Gå til innhold

nr 3 og gruer meg allerede til fødsel, 8 uker på vei..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei, er et sted mellom 8-10 uker, og gruer meg allerede til å føde etter siste fødsel..gikk veldig raskt, rakk ikke smertelindring og blødde ganske mye etterpå, så ble vurdert å få blodoverførsel, noe jeg nektet..(ikke pga a religion eller noe, føltes bare feil). Nå er jeg livredd for å ikke klare fødsel nr 3, var litt uventet graviditet og kjenner at jeg er litt redd for å ikke komme helskinnet igjennom dette..huff, andre som føler det slik? Er jo en påkjenning og føde, og har fått mer og mer respekt for fødsler, etterhvert som vi har vært igjennom 2 og 3 står for dør om 7 mnd ;(

Fortsetter under...

hei.

Jeg vet hvordan du har det...

første fødsel tok laaaang tid,veldig lang tid,men fikk smertelindring.

andre fødsel var et mareritt,den gikk fortere men fikk ikke smertelindring og det oppsto komplikasjoner ved 9 cm....dette sitter fastgrodd i hodet på meg og takler ikke tanken på en fødsel til..det er det eneste jeg tenker på og klarer ikke nyte svangerskapet...har tatt opp på sykehuset at jeg ønsker keisersnitt pga dette,men må vel belage meg på en dårlig opplevelse til..

jeg er nå 21+5 med tvillinger og er nå dobbelt redd.

dette er ikke for å skremme deg,men for å si at jeg skjønner deg veldig godt..

men vi får heller prøve å tenke positivt og at denne fødselen er det vår tur til å få en fantastisk opplevelse :)

Ønsker deg masse lykke til og håper tankene slipper taket etterhvert.

takk for svar! Jeg hadde egentlig veldig like opplevelser som deg, første tok lang tid med full msertelindring og neste kom altfor fort uten noe å dulme smertene på. Men sandt som du sier, dette er vår tur til å ha en fin fødselopplevelse! Jeg ønsker deg masse lykke til med tvillingene dine, så utrolig koselig da, med tvillinger!! ;) dobbel glede, men skjønner at det kanskje blir en annerledens fødselsopplevelse enn dine to første fødsler. Jeg håper at 3 gang blir den fineste fødselen for oss begge!

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...