Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, sjekket CB monitoren og har IKM i dag (og ikke i morgen). Men faktum er at jeg står på målstreken, og kjenner likevel at dette ikke går veien (standard murringer). I tillegg skal vi passe baby i helgen, det gjør jo alt så mye bedre...

Athina, det var trist lesning i morgentimene. Vet ikke hva man skal si for å trøste jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Athina; d var utrolig leit å høre! Håper du klarer å bearbeide sorgen, og at d ordner seg for dere til slutt!

Ingen tante enda, men nå er d rett rundt hjørnet. Ble vekt grytidlig imorges av barna, og kjennes virkelig som at jeg stod opp med feil fot idag, for jeg er i skikkelig dårlig humør. Regner m d er pms. Men ingen murring idag da.

Er så fristet til å kjøpe test, men får jo svar imorgen tidlig uansett, for tanta pleier å være så spot on hos meg. Bare nysgjerrigheta som er veldig vanskelig å styre. Hvorfor vente til i morgen når jeg kan få svaret idag;) Nei, skal klare å holde meg og styre unna butikken. Kan heller bruke pengene til å kjøpe meg ei flaske vin til helga;) Har ik akkurat troa nei...

Men håper noen andre her kan komme med gode nyheter idag:)

Dagens fra

Skrevet

Takk jenter :-)

Ja, det er en forferdelig nyhet å få, og jeg gruer meg til å lese brevet når jeg får det, men når det er en av livets sannhet så er det ikke noe å gjøre med - jeg trodde bare det ikke kom til å skje meg og iallefall ikke så tidlig :-/ Det vil ta tid å akseptere og ikke minst å komme ut av prøve modusen, for det er jo sånn med oss prøvere at har man sex 1 gang før el så KAN det jo ha klaffet :-) Men hos meg er det ikke sånn, så jeg må mentalt skifte retning og det er vanskelig, det er jo som å si til en aktiv prøver/sliter at ikke tenkt på det... eehhhh :-)

Men jeg er heldig, har 2 barn, og nå vet jeg at jeg ikke trenger å tenke på dpo og ikm lengre og heller ikke bruke en formue på el/g-tester, og nei det er nok ikke slik for meg at når jeg slutter å tenke på det så skjer det, for har man få og dårlig kvalitet på eggene så er det sånn, og sjansene for å bli gravid og få ett friskt barn er mikroskopiske. Men som sagt jeg har vært heldig med de 2 jeg har og det er jeg uendelig takknemlig for! :-)

Men jeg er nok her inne og følger med dere litt, jeg er bare ikke med i klubbene, og når jeg kommer meg ovenpå så blir jeg aktiv inne på spå-forumet også - så borte blir jeg nok helt sikkert ikke :-)

Jeg er jo cheerleader på høyt nivå, og det er en viktig oppgave! :-))

Skrevet

Athina: Får jeg lov å spørre hvor gammel du er? Trist at vi ikke har kontroll på kroppen vår og hvordan den virker. Lett å si at everything happens for a reason, men føles jo veldig urettferdig :( Er glad på dine vegner at du har 2 barn vertfall :) Og takk for at du tar på deg oppdrag-cheerleader ;)

Er det noen som har testet i dag da? *spent*

Skrevet

Heng på oss Athina, vi skal heie deg frem mot mål :-)

Høne Pøne, snakkes på polet ;-)

Skrevet

Negativ i dag også, og fortsatt ingen murringer!! Utålmodig nå!!

Skrevet

Amedillo: Jeg er 41 år :-)

Ja, jeg kan ikke annet enn å heie dere frem, og synes det er SÅ morsomt hver gang noen får en positiv test :-)) Derfor jeg er innom på morgenkvisten også for å sjekke om det er noen gode nyheter her :-))

Skrevet

Så kjedelig med 0 positive tester!! ;-( Men ingen med tr enda heller, så da er det fortsatt håp!

Ingen tegn til tanta her. Har murringer, men det blir liksom ikke bedre eller værre...

Athina, igjen, veldig leit å høre!! Men godt at du har to barn som kan glede deg ;-) Håper du etterhvert kommer deg ovenpå. Det vil nok ta tid, du har jo hatt tankegangen om EL og IKM ganske lenge nå. Men som du sier, det er bedre å vite de har de fakta enn å ikke vite!! Så flott at du klarer å være her å heie på oss! Det skal mye styrke til for å klare det etter å ha fått slike beskjeder!!! Du er en sterk jente ;-D

Har alle som skal teste idag testet? Nå må vi få en positiv test snart!!!!

Skrevet

hei alle sammen,

virdere å kjøpe test nå, lurer litt på hvor dere kjøper testene deres? Er det på internett eller apotek? Er det noen steder det er billigere enn andre steder?

Tenker at det sikkert er greit å kjøpe noen fler i slengen, det blir helst sikkert ikke nok med bare en!!

Skrevet

Sist kjøpte jeg hos http://www.billige-tester.no/ Kjøpte en pakke med 5 gt og en god del el tester. Men har ikke begynt med el tester ennå. Så i neste pp skal jeg starte. Har aldri prøvd det før, så blir spennede. Men løpet er jo ennå ikke kjørt da jeg har IKM lørdag eller mandag :) Så kanskje jeg ikke får bruk for alle disse. Tror jeg betalte 234,- inkl porto.

Skrevet

Athina: Det er jo ingen alder ;) Ønsker deg en koselig førjulstid med kos og noko attåt uansett :) Nå fikk jeg lyst på julegløgg :)

Lykken vår lages ikke av andre enn oss selv!

(trenger å øve meg på positiv tenkning for å løfte meg selv opp og kanskje noen andre om det trengs...)

Skrevet

Ååååh jeg er så håpløs! Klamrer meg fast til håpet om at jeg har spire, og bare vet jeg kommer til å bli skuffet i morgen... Men ønsker ikke å bli dratt ned på landjorda igjen, for jeg trives litt i min naive tilværelse enn så lenge :-)

Skrevet

Hei alle sammen ;-)

Huff, så mye trist lesing på tråden her. Imponert over hvor positive dere fremstår, sender en klem til alle egentlig. Selv om det foreløpig bare er en lykkeklem. Godt vi har en positiv test å glede oss over.

Jeg testet negativt i dag igjen, ikm i morgen, og fikk litt farget utflod på papiret i dag og har mensensmerter. Så gitt litt opp :-(

Men puppene min er vanvittig tunge, store og såre- det har jeg aldri fått før tr før. Synes det er dårlig at kroppen gir meg fantom-symptomer.

Krysser alt for oss som fortsatt har mulighet til å redde uken.

Skrevet

Er det en ting det er masse av i denne tråden, så er det HÅP! Det skal det ikke stå på!!

Kjenner at det blir mer og mer nervepirrende å gå på do!! Har så lyst til å håpe masse, men samtidig så tørr jeg ikke helt!!

Syns vi fortjener en positiv test snart!! Vi som skulle slå uke 48, det ser dårlig ut foreløpig!!

Lille2012, du vet at man kan ha små blødninger selv om man er gravid ;-) Så håpet er ikke ute enda!!! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

FÖRBANNA MÖKKA KÄRRING PÅ BESÖK NU IGEN...melder mig ut en stund...riktigt deppad...gått så enkelt med de två andra, börjar nu tvivla på åldern..hmmm :-(

Mandag, 5.12:

-Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave :D

Tirsdag, 6.12:

Onsdag, 7.12:

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

- Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire :)

Torsdag, 8.12:

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

- Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des.

Fredag, 9.12:

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

- ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen..

Lørdag, 10.12:

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

- pauline og knerten, 26 år, 2pp

Søndag, 11.12:

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

<3 Gravid <3

-Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

- tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp

- Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...?

- prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp.

- Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp.

- MES, pp 2 på tur...

- mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp

-romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm.

- Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7.

-Ireyna, pp 17 here we come..

-Yoggy pp4

Skrevet

Hei jenter :)

Flere som har testet?

Jeg er 12 dpo, har kun ømme pupper. Testet negativ for to dager siden, så jeg regner med at tr dukker snart opp her :(

Skrevet

Jeg har ikke testet, men har ikm i dag. Testet i går, men den var negativ, så nå får jeg se om det dukker opp noe til i morra ellers får jeg kjøpe en ny test da...

Driver å kjenner litt på kroppen min nå og er egentlig i full forvirring, he he. Har ømme pupper og det gir seg alltid et par dager før tr, så har jo et håp der. Magen føles oppblåst, og det er jeg jo vanligvis ikke, men så tror jeg at jeg har småmurringer innimellom, men er faktisk litt usikker om jeg innbiller meg eller ikke. Huff, kjenner så godt etter at man kjenner mer enn hva som er tror jeg :P Men stikkinger på høyreside flere ganger i dag - DET vet jeg at jeg kjente.

Så da er det bare å vente...

Skrevet

Jeg har nå hatt murringer med varierende styrke i 4 dager....jeg pleier ikke å ha mens smerter. ikm er fredag eller lørdag, så nå er jeg spent. Men regner med jeg blir skuffet....tør jeg teste på fredag tro, eller skal jeg vente...det er så kjedelig med disse negative testene....men så er det jo det at jeg har vel 15 billigtester liggende....lett å teste litt ekstra da....

Skrevet

Er veldig fristet til å stikke innom butikken bare for å få bekreftet enten det ene eller det andre. Men har klart å holde meg;) Håper bare ikke jeg blir liggende våken inatt og lure.. Har ikke kjent noe ellers idag, men nå på kvelden kommer selvfølgelig murringen. Det rare er at vi hadde et veldig godt vennepar av oss innom på middag, ser de minimum en gang i uka, og de spurte om jeg var gravid!?! Enda vi har gitt veldig klare uttrykk for at det foreløpig ikke blir flere. Husker ikke grunnen for at de spurte, må høre med mannen. Men jeg gav til svar om det så sånn ut? Ja, men du har jo bestandig vært flott som gravid fikk jeg til svar. Merkelige greier.. Synes bare det var så snålt dagen før ikm liksom;)

Spent på gjengen imorra som har ikm, vi er jo ganske mange:)

Skrevet

Yoggy, så kjipt med tanta!! Bedre lykke neste gang! Kan jo være alder, eller så bare klaffer det ikke enda. Hold ut, så klaffer det nok ganske snart!! Du vet jo at du kan bli gravid ;-)

Syns det virker som det er mange som har litt sånn graviditetssymptomer. Eller ihvertfall fravær av pms-symptomer ;-) *liker*

Er redd jeg kommer til å få skikkelig høye forhåpninger denne gangen, og ende opp som skikkelig skuffa!!! Har enda ikke begynt å spotte. Men samtidig har jeg jo vært veldig usikker på når EL var, så det kan jo hende tanta kommer til slutt!!

Føler meg litt kjip som aldri tester, men syns det er best for meg. Veldig spennende å høre med dere som tester så masse da ;-)

Hvem skal teste i morgen? Mange som venter tanta i morgen!

Skrevet

Tack Babysyk...vi la bara in en aktie denna pp:n så skulle inte ha så stora förväntningar..meeeeen man hade ju det uansett :-P Nu ska jag ivartfall slå ut håret på julebord neste uka..så får man melde sig in på neste PP..

Lycka till ni andra!! :o)

( tror t.o.m jag värmer mig lite glögg nu )

Skrevet

Må nok vente til fredag med å teste nå, tok en el- test som var nesten positiv, bruker aaalrdinå være så sterk strek før tr kommer..

Har meerkelige wittringerni puppene, og fortsatt vonde og ømme brystvorter, sikkert forsinka el, eller sein hcg, to dager siden ikm...

Skrevet

Oi, så mange som har fått TR :( Huff, håper det kommer gode nyheter de dagene framover!!

Jeg for min del er ferdig å teste før helgen!! Tok enda en ny test idag - ble ikke noe særlig klok. Dere får dømme selv:

http://www.babyverden.no/Forum/Svangerskap-barn-og-familieliv/For-svangerskapet/Stoler-ikke-lenger-pa-oynene-mine/1507264T/

Men uansett, krysser iallefall fingrene!!

Tempen ser iallefall lovende ut så langt!!!

Lykke til dere som skal kanskje teste imorgen eller som venter TR imorgen; håper hun holder seg langt unna for oss som er igjen!! :)

Skrevet

Tyrjente, jeg har skikkelig tro på at du er gravid!! Håper at du er det!!

Hali, jeg ser dessverre ikke noen strek ;-( Men det kan jo enda være for tidlig. Høres jo lovende ut om tempen er fin da. Har tenkt på å tempe selv, men glemmer det hver gang jeg våkner! Men det hjelper vel ikke å tempe så sent i syklus?

Skrevet

Hjelper kanskje ikke så sent i syklus nei.

For min del så kan jeg det, men det er fordi jeg vet sånn ca hvor høy/lav tempen min skal være. Men kanskje vanskeligere for nybegynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...