Gå til innhold

Går man rett i fra barnedyne til voksendyne, eller er alle innom juniorstørrelsen? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine hadde juniordyne fra de var ca 1 år til de var 6. Voksendyne er stort og tungt for små unger.

Skrevet

Junior er det 100x140? Da har min datter det nå. Hun har hatt voksen dyne, som var en mellomdyne (dvs. ikke så tung høstdyne), men nå som kulda kommer så blir den for tynn og en tykk voksendyne blir for stor og tung til henne. Hun er bare 19 måneder.

Hvor gammel er barnet?

Skrevet

Juniordyne fra de var ett år?? Jenta mi er to år og bruker barnedyna ennå,den som er 80x100 cm. Er ikke juniordyna 100x140 cm? Blir ikke det veldig masse dyne nedi ei sprinkelseng?

HI

Skrevet

Min gutt hadde juniordyna et års tid, nå er han 3,5 år, å ligger i en storseng, å han bruker voksendyne. Fungerer kjempebra her. ikke for stor og klumpete :)

Skrevet

Rett fra barnedyne til juniordyne. Fikk stor seng da han var 3år med voksendyne i. Kjøpte ikke junior seng da jeg synest det var unødvendig.

Skrevet

Min begynte med juniordyne da han var rundt 3 år og skiftet fra sprinkelseng til voksen seng. Men hadde den bare i 2 år, for etter det byttet til til voksen sommerdyne. Og den bruker han ennå i alder av 6 år.

Skrevet

junior dyne før voksen dyne , voksen dyne er for stor......

Skrevet

Gikk rett fra sprinkelsengdyne til "voksendyne"

Skrevet

Vi har alltid hatt juniordyne i sprinkelsenga. babydyna brukte de bare i vogge og i vogn.

Byttet til voksendyne da de gikk over til storseng ved ca 3 års alder.

Skrevet

Gikk rett fra barnedyne til voksendyne. Juniordyne er bare nok en utgift en fint kan hoppe over.

Kjøpte en sommerdundyne på Prinsess, som er så lett at selv det minste barn kan bruke den.

de som sier voksendyne blir for tungt har tydeligvis ikke fått med seg at definnes MANGE typer dyne.

Skrevet

samme som 22:13.

jumior dyne har vi elegant hoppet over, med alle 3 barna, og kommer ikke til å kjøpe det til den som kommer heller.

Skrevet

I sprinkelseng så blir en voksendyne fort tung og klumpete for et brn på 9-10 mnd. Vi begynte med juniordyne da fordi hun er lang og med en lang og kald vinter så er det ikke noe særlig med en dyne som blir litt i knappeste laget.

Jeg syns absolutt ikke at juniordyne er bare nok en utgift en fint kan hoppe over. Om man ikke har bruk for det så er jeg enig i utsagnet, men mange har bruk for juniordyne også;)

Skrevet

Så dere er innom alle str, først 65x80, så 80x100, så 100x140 og så voksendyne?

Skrevet

Dattern min har aldri vært noe glad i å ha på seg dyne, og krøller den alltid bort nederst i sengen. Derfor har vi brukt barnedynen til henne så lenge hun lå i sprinkelseng.

Nå har hun fått stor seng (fordi ny baby skal ha sprinkelseng), og vi kjøpte da juniordyne. Og nå synes hun faktisk det er ok å ha på seg dyne;) Tror voksendyne hadde blitt litt stort og klumpete for henne. Hun har akkurat fylt 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...