mimmitiltre Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 vi har en på 4, en på snart 2 og så kommer mini i juni/juli..vi kjører nå en honda crv, men tror ikke det er plass til 3 barneseter/bilstoler i den..noen som har tips til bra og sikker bil, men som ikke koster mer enn ca 250 000 kr? Takk for svar!
Denise:-) Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 vi har en Opel Zafira, jeg har tre barn og venter mitt fjerde, og det skal nok gå fint med plassering av barnesete i den. det er en 7-seter
VenterPåNr.2 Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 V70 kanskje, der er det ganske stor plass ellers så blir det vel caravelle/hiace eller noe sånt.. men du vil vel ha en "vanlig" familiebil?
VenterPåNr.2 Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Nissan Qashqai, får man vel og med 7 seter, f.eks..
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Vi har touran, anbefales! God plass til barneseter. Ikke isofix i midtsete, men man må jo ikke ha isofix Bruker lite drivstoff og er kjempegod å kjøre. God bagasjeplass og kler skiboksen om man trenger mer bagasjeplass
Scarlette Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Vi er og på leit etter ny bil. Har en gutt på 1 år, og får tvillinger til sommeren. Da vet jeg at samboer har sett på finn på bil som Ford S-max og Touran ja. Vi må jo og ha plass til tvillingvogn, og vi har hund.
HH72 Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Hei, har en på straks tre år og venter tvillinger i mai. Nettopp kjøpt en Ford s Max til 255000, 2008-modell. Kjempegod plass. Har sett på touran også, men må si jeg er skeptisk til at man kan få plass til tre barneseter til små barn bak der, det midterste setet er jo bare en stripe?? Anbefaler uansett at dere ser på bilen og prøver setene
Alh07+12+14 Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Har nettopp kjøpt meg en Peugeot 307sw. Jeg falt totalt for denne bilen, første gang jeg så den. Dette er en rimelig og bra bil, som er en "kort" stasjonsvogn, men som har mulighet for å installere 7 seter. Da vil bagasjerommet forsvinne litt, men det som er bra er at alle setene er uavhengig av hverandre, så man kan fjerne og legge til de seter man måtte ønske. I tillegg er det et heeerlig panorama tak i denne bilden. Den er bensingjerrig, og god vinterbil. ANBEFALER STORT!!!!
Scarlette Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 HH72 får dere plass til tvillingvogn og litt til ekstra i bagasjerommet på s-maxen da??
HH72 Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Når en ikke bruker de to bakerste setene(det er jo en syvseter), er det ett hav av plass bak der. Men siden tvillingene ikke kommer før mai (forhåpentligvis), har vi ikke kjøpt vogn ennå. Men ser ikke problem m å få plass til både vogn, bager og diverse annet
Mammas lykkebarn Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Vil absolutt anbefale ford s-max!!! Helt fantastisk!!!
Martemor<3 Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 VW Sharan har tre isofix fester bak Er plass til tre X3-stoler!! Goood plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå