Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Etter et avbrutt forsøk i begunnelsen av november, har jeg ikke hatt menstruasjon siden slutten av september. Venter og venter. Noen fasit ute og går på dette? Har brutt med klinikken, så ønsker ikke å kontakte de. Håper noen har erfaringer.
snuppo Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 er du på en ny klinikk da? så du kan spørre dem.
2,5barn+1engel Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Avbrutt som i at det ble ikke satt inn egg, eller at du ble gravid men mistet? For jeg hadde en SA i uke 6 i fjor og da gikk det 8 uker før mens kom.. også hadde jeg et avbrutt forsøk nå i oktober ( ble ingen innsetting) og da fikk jeg tabletter for å få igjen mens.. lykke til.. håper du finner ut av det.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Har du hatt regelmessig blødning tidligere ? Hormoner ved forsøk kan klusse det kraftig til vet du.. Har du tatt kontakt med ny klinikk kan de hjelpe deg,hvis ikke kontakt din gynekolog.Kanskje du kan få tabeletter for å få systemet i gang igjen. Hilsen
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2011 Takk for svar! Avbrutt som i avbrutt før egguthenting, ikke satt eggeløsningssprøyte. Fikk ingen info om hvordan dette ville påvirke meg i ettertid. Hadde regelmessig mens tidligere, så liker ikke dette her. Jeg kom på at jeg hadde jo bløning under sprayen også, så siste blødning var i slutten av okt. Kan vel kanskje se det an litt til, den er vel bare litt forsinket. Håper det løser seg på denne måten Takk igjen for svar. Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå