kan jeg kjøpe en liten bok, et thermokrus til kaffen og et par flakslodd og putte oppi! ;) Så utrolig greit det er å ha DIB når ting står stille! :)

Dette var en fin tråd !

Har samme problem til mine svigerforeldre.

Sendte dem en hyggelig sms om de hadde noen tips i form av boktittel eller noe som helst de har bruk for. Men svaret var jo :

"Det vi ønsker oss mest er at dere kommer hjem til jul og feirer sammen med oss. Evt noen flakslodd så kan vi jo dele en evt premie"

...Like langt jeg da. Jada, vi skal jo feire med dem i år og det blir kos. Men noe må vi da ha under juletreet ???

Har så langt kjøpt en fin boks med te til svigermor og en ekslusiv konfekt til svigerfar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...