min<3 Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Han er nå 6 mnd og har vært sånn lenge. Hvis jeg løfter han knekker det i armer,ryggen,skuldrene,nakken...ikke overalt samtidig. Han viser ingen tegn til vondt eller ubehag,men det høres grusomt og ikke bra ut. Andre med samme erfaring?
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Har ikke vært borti dette, selv om jeg har løftet ganske mange skjønne babyer i det siste.. Hva med en tur til manuellterapeut, bare for å få sjekket det ut?
min<3 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2011 Han har gått jevnlig til kiropraktor fra han var 9 uker pga kliss,skal tilbake den 9/12 for da er det en stund siden sist. (han er friskmeldt) jeg ringte henne faktisk og spurte om det at det knekker i kroppen hans,men hun hadde aldri hørt om at det kunne være "farlig". Men hun har heller ingen barn selv,så det var derfor jeg tenkte jeg skulle høre her:)
Maibaby:) Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Knekker hos min gutt og, har gjort det siden han var i magen!! han har ikke vondt og har gått til kiropraktor og hun sa at d var ikke farlig:)
min<3 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2011 Okey,da skal jeg prøve og slå meg til ro med det:) er bare så høyt noen ganger...blir nesten kvalm.
tessass Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Har alltid vært mye knekking på min tass også! Helt siden han var bitteliten! Han er 8 mnd:)
Gummibjørnen Skrevet 4. desember 2011 #7 Skrevet 4. desember 2011 Det knekker litt i vår lille tulle også. Legen mente det kunne være luft som flyttet på seg eller noe sånt.. Det var visst ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå