Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åh, dumme Lutinus som har graviditetssymtomer som bivirkninger!!

Jeg er på rugedag 8 i dag og jeg har SÅ vondt i puppene!! Og jeg har begynt å fått skikkelig menslignende smerter i magen og ryggen! Det kan jo være symptomer på at dette er noe, ELLER det kan bare være bivirkninger av Lutinus! Frustrasjon!! Fikk bivirkninger som bittelitt stikkinger i livmora og litt ømme pupper med en gang jeg begynte på Lutinus, men de siste par dagene har puppene vært skikkelig vonde, og i dag fikk jeg mye mer mens-isj-smerter... Jeg begynner å få forhåpninger... Om det bare er Lutinus som lurer meg så må jeg bare si at vi fra nå av er ERKEFIENDER!! :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143843412-er-det-bivirkninger-eller-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurerpå det samme. Har i grunn ikke kjent noe til lutinusen før de siste dagene. Ømme eggstokker og menskramper innimellom. magen er OPPBLÅST. Kjente aldri dette med crinone,da forsvant symptomene utover i forløpet.

Lykke til:-)

På Crinone kjente jeg ingen bivirkninger i heletatt, men på Lutinus fikk jeg det med en gang, dagen etter jeg starta, men veldig svakt, bare hvis jeg kjente etter liksom! (Og kjenner etter gjør jeg da... Hele tiden... :P)

Men de siste par dagene har det bare tatt helt av! Du har jo testa positivt, har du ikke? Da er det sikkert symptomer i ditt tilfelle!! :)

Er det ikke morsomt med bivirkninger??? Kan jo bli gal av mindre:-)

Jeg har innsett i naturlig syklus, og kjenner denne gangen virkelig hvilke bivirkninger som følger med cyklogest. Det blir håpløst å skulle tolke og mene noe som helst, for bivirkniner og symptomer kan jo være ganske like.

Men håpe er lov!!!!

Krysser fingrene!

Annonse

Det samme lurer jeg på. Har altså så vonde eggstokker, mer enn hva jeg pleier før mens. Har hatt masse menssmerter i dagene før ut, på torsdag var jeg helt sikker på at løpet var kjørt, men det kom ingen ting, og har ikke kommet noe enda heller. Krysser det jeg har for at dette skal gå veien. Heia oss rugere :-)

Jeg kommer sikkert til å teste i morgen, på rugedag 9 da, så jeg skal holde dere oppdatert! Håper som faen (beklager, måtte bare forsterkes med litt banneord!) at dette er symptomer og ikke bare bivirkninger!!!

Husk at det er tidlig da, ele, så ikke du går rett i kjelleren selv om testen skulle være negativ. Den kan jo bli positiv etterhvert:-) Men skjønner deg godt - har tenkt til å teste vilt og hemningsløst denne gangen hvis ikke mensen kommer meg i forkjøpet da.

Lykke til!

Jeg kommer nok til å være ganske avventende uansett om den blir positiv eller negativ. Om den er negativ er det fortsatt mange dager den kan bli positiv på, og om den skulle bli positiv så har jeg hatt ørten (eller, 15 da) kjemiske graviditeter før, så (svak) positiv test betyr på ingen måte graviditet her i huset!! :P MEN jeg begynner å få så smått trua uansett da, så spennende er det jo INGEN tvil om at den neste uka blir!! :)

Annonse

Oppdatering:

Jeg er i dag på rugedag 9 og testa. Nå må jeg bare innrømme at jeg testa i går også da, fyyyy... I går var den svaaaaaaaaakt positiv. I dag var den negativ. Dessuten våkna jeg med mindre ømme bryster og uten stikkinger i livmor... Får meg til å tenke at dette er min kjemiske graviditet nr 16...? Jeg kommer uansett til å fortsette å teste fram til fredag, hvem vet, kanskje streken dukker opp igjen...? All I want for Christmas is this!

Hva gjør de hcg sprøytene?? Jeg har ikke tatt det jeg,

så tror ikke det er noe slikt som slår ut hos meg. Tok jo eggløsningssprøyte da, men det er jo 13 dager siden nå!

Jeg er SÅ redd dette er nok en kjemisk graviditet, kroppen føles liksom ikke gravid lenger i dag... Faen, trodde jeg hadde hatt nok slike opp og nedturer nå, er så forbanna slitsomt å få positiv test for å så bare se streken svinne hen de neste dagene... :(

Har ikke noe tro på at det blir noe av nå kjenner jeg, veldig knus siden bare ett av eggene mine utvikla seg, må starte fra begynnelsen igjen... :(

Tror de lurer kroppen til å tro at den er gravid slik at kroppen produserer mer progesteron. Ved alle mine forsøk har jeg fått blødning dag 10. Andre forsøk hadde jeg pos test,så det var nok en kjemisk graviditet.

Du har enda mange dager før den reelle test dagen,men det er vanskelig å holdet motet oppe.

Jeg er nok mer skeptisk på grunn av at symptomene forsvant, ser ikke noen logisk grunn til at det skulle skje akkurat nå... Men selv om jeg innerst inn veit at løpet er kjørt så kommer jeg til å blir like skuffet for hver negative test fram til mensen kommer, tyyyypisk... Søren, skulle ønske jeg hadde noen egg liggende på frys, klarer liksom ikke tanken på å starte på nytt! Men klarer ikke tanken på å vente heller, graviditet på alle kanter i venneflokken og på jobb, ser ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut dit igjen akkurat nå...

Jeg ligger litt etter deg i løypa ele, og her kom symptomene ganske sterkt på rugedag to! Får jo lyst til å teste av mindre, selv om man vet det er altfor altfor tidlig, he he. Men jeg synes symptomene varierer en del fra dag til dag. Kommer og går litt. Så det trenger ikke å bety noe at symptomene dine har forsvunnet.

Og den første testen du tok kan ha vært positiv pga elsprøyta, så det er for tidlig å gi opp enda! Skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe, men du skal i allefall vite at jeg krysser fingrene for deg! Det er lov å bli deppa når man føler så sterkt at det ikke går veien, men jeg håper du klarer å legge det bort en stund, i allefall noen timer, og gjøre noe koselig i steden.

Sender deg en stor trøsteklem!

Takktakk blåmeis! :)

Og, ja, nå klarer jeg å legge det bort, slutt på testinga, nå ser jeg framover, til neste forsøk, og har klart å motivert meg for det nå! :)

Så får jeg teste på fredag slik at jeg kan ringe til sykehuset å få time til å planlegge neste forsøk! Prøvde å få bestilt time i dag, men fikk ikke før fredag... Hrmf... :P

Oh, å glemte å si, bivirkning/symptomene mine ble bare sterkere og sterkere, natt til lørdag fikk jeg ikke sove fordi puppene var så vonde. Søndag våkna jeg og alt var HELT fordufta! Og jeg går jo fortsatt på Lutinus, så det var nok mer symptomer enn bivirkninger i det tilfellet der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...