Gå til innhold

Oppstartsamtale på riksen i disse tider ??!!? El kan dele erfaring om ventetid i etterkant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal inn til samtale før jul?

Spent på ventetid fra samtale til start ..

Hvor lang tid tar samtalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Ingen ?!

Skrevet

vi var paa samtale paa riksen for et aar siden, og kunne starte opp allerede paa neste mens ;)

Skrevet

Åh så spennende!

Vårt første forsøk.. Har time til torsdag!

Vi gleder oss!!

Skrevet

Vil gjerne høre fra andre også :))

Skrevet

Jeg hører til i trheim jeg altså, men ønsker deg i alle fall lykke til!! ;)

Skrevet

I Haugesund tok det 2 mnd fra samtale til uttak og innsett.

Masse lykke til :-D

Skrevet

Takk :))

Hvordan er din "historie".. ?

Vært igjennom noen forsøk?

Skrevet

Takk :))

Håper det går raskt - utålmodig ;)

Skrevet

Jeg har født, men forteller gjerne. Vi hadde første samtale i slutten av sept 2009 og startet med spray januar 2011. Det var stor pågang da. Ble gravid via TIN (fryseforsøk) tidlig i mai 2010. Dette var første frys etter første ferskforsøk. Kunne fått TIN førsøk rett etter mislykket fersk, men på grunn av treg mens og påskeferie (de røde dagene) så måtte jeg vente til mai. Alt i alt syns jeg det gikk veldig fort og greit. Får helt vondt når jeg leser her inne om alle som jobber så hardt for saken.. Masse lykke til :)

Skrevet

samtalen for vår del tok en halvtimes tid, men vi hadde gjort unna alt av blodprøver og andre prøver på forhånd, så det gikk rimelig fort unna. De hadde bestemt at vi skulle prøve AIH2-forsøk før vi går på IVF, og det tok ikke mer enn 16dager (tror jeg det var) fra vi var på oppstartssamtalen til jeg ble inseminert. Viste seg å være mislykket forsøk med negativ test forrige uke, så nå skal jeg inn igjen i morgen for å se status på eggposer og sånt, så blir det kanskje et forsøk til nå før jul.

Skrevet

Jeg var til samtale hos klinikk hausken og begynte på sprøyter samme dagen som jeg var der. Hadde ikke kommet lenger enn dag 5 i syklusen så jeg var heldig.

Som limsevimse så har jeg hatt et forsøk me AIH og skal sjekke eggposene på onsdag for neste forsøk.

Skrevet

Hei:) eg skal til samtale nå Tirsdag i Haugesund :) å får starte når eg kommer til di:) sko hatt mensen i går men har ikke kommet enda:) så kan være eg får en annen god beskjed:)

Skrevet

Hei,

Vi sendte søknad i slutten av juni og hadde samtale medio september. Men jeg hadde ekstremt lav amh- verdier og søknad om ass befruktning ble avslått, derfor varte samtalen i 20 min. For å raske på litt kan du ta alle prøvene på forhånd. De må tas på bestemte dager og det er kjipt om du får time dagen etter at du skulle tatt prøven. Hvis jeg ikke husker feil så må du måle fsh og østradiol på 2 eller 3. syklusdag og 20 syklusdag. I tillegg må du måle amh ( anti muller hormon) Min daværende møkka-fastlege visste ikke noe om dette så jeg måtte gjøre det privat. Men Aleris ville behandle meg og jeg ble gravid på første forsøk.

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg hadde AMH på 4 , så tok en ny prøve forrige uke.. Får svar på torsdag når vi skal til samtale..

Hva AMH hadde du ?

Så bra du fikk hjelp i det private :))

Trenger gode historier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...