Gå til innhold

Flere som har en baby i seteleie nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 20, lille mini sitter i magen, satser på at han snur seg, jeg er jo kjempeliten og det vil bli dårlig plass. Dessuten hadde det vært greit å slippe masse fysioterapi.

Er visst 25% som ligger i sete før uke 28. Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på UL neste uke igjen (uke 24), og får da se bl.a om mine misstanker bekreftes... For her er 95% av alle spark ned i bekken og over blære :P

Men kjenner jo store bevegelser at han snur seg stadig vekk så han har ryggen både ut og imot min rygg, eller i tverrleie.. så stresser ikke enda :)

Selv er jeg 157 høy, og veldig kort i livet..så det er alt litt dårlig plass..hehe.

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 25, snart 26. Og hun sitter enda...

Kjenner nesten bare spark langt nede i magen, veldig ubehagelig! ;(

Men de siste to kveldene/nettene har hun ligget på tvers tror jeg! Kjennes veldig sånn ut hvertfall! Så krysser fingre for at hun finner veien ned ;)

Har en setefødsel fra før, og er egentlig klar for begge deler ;)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg er i uke 27+4 og her ligger tulla i seteleie.. Kjenner bare spark nedover.. Skal til JM på torsdag, så får høre med henne da.. Håper tulla snur seg snart :)

Skrevet

Jeg er i uke 28 og poden sitter enda... :s De på sykehuset sier at jeg ikke trenger å bekymre meg,men gjør nå faktisk det likevel. Har to svangerskap bak meg og begge ungene lå med hode ned på denne tiden og hadde gjort det lenge.

Må bare krysse fingrene for at han snur :)

Skrevet

Jeg er i uke 28+2 og poden sitter enda... :s De på sykehuset sier at jeg ikke trenger å bekymre meg,men gjør nå faktisk det likevel. Har to svangerskap bak meg og begge ungene lå med hode ned på denne tiden og hadde gjort det lenge.

Må bare krysse fingrene for at han snur :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg ville ikke bekymret meg for seteleie så tidlig, fordi barnet har fortsatt veldig god plass til å snu seg rundt mange ganger.

I mitt første svangerskap lå barnet med hodet ned til og med uke 32, og snudde seg deretter til sete. Og de påfølgende ukene vekslet hun mellom sete-og tverrleie.

Denne gangen har barnet ligget i både hode-, sete-og tverrleie på de forskjellige kontrollene, og er foreløpig i uke 29. Så vanskelig å vite hvordan de kommer til å "ende" så tidlig... dessverre!

Men krysser fingrene for at din lille snur seg før det blir for trangt;)

Skrevet

Helt normalt at de ligger i seteleie fram til ganske seint. Ved 30-32 uker er det fortsatt 30% som ligger i seteleie

Skrevet

Ja, jeg er 25+2 og min lille sitter også i magen! Min forrige lå med hodet ned på denne tiden og ble født med hodet ned.. får bare håpe den lille snur seg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...