Regina Phalange Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Bruker MAM smokk, og de minsten har nå er opp til 6 mnd. Er det nøye at man MÅ skifte smokk når de fyller 6 mnd eller hvordan er det?
Lille- MO Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 jeg lurte på det samme selv, og her har sønnen min brukt 0-6 mnd smokken til han ble 7,5 mnd.. da kom første tanna og da byttet jeg smokk også. jeg trodde først det hadde noe med str på smokkfestet, slik at de ikke skulle få den i munnen, men sønnen min putter begge halvveis i munn og de er jo nesten like store, så tror ikke det har noen betydning. men som sagt, er nok lurt å bytte når tennene kommer. tror det er derfor smokken blir annerledes fra 0-6mnd - 0-2år:)
Flaggermusa Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg spurte helsesøster om dette, og det spilte ingen rolle hvilken smokk de brukte. Her er mini 11 mnd og bruker en blanding mellom 0-6 mnd og 6+
Regina Phalange Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2011 Takk for svar :-) Da kan vi jo bare bytte de ut etterhvert som det passer seg sånn da. De skal vel byttes ut pga gummien også mener jeg.
Guttaboys Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Min eldste sønn er 2 år og 9 mnd. Han bruker fortsatt avent sin 0-6 mnd. smokk... han har aldri villet ha større...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå