Gå til innhold

Det knekker sånn i den lille kroppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er nå 6 mnd og har vært sånn lenge. Hvis jeg løfter han knekker det i armer,ryggen,skuldrene,nakken...ikke overalt samtidig. Han viser ingen tegn til vondt eller ubehag,men det høres grusomt og ikke bra ut. Andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Har ikke vært borti dette, selv om jeg har løftet ganske mange skjønne babyer i det siste.. Hva med en tur til manuellterapeut, bare for å få sjekket det ut?

Skrevet

Han har gått jevnlig til kiropraktor fra han var 9 uker pga kliss,skal tilbake den 9/12 for da er det en stund siden sist. (han er friskmeldt) jeg ringte henne faktisk og spurte om det at det knekker i kroppen hans,men hun hadde aldri hørt om at det kunne være "farlig". Men hun har heller ingen barn selv,så det var derfor jeg tenkte jeg skulle høre her:)

Skrevet

Knekker hos min gutt og, har gjort det siden han var i magen!!;) han har ikke vondt og har gått til kiropraktor og hun sa at d var ikke farlig:)

Skrevet

Okey,da skal jeg prøve og slå meg til ro med det:) er bare så høyt noen ganger...blir nesten kvalm.

Skrevet

Har alltid vært mye knekking på min tass også! Helt siden han var bitteliten! Han er 8 mnd:)

Skrevet

Det knekker litt i vår lille tulle også. Legen mente det kunne være luft som flyttet på seg eller noe sånt.. Det var visst ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...