BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Har en liten skatt paa nesten 6mnd, og nesten hver morgen vaakner han med vaat pysjamas og laken! Skifter ikke paa han i loepet av natta med mindre han baesjer (som han nesten aldri gjoer) men synes en bleie boer kunne holde natta igjennom! Hvilken bleie bruker dere paa natt? (saerlig paa gutt)
Babyønske �� Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Har stort sett bare brukt Pampers baby dry på begge mine, både natt og dag. Vært svært lite utsatt for lekkasjer.
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Her bruker vi Pampersbleiene, og har nesten aldri opplevd lekkasjer. Og gutten vår på drøye 11 kg tisser MYE på natta!! Libero og COOP-bleiene opplevde vi mye lekkasjer med, men jeg trur de med litt slankere babyer liker disse bedre; virka hvertfall sånn i en tidligere bleietråd her. Har sikkert mye å gjøre med passform rundt hofter/lår.
Regina Phalange Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Bruker Coop. Er veldig fornøyd med de, stumpen ble mindre rød også :-) Har hatt noen få lekkasjer, men da har ikke bleia vært full så da har vel snoppen vridd seg eller noe :-) Var også godt fornøyd med Libero, men byttet da lekkasjene ble hyppigere.
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Bruker Coop sine, han ligger med dem fra kl 19-09 uten lekkasjer:) Ingen sår stump eller noe. Vil anbefale deg å kjøpe inn en pakke av litt ulike og teste dem ut. Det gjorde vi da vi gikk opp til str 4 og opplevde lekkasjer med libero om natten. Barnerumpene har jo ulik passform, så det som passer min gutt er ikke sikker at passer din baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå