Gå til innhold

KAN jeg kjøpe ny vogn? Og hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vogn som jeg har brukt til de to første og som jeg egentlig er ganske fornøyd med. Men nå venter vi nr 3 og siden alle tre er ganske tette så er jeg lei vognen. Har brukt den sammenhengende i over tre år og orker ikke tanken på å skulle bruke den i over to år til:) Vognen har en fantastisk kvalitet, ikke noe ødelagt i det hele tatt selv om den er mye brukt, men jeg er bare lei den. Blir dette veldig materalistisk? Jeg kan nøye meg med å kjøpe en vogn brukt på finn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg prøvd å selge vognen på finn, og hadde jeg fått solgt den hadde jeg kjøpt ny!

Skjønner at du blir lei vognen. Jeg venter selv nr 3 og skal snart ut for å kjøpe vogn, igjen... Kjøpt "ny" til alle, nr 2 og 3 fikk/får helt nye vogner.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvilke vogner du har hatt og skal kjøpe? Jeg er så fornøyd med den jeg har at jeg ikke vil kvitte meg med den før jeg vet at jeg liker den nye vognen.

Skrevet

Til den første hadde jeg en brio vogn, nr 2 en simo kombi. Har vært veldig fornøyd med de. Til nr 3 nå har jeg kjøpt en quinny zapp xtra, men må kjøpe en til... Har ikke bestemt meg for hvilken ennå. Vil ha en som ikke tar så stor plass sammenlagt og som er lettere enn simoen vi hadde. Har sett på en teutonia, men husker ikke hva den heter.

Skrevet

Jeg har litt lyst på simo eller emmaljunga Edge duo. Men er redd de skal bli veldig tunge. Går veldig mye tur på grusveier i skogen og vi har hatt en teutonia med tre hjul som har vært helt genial til det. Men er som sagt bare lei den. Men har jo litt tid til å titte på vogner. Godt å høre at andre kjøper ny vogn også.

Skrevet

Vi hadde en gammel Simo Classic til vår første (for 5 år siden), og har spart på den.

Men nå når 2 mann kommer, kjøpte vi en Mutsy Urban 4 rider, da jeg ønsker meg en vogn med mindre og lettere bag + at jeg vil slippe å løfte/dytte vognen hver gang jeg skal snu den. Denne har også sportsdel, som vi kan bytte til etterhvert.

(Første vogn, 3000,- på finn.no, andre vogn, 1000,- på finn.no : begge veldig pent brukt)

Har ikke dårlig samvittighet og gleder meg til å ha litt å skifte mellom! :)

Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg en Emmalunja mondial duo black.... limitided edition....gleder mg til å få den hjeem hiit

Skrevet

Emmaljunga Edge duo har god plass og er lett å trille:)

Tar litt mye plass i bilen, ellers super.

Har trillet min kusine sin baby i den, og kjøpt sånn sjøl no:)

Venter og nr tre og har vogn nr3;)

Har hatt trehjuling de andre gangene og synes de er for ustabile!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...