Amedillo Skrevet 7. desember 2011 #176 Skrevet 7. desember 2011 Jeg klør så sinnsykt på brystvortene!! Kan det vere et tegn?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 7. desember 2011 #177 Skrevet 7. desember 2011 Ja, med tanke på at jeg testa neg 4+4 sist, og en stund fremover mot uke 5-6, testa da ikke igjen før uke 7.. Og fik pos da.. Så produserer jeg nok litt sent hcg.. Tilogmed sambo sporte i går om jeg var gravid, for han kunne bare huske en gang før at brystvortene mine har vært så hovne og RØDE!!! Irriterende,, Hali, jeg så en strek de tobførste gangene jeg så på, men nå ser jegikke noen.. Mn ta en ny til helga )
**Cayenne** Skrevet 7. desember 2011 #178 Skrevet 7. desember 2011 Hali: Jeg ser en svaaak strek med mine gamle øyne;) Ville testa igjen på morgenurin i morgen. Krysser alt!
Høytoppåfjellet Skrevet 7. desember 2011 #179 Skrevet 7. desember 2011 Nå har ikm kommet og snart gått, og det er jeg egentlig fornøyd med! Hvis det ikke hadde vært for negativ test i dag morges.. Har forresten hatt masse stikkninger nede på høyre side? Disse har jeg ikke kjent før (mensmurringene kjennes mer ut som magevondt for min del) Tror det er håp fortsatt! Krysser fingrene for dere også Hali og tyrjente88!
Høytoppåfjellet Skrevet 7. desember 2011 #180 Skrevet 7. desember 2011 Hali, syns forresten jeg ser en svaaak strek jeg! Samboer så den ikke, men han har dårlig syn så det teller ikke!
Hali Skrevet 7. desember 2011 #181 Skrevet 7. desember 2011 Ser lovende ut for mange her nå, syns jeg! Og det er bra. Lykke til videre, jenter!! Det er masse håp i luften her, og det er bra. Krysser fingrene for oss som er igjen Kan ikke få kun 1 gravid i uke 49, det er altfor dårlig - men bedre det enn ingen da. Men vi må få flere positive tester nå syns jeg!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 7. desember 2011 #182 Skrevet 7. desember 2011 Da er ikm dagen straks forbi, og ingen tante kommet eller ser ut til å komme enda:) Men som sagt, kroppen har lurt meg for mange ganger, så her holder vi oss harde med å ikke teste før i løpet av helgen:) Holder motet oppe, for alle oss tanteløse
Ringfinger Skrevet 7. desember 2011 #183 Skrevet 7. desember 2011 har mensen til fredag... hååååååååååååper at den ikke kommer... har man PMS sjøl om han har blitt gravid? pms har man noen dager før mensen, ikke sant?
Forsvarsfrue^^ Skrevet 7. desember 2011 #184 Skrevet 7. desember 2011 Mine pms plager kommer stortsett 2 dager før tanta og kan vare til ca 2 dager ut i syklusen, men dette er jo veldig individuelt. Noen symptomer på det ene eller det andre da Ringfinger?
Ringfinger Skrevet 7. desember 2011 #185 Skrevet 7. desember 2011 ja, eller.... har jo hatt utflod fra el, til nå.. skal ha mensen på fredag.. og så har jeg hatt vondt i nedre delen av magen, det har skiftet fra side til side, trodde jeg hadde menssmerter her på søndag, men det var det jo ikke da.. er usikker på om dette er tegn, men håper jo som en gal.. men tviler litt, har jo prøvd i snart 3 år, så rart om det plutselig skjer nå lissom..
Forsvarsfrue^^ Skrevet 7. desember 2011 #186 Skrevet 7. desember 2011 Ja, det føles litt håpløst når man har prøvd så lenge uten at noe skjer=/ håper det klaffer for deg også snart:)
Ringfinger Skrevet 8. desember 2011 #187 Skrevet 8. desember 2011 og så har jeg hatt veldig vondt i puppene til tider..... gubben kom å tok på de nå, og var så vondt at det var rett før jeg begynte å grine.. men kan jo bare være han tok på de "feil" eller hvordan man skal beskrive det:P
grønnsakshagen Skrevet 8. desember 2011 #188 Skrevet 8. desember 2011 Har startet prosjekt "fremskynd tanta", siden jeg vet hun er på vei. Trente hard styrketrening i går, mye magemuskler, og 60 minutter hard spinning. 4 kopper kaffe til frokosten foran jobb PCen. Tidligere har jeg unngått å trene siden jeg er redd jeg "ødelegger" noe inni der, rister i stykker egget eller noe sånt :-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. desember 2011 #189 Skrevet 8. desember 2011 Hali; jeg ser streken. Mye mulig du er gravid. Når skal du teste igjen? Ser ut som at jeg sparer de pengene på test idag. Har vonde mens murringer helt i rute, og kunne se antydning til rosa på papiret i stad, så er nok bare snakk om en time el to før tanta kommer:( Så ingen gode nyheter fra meg idag. Ny ikm om 26 dager, må sjekke når d blir... Bedre lykke til dere som er igjen..
Eplelykke Skrevet 8. desember 2011 #190 Skrevet 8. desember 2011 God dag, jenter. Da er ikm dagen her. Tror jeg i alle fall da. Ikke stålkontroll over syklusen min. Men mest sannsynlig i dag. Kjent pms helt fra mandag, så nå begynner jeg bli lei, nå kan hun bare komme synes jeg. Så kjedelig å gå vente. Jeg kommer ikke til å teste denne pp, men har et spm ift det. Jeg vurderer å kjøpe slike billigtester. Men hvordan er det med de dyre digitale fra Clearblue. Hvis jeg tester med den på mensdagen eller etter, og den sier "ikke gravid", er da alt håp ute? I såfall, kommer jeg ikke til å ville kjøpe en slik en. Hihi. Det er jo så slemt da.... "du er ikke gravid, og det er det 99% sikkert og".
For_mye Skrevet 8. desember 2011 #191 Skrevet 8. desember 2011 Ja, nå har jeg kjøpt billigtester. Takk for tipset! Gleder meg til de kommer, så kan jeg svi av en allerede den dagen de kommer bare for moro skyld. Føler meg nå rimelig sikker på at jeg ikke er gravid likevel, for jeg har ikke merket mye av kvalme og svimmelheten som jeg hadde for et par dager siden. Men nå nærmer det seg ny EL, så da er det bare å kjøre på med sengekos!!
SmulaS Skrevet 8. desember 2011 #192 Skrevet 8. desember 2011 Ikm i dag, og har ikke fått tantebesøk. ;-) Mistet litt troa i går pga litt farge på utfloden, men dette har gått tilbake sisen i går. Tester i morgen tidlig hvis ikke hun er her. Jeg pleier å spotte et par dager før mensen, men bortsett fra den lille antydningen til farge i går er det null spotting. Veldig store og ømme pupper. Negativ test natt til i går... Men fått troa litt tilbake. Håper på fremgang i tråden snart
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. desember 2011 #193 Skrevet 8. desember 2011 Tja, ingenting avklart enda, for her har tanta ik kommet. Hadde antydning til litt rosa da jeg studerte papiret i morges. Tror jeg stopper innom å butikken på vei hjem fra jobb så slipper jeg å tenke mer på d.. Guri så masse tankeenergi d går på dette idag.. Hvordan går d med dere andre ikm damer?
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #194 Skrevet 8. desember 2011 Å, så spennende å lese om alle symptomene. Veldig mange som har sånn kanskje-gravid-sypmtomer. Er jo nesten for spennende!! Lille2012, jeg har det akkurat som deg. Pleier å spotte litt 2 dager før tanta kommer, men ingen spotting ;-) Hadde trodd jeg kom til å spotte til tross for at jeg var gravid. Har jo vært så mye tull med syklus, så ut fra EL-slim skulle tanta vært her igår. Men så har ikke tappen lukket seg før lenge etter, så den kan like gjerne være veldig forsinket. Heldigvis har vi lagt inn aksjer hele veien ;-) Det rare er at iforhold til symptomene mellom el og ikm skulle tanta vært her ca nå!! Ahh, tror jeg kommer til å få masse forhåpninger og så bli superskuffet til slutt. Hadde planer om å teste lørdag, men nå vet jeg ikke om jeg har lyst allikevel ;-( Noen som sjekker tappen? Når lukker din seg i forhold til EL? Våknet i natt med noen rare menslignende smerter. Og var skikkelig kvalm... Det varte ikke så lenge og etter det sovnet jeg igjen. Lurer på hva det var!! Nå må vi snart få en positiv test til!!!
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #196 Skrevet 8. desember 2011 Det var dritt Høne_pøne!!! Om tanta komme her også, så håper jeg vi sees igjen på neste IKM-tråd ;-) Lykke til videre ihvertfall!! Trøsteklem
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #197 Skrevet 8. desember 2011 Forresten. hvis du oppdaterer lista, vil du flytte stineskj ned på tante-lista også? Bare for å gjøre statistikken enda dårligere.... Hufff
pauline og knerten Skrevet 8. desember 2011 #198 Skrevet 8. desember 2011 Å nei, så kjedelig med alle tanter og negative tester! *melde seg frivillig til å få en lysende positiv test snart for å snu stemninga* :-) Her er det ikke så mye på gang. Har IKM på lørdag og prøver å holde hardt igjen for ikke å teste for tidlig. Har til og med en ubrukt test liggende på badet - flink, ikke sant? Hihi. Når ville dere ha tatt den? Har så å si ingen symptomer, annet enn at disse puppene helt siden noen dager etter eggløsning har vært veldig, veldig ømme og vonde. Det er vel ganske åpent, rett og slett. Håper helt intenst at jeg er gravid, da. Men kroppen bestemmer.
Babysyk85 Skrevet 8. desember 2011 #199 Skrevet 8. desember 2011 Så bra du tar ansvar pauline og knerten! Da sørger du for positiv test, enkelt og greit ;-p Du har vært veldig flink til å la testen ligge pent og ubrukt ja ;-) Hmm, når du skal teste? Jeg liker ikke å teste jeg. Eller, om man ikke er gravid, så blir man først skuffet av negativ test, og så når mensen kommer. Og hvis du tester mye før IKM, og den er negativ, er du egentlig like langt. For da kan du jo fortsatt være gravid. Så jeg ville sagt lørdag eller søndag. Men for spenningens del så må du gjerne teste i morgen ;-) For du kan jo få positiv test da også ;-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 8. desember 2011 #200 Skrevet 8. desember 2011 Sorry jenter at d blir litt fram om tilbake. Har ik hatt mulighet til å gå på do på flere timer. Kjentes ut som at tanta kom men når jeg sjekket på do var d bare litt ufarget utflod... Så må vel stoppe og kjøpe den testen likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå