Gå til innhold

Vits å ta ny test:S?

Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg ammer men hadde ammepause på 12 timer da vi var ute en tur 5. november..hadde samleie og dagene etter kom det myye el slim. Etter dette har jeg hatt en del stikninger i magen og mensmurringer å trodde jeg var gravid. Fikk 3 tester med skyggestreker(?), men noen dager etter var det ingen strek (billigtester). tok en cb noen dager etter igjen og den var også negativ. Så i går tok jeg en cb igjen fordi jeg tisser så mye og er utrooolig trøtt. da kom det opp en skyggestrek med en gang urinen om på..innenfor tidsfristen ser jeg streken er svaaaaaakt blå, men det er kun et halvt kryss. altså kun teststrek på oppsiden av den vannrette. etter litt så kom det også opp sytrådstrek på oppsiden, som går ned gjennom den vannrette men ikke lenger:S Har hørt mange får falsk positive med cb tester, så lurer på om det i det hele tatt er vits å bruke mer penger på ny test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja også lurer jeg på om det er mulig at egget eventuelt har gått i dvale, eller om det bare er tull. for ellers burde den jo ha vert klart positiv til nå..å kontrollstreken er hel

Skrevet

jeg hadde kanskje tatt en digital :) ikke stol på cb+, den er det så mye tull med. mine eggstokker gikk i dvale i 6mnd hehe. egget kan også gå i dvale,men hvordan det foregår kan jeg ikke svare på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...