blid frøken :) Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Vi er i sjokk!! Fikk det første barnet vårt på 1.ivf forsøk og nå skulle vi "bruke opp restene" (som de kalte det på sykehuset og dette har resultert i ny graviditet på 1.forsøk igjen Vi er utrolig takknemlige for at det har gått så lett, samtidig som jeg er livredd for at det "har gått for lett". Jeg har full forståelse for at dette kan være fortvilende lesning for de som har prøvd veldig lenge, men samtidig håper jeg at det er positiv og oppløftende lesing for dere som er i startfasen. Jeg har diagnosen PCOS og prøvde i 4 år før vi ble sendt videre.
Ele Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Gratulerer så mye, heldiggris, omstendighetene tatt i betraktning!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Gratulerer, flott lesning! Hilsen ei som skal i gang etter jul... :-)
blid frøken :) Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2011 Da var det ikke så fantastisk allikevel Mistet sist uke og er ganske nede for tida. Prøver å holde motet oppe ved å kose med den fantastiske jenta vår og å se framover til nye forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå