Gå til innhold

Presentasjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Flora med nr 3 <3

Nick: Fiona med nr 3 <3

Alder: 25

Barn fra før: 2

Prøvehistorie: 5 pp, SA i uke 5 i oktober. Ble gravid rett etterpå!

Termin: 15. aug

Svangerskapssymptomer: Ingen vanlige.. men det er typisk for meg: Tett neste, ubehag ved trange klær, ømt tannkjøtt.

Fortsetter under...

Nick: Regnbuen3

Alder: 38

Barn fra før: 0

Prøvehistorie: MA i august 2011

Termin: 17. august

Svangerskapssymptomer: ømme bryster, trøtt og er litt hoggorm i følge samboer :-)

Riktig god 3. søndag i advent til alle :-)

Hilsen Regnbuen3

Alder: 23 (født i -88)

Barn fra før: 1 gutt, f. oktober 2009

Prøvehistorie: Bestemte oss for å prøve for morroskyld, og det traff på 1. forsøk

Termin: 23. august

Svangerskapssymptomer: Ingen mens. Grunnen til at jeg sjekket meg var at jeg hadde en blødning for 2 dager siden, og ikke noe mer enn det.

Annonse

Nick: <3 drømmer <3 + <3 spire <3

Alder: 25

Barn fra før: ingen

Prøvehistorie: 17pp og 1 SA

Termin: 22 august

Svangerskapssymptomer: ømme bryster,litt kvalm. trodde jeg fikk tr 6depo etter masse syklus tull,. så blei tatt på sengen med positiv test i dag :)

Nick:Maizen

Alder:19år

Barn fra før:Nei

Prøvehistorie:Var veldig verspesyk men hadde ingen planer om å starte prøvinga enda, men er veldig glad for den positive testen :)

Termin: 4aug

Svangerskapssymptomer:Kvalm, hodepine, slakk, ømme bryster, hormonell, ikke sulten men har veldig lyst på noe hele tiden, hehe.

Annonse

Nick: kattemamma

Alder: 28

Barn fra før: jente født 2009

Prøvehistorie: første forsøk

Termin: ca 22. august

Svangerskapssymptomer: oppblåst mage, ømme bryster, trøtt, svært livlige og "ekte" drømmer

Nick:

Alder: 28 år

Barn fra før: Gutt på 3,5 år

Prøvehistorie: Prøvd siden mai 2011, 6 pp

Termin: 19. august, her inne (varierer mellom 17-20)

Svangerskapssymptomer: Oppblåst i magen, trøtt, ømme pupper, enten sulten eller småkvalm..

Nick: HelenM

Alder: 28 år

Barn fra før: Jente på 7,5 og jente på 4,5

Prøvehistorie: skulle egentlig bare utfordre skjebnen. Tok ut spiralen og ga oss sjølv 3 måneder. Og det gjekk finfint!

Termin: 6.august her inne :o) Begge jentene mine kom 16 og 17 dager før termin. Blir vel juli :o)

Svangerskapssymptomer: Såååååre brystvorter, kvalme og mmyyyykje magesyreoppkast

Nick: ÅNA

Alder: 36

Barn fra før: 1 gutt på 3 år

Prøvehistorie: Prøvd i ca 1/2 år

Termin: 12.aug

Svangerskapssymptomer: litt antydning til ømme bryster, litt sliten/trøtt, litt humørsvingninger, oppblåst mage ("ser" gravid ut), hemorroider, litt menslignende stikninger nederst i magen (vet det er normalt, men litt ekkelt likevel)

Nick: Sunrun

Alder: snart 35

Barn fra før: sønn på 15

Prøvehistorie: Stort sett prøvd siden han var liten, fikk beskjed for 11år side at eg ikke kunne få flere barn, men ups blei vist gravid, men er alene om barnet, faren ville ikke ha noe me meg og spiren å gjøre :(

Termin: 12. aug

Svangerskapssymptomer: små kvalm, trøtt, ømme puppa, metalsmak i munnen og luft i magen.

Nick:stissi

Alder:24

Barn fra før:ingen

Prøvehistorie:Prøvde først litt i 4 mnd før jeg slo meg med ro at dette kommer til å ta laaang tid. da slo lykkeskuddet til :)

Termin: 13august

Svangerskapssymptomer:litt kvalm etter jeg har spist, trøtt, humørsvingninger, oppblåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...