Gå til innhold

Sulten hele tiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også sulten hele tiden... og med en gang jeg blir sulten blir jeg kvalm! Så prøver også å spise jevnt - tar en klementin eller et eple mens jeg jobber osv.

Har lagt på meg et par kilo også....

Menmen, vet det renner av etter babyen kommer :-D

Er forresten 8+0 i dag!

Hihi, må nesten le av samboer som kom hjem med fire pakker med blåbær til meg idag, jeg nevnte i går kveld at jeg fikk så lyst på blåbær, (tenker på mat hele tiden..hihi) så nå har jeg pakket opp den ene pakken og koser meg med blåbær før middag :P

Jeg er også sulten hele tida ... Føler bare at jeg har så lyst på mat uansett hva, hehe. Er bare 5+4 og heldigvis har jeg ikke gått opp ennå, men regner med at det blir en god del kiloer på meg etter hvert. Sist jeg var gravid, gikk jeg opp 10 kg og da spiste jeg også ganske mye. Men prøver så godt jeg kan å unngå kjeks, sjokolade og andre godteri.

Ellers er jeg veldig oppblåst.

Ja, hadde det akkurat sånn i ca 2 uker, samme som da jeg var gravid med sønnen min. Blåbær og andre bær er lurt, og jeg spiste mye druer, klementiner og epler, helt til jeg ble kvalm av den søte smaken i munnen/halsen og måtte gå over til gulrøtter :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...