Gå til innhold

syns lillegutt er så rolig:(?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin på mandag og syns lillegutt har vært så rolig de to siste dagene:( er det normalt eller burde jeg ringe føden? har kjent han i dag men ikke mye:`(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte. Den siste uka har tulla i magen virkelig spart på kruttet. Blir jo bekymret, selv om jeg har forstått at det er ganske normalt at aktivitetsnivået synker nå på slutten. Kjenner henne hver dag, men veldig mye mindre enn tidligere. Ganske slitsomt å gå rundt og bekymre seg sånn. Hvis du ikke kjenner noe en dag, må du jo bare kontakte føden. Etter at du har gjort alle testene, selvfølgelig.

Skrevet

jeg er 37+0 og mini her er også veldig rolig. :(

prøvd testene men syns ikke det blir så veldig livlig etter dette men sykehuset mener det holder om jeg kjenner ett ar dult så.

men slitsomt å bekymre seg sånn hele tida.

Skrevet

ja er veldig slitsomt. hehe

men dere snakker om noe tester? jeg må liksom provosere frem bevegelse innimellom eller etter jeg har spist sjokolade ller noe søtt merker jeg han jo. men hvor mye liv skal man liksom kjenne den siste uken? noe fasit? hehe

Skrevet

De pleier å roe seg litt ned før de kommer også. Det er liten plass inni magen nå i tillegg og da kjenner man mindre. Om du kjenner han så lite hver dag at du blir bekymret vil jeg anbefale at du tar kontakt med føden så får de overvåket han litt for å se hvordan han har det. Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...