RosaParasoll Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Mitt lille bøllefrø har ikke bæsjet siden tirsdag kveld (3 døgn) og jeg begynner å bli litt bekymret igrunn.. Hun får nesten bare MME (pga kort tungebånd spiser hun ikke godt nok av puppen, så tilbyr bare den nå og da som trøst) og vi har malt i hver eneste flaske.. Likevel så skjer det ingenting, vi har prøvd å bytte MME, massasje og "sykling", jeg har til og med tatt tempen på henne i håp om at det vil stimulere litt.. Hun er tidvis urolig og hyler uten noen åpenbar grunn, og hun presser og trykker mye, men jeg skifter kun tissebleier Magen hennes er myk og fin, men hun liker ikke massasje, så det er kanskje vondt/ubehagelig for henne?!? Noen med noen tips?
min<3 Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Hvor mye malt bruker du? Jeg fikk beskjed av hs og bruke en god ts ii de 120ml vann jeg lager mme av... Er hun gammel nok til å få sviskemos?
RosaParasoll Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2011 Bøllefrø er 6 uker gammel, så sviskemos utgår nok dessverre.. Hun er en skikkelig fis til å spise igrunn og spiser maks gjennomsnittlig ca 50 - 60 ml til hvert måltid, med blander alltid 100 ml da hun en sjelden gang klarer ca 80 ml. Men til de 100 ml har vi begynt med en ts malt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå