Fru Tuttemor Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Noen som har vonde eggløsninger her ? mine er bortimot vonde,litt som menssmerter... noen fler som har det slik? Etter førstemann ble født så har jeg hadd helt annerledese egglsøninger,mye slim,skikkeli kåt (!) og vonde murringer..Normalt ?
snuppo Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 ville tatt det som et godt tegn jeg, da har du vertfall eggløsning:-)
Fru Tuttemor Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2011 Joda greit slik da men har ikke hørt om det før da så lurte på om det var slik det skulle være ..eller om man skulle ta kontakt med lege evt..
Solsikke78 Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har vanvittig vonde eggløsninger. Et par dager før og på el-dagen.....Har ikke snakket med lege om det jeg heller. Forferdelig plagsomt, men på en måte greit så man vet at man har det Har sluppet unna noen år nå pga spiral, og hadde nesten glemt hvor vondt det var. Men har vel hatt det sånn omtrent hele tiden jeg har hatt mens.
snuppo Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 mange som kjenner det veldig godt ja. jeg hadde perioder jeg fikk vondt
magica fra tryll Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har også veldig vondt rundt eggløsning.
Fersking:) Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har store menssmerter de første dagene, og eggeløsning pleier å være vond den også. Men varer ikke så lenge, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå