Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Er det veldig harry? Har så store vinduer. Har mere lyst på persienner, men har 2 store vinduer og de er 3 meter breie begge to. Noen som vet prisen? Både på persienner og de andre som henger nedover...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Lameller. Får de i forskjellige prisklasser
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Lameller. Aner ikke prisen. Harry er de nok ikke, men jeg synes de er skikkelig "kalde" og kontoraktige. Ville aldri hatt det hjemme - men jeg ser rundtomkring at de er veldig populære.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Vil egentlig ha persienner.. Må ha noe. Slitsomt og dra gardina frem og tilbake hele tiden. Men selges det 3 meter breie persienner? Er det noe som må spesiallages i tilfelle? Takker for andre svar
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Men du kan jo henge flere ved siden av hverandre ? 3x1 meter f eks
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Ja men ser ikke det litt rart ut da? Hmm jeg får bare spørre på en butikk de selger persienner og slikt. hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 har to store sånne vinduer. Blir slitsomt og dra opp 6 styk persienner da. heh
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Persienner i strå da? Jeg har hatt slike, syns de var fine, stengte lyset ute uten at det ble mørkt. Fungerte nesten som en rullegardin.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Det er flere firmaer som lager persienner på spesialmål på bestilling:-) Søk på netter etter persienner.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 16.40 her Prisen er litt høyere ved spesialmål enn standard, men det er bare snakk om 2 vinduer da. Og lameller og andre løsninger koster jo det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå