Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #201 Skrevet 8. desember 2011 Jippi, det var jo en god nyhet Høne_pøne!! Kan tenke meg du var lette når du gikk på do!! Skal du teste etterpå? Eller i morgen?
pauline og knerten Skrevet 8. desember 2011 #202 Skrevet 8. desember 2011 Er enig med deg, Babysyk. Kanskje vi skal ta ansvar begge to og teste i helga da. Så lenge du ikke har fått tantebesøk og har lagt inn aksjer hele veien, er det massevis av håp :-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. desember 2011 #203 Skrevet 8. desember 2011 Kjørte innom butikken etter jobb nå ikveld, og skulle betale i kassa en sånn der Refsu test, eller hva nå merke heter, men da hadde jeg selvfølgelig glemt pengeboka i jobb-buksa som henger i skapet på jobb.. Er d mulig? Så da får jeg vente og se hva som skjer i morgen.
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #204 Skrevet 8. desember 2011 Da hadde nok testen blitt negativ idag. Så det var nok en grunn for det. Når du tar testen i morgen. så er den positiv ;-) Kjenner jeg er skikkelig skeptisk. Vil bare at tanta skal komme!!!
Ballongmage Skrevet 8. desember 2011 #205 Skrevet 8. desember 2011 Kom hjem fra julehandel da jeg kjente det kom noe vått i trusa.gikk på do og der var det kommet en dråpe som var lys rosa:'(
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #206 Skrevet 8. desember 2011 Ballongmage, det var veldig trist å høre!! ;'-( Gir deg en trøsteklem! Kanskje du bør dra til legen i morgen og måle hcg og se utviklingen. Men husk, det trenger ikke bety at du mister! Det er mange som har små blødninger og føder en frisk baby ni måneder senere. Håper virkelig det går bra med spira di!! Skal tenke masse på deg og krysse fingrene!
SmulaS Skrevet 8. desember 2011 #207 Skrevet 8. desember 2011 Å nei, ballongmage... Ikke bli trist og bekymret. Kjenner mange som har blødd i svangerskapet og har verdens søteste små nå ;-) skjønner at det er vanskelig, men... Likevel blir det sikkert bedre av å snakke med legen din om det i morgen. Ikm dagen er snart over for min del... Ingen tante, bare vanvittige mensen og korsryggsmerter. Føler ikke det er noe godt tegn... Er det noe der så har det hvertfall litt å stri med kjennes det ut som. Lyst å teste, men redd for negativ test og må ikke tisse heller. Bah!!!
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #208 Skrevet 8. desember 2011 Syns det er så mange her som går over ikm dagen og har negative tester. Kanskje vi er en skikkelig "treig" gjeng, hvor alle produserer hcg sent ;-) Når skal du teste Lille2012? Ble skikkelig optimistisk på dine vegne!!
MღM Skrevet 8. desember 2011 #209 Skrevet 8. desember 2011 Her har det ikke kommet noe tante enda, er utrolig nok ganske avslappa så får se om jeg ikke kjøper en test i morra og tester lørdagsmorgenen. Kroppen gir ikke mye, men har vært småkvalm store deler av dagen i dag, ellers så har jeg drømt veldig de siste dagene, men vet ikke om det har en sammenheng - husker ikke når jeg begynte å drømme veldig forrige gang. Puppene er jevnt over ømme, tror de er annerledes enn ved pms, men blir ikke helt klok på hva som faktisk er kroppen og hva jeg innbiller meg
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #210 Skrevet 8. desember 2011 Da er det natta på meg straks.... Hvis jeg ikke husker helt feil, så har det ikke kommet en eneste tante på besøk i hele dag!!! Håper dette er positivt!! For hvis de først skal komme uansett, kan de like gjerne komme så fort som mulig!!! God natt og drøm søtt jenter ;-)
SmulaS Skrevet 8. desember 2011 #211 Skrevet 8. desember 2011 Jeg greide å klemme ut noen dråper og fikk en svak skyggestrek på cb+, men har fått det falskt før. Blir digital til frokost i morgen ;-) god natt gjengen
Høytoppåfjellet Skrevet 8. desember 2011 #212 Skrevet 8. desember 2011 Krysser fingrene for deg Lille2012! Skal vi kanskje lage en ny tråd til? Denne har blitt så laang, og så er ikke listen helt oppdatert heller. Noen som har lyst å lage?
Flutili Skrevet 13. desember 2011 #213 Skrevet 13. desember 2011 ************* Mandag, 5.12: -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! - Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 -Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7. -Ireyna, pp 17 here we come.. -Yoggy pp4 -Ønsker ny spire, 28år, inn i pp 10
Babysyk85 Skrevet 13. desember 2011 #214 Skrevet 13. desember 2011 Hvordan har det gått med testingen Lille2012? Herregud, jeg har jo glemt å oppdatere selv...... Fikk mensen igår kveld da, så har ikke vært så veldig treig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå