Hobbiten Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Mitt lille gull vil ikke sitte i vippestol (og vi som har kjøpt babybjørn...) eller ligge på gulvet på babygymmen. Hun begynner å hyle med en gang, det er ikke sutring, men hyling. Tar vi henne opp slutter hun...hmmm. Kan vel ikke tvinge henne til å sitte heller? Begynner alvorlig å bli bekymret at hun aldri vil sitte i vippestolen, så mor kan få frigjort armene og få gjort litt småting. Så for meg at hun ville sitte der mens jeg f.eks laget middag, la sammen klær osv... Hun liker best å bli bært rundt eller sitte på fanget - lille luringen - he he, men hun begynner nå å bli veeeldig tung - hun er 11 uker! Hun sover heldigvis greit, så noe får jeg jo gjort da, men når hun er våken får jeg ikke gjort noe. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er det noen som har tips?
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg må bære en overtrøtt Muffin i 3 timer hver bidige ettermiddag for at han ikke skal skrike, og han er 7.5 mnd og 11,5 kg hehehe... Kan nesten ikke bøye meg fremover uten at det biter i korsryggen. Her brukte vi angelpack bæresele når han var mindre, da han heller aldri kunne legges ned uten å hyle krakilsk. Da får du begge armer fri, og en ergonomisk bæresele hvor barnet kan oppholde seg i timevis
Jojo x3 Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Bruk bæresele, da får du gjort mer! Kanskje vil hun ligge i vippestolen etterhvert. En av mine små ville ikke ligge i sånn stol før hun var 6mnd...Så får å få gjort noe brukte jeg sele . Sistemann har jeg kunnet legge fra meg fra uke 1. Jeg har ergo carrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå