Athina' Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #126 Skrevet 6. desember 2011 Ballongmage: Gratulerer så mye!! :-) og må din positive test smitte over på mange fler :-) Selv trekker jeg meg ut av prøvingen, for jeg fikk AMH svaret i går og det er på 1,4(ref, lav fertilitet 1-5) så jeg er den nedre delen av lav så jeg har knapt nok egg igjen og det er mikroskopiske sjanser for graviditet på egen hånd :-(( Og jeg tror ikke engang at jeg hadde fått hjelp med ivf med hormonstøtte og uthenting av egg engang med så lav verdi. Og det er jo ikke engang ett valg, så da blir det nok ikke noe flere barn på meg(knust), og får det svart på hvitt om noen dager når analysen kommer i posten :-( Så da stiller jeg meg på sidelinjen og heier på dere istedet :-) Lykke til alle sammen, krysser fingre for dere alle :-)
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #127 Skrevet 6. desember 2011 Athina, det var utrolig trist å høre! Kan ikke forestille meg hvordan det er å få en sånn beskjed. Men, veldig bra at du faktisk har fått barn allerede!! Vet ikke helt hva jeg skal si til deg, men jeg gir deg ihvertfall en stoooor god klem!!!! Har vært hyggelig å "henge" sammen med deg på de siste trådene ;-) Magmil, håpet er ikke helt ute. Spesielt siden du ikke testet med morgenurin. Du får ta en ny om noen dager!! Kjedelig at ingen har fått positiv test!! Arhgg!! Ahh, nå husker jeg jo ikke nicket, men du som trodde du hadde fått mensen: Jeg har tro på deg jeg!! Den kvalmen og svimmelheten du har kan jo ikke være ønsketenkning heller, siden du trodde at du hadde fått mensen, og sikkert ikke tenke i gravidbaner ;-) Er kjempespent på deg!!! Var og handlet julegaver istad, på det senteret var det stappfullt av små babyer!! Håper jeg fikk dratt med meg litt babystøv ;-) Har hatt masse murringer idag, men ingen tegn til tanta enda. Velkommen til deg Eplelykke ;-) Bare å hive seg med i skravlinga!! Hihi
MღM Skrevet 6. desember 2011 #128 Skrevet 6. desember 2011 Tusen takk for oppmuntrende ord Babysyk! trenger det nå.... føler meg så oppblåst om dagen, så buksene har vært trange, og tenkte at kanskje det var et godt tegn siden jeg var det sist, men nå mistet jeg litt motet og tar en tur på trening istede - mulig jeg bare har blitt tjukk ;p
Ballongmage Skrevet 6. desember 2011 #129 Skrevet 6. desember 2011 Tusen takk for gratulasjoner. Men i dag har jeg murringer,huff..så redd for at det er en kjemisk! IKM er i morgen,skal bli glad når vi er kommet over helga og jeg enda ikke har fått mensen forhåpentligvis. Håper alle som ikke har fått mensen senda får positiv test!!
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #130 Skrevet 6. desember 2011 Mener å ha lest at man kan ha murringer selv om man er gravid. Er vel bare livmoren som strekker seg. Aner ikke hvordan det føles, men kan jo hende det føles ganske likt. Har du tatt flere tester da? Kanskje det kan gjøre at du slapper litt mer av, hvis du ser at streken blir sterkere og sterkere!!
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #131 Skrevet 6. desember 2011 Hmm, jeg lurer på en ting: jeg syns det kan være litt stress med den aksjeleggingen, og at man liksom må ha sex. Føler ikke jeg blir like tent av det, så der for tenkte jeg å kjøpe glidemiddel. Var på kondomeriet istad, for å høre om de hadde noe egnet. Sa at jeg måtte ha et uten sæddrepende midler, og da sa hun som jobbet der at de ikke hadde med sæddrepende midler. Hun mente jeg kunne bruke et silikonbasert. Spurte hva det hadde å si iforhold til graviditet, og hun mente at det ikke hadde noe å si. Men at det var viktig å slappe av og ikke stresse med å bli gravid (Det har vi vel aldri hørt før!?!?) Endte opp med å kjøpe den, men ble litt usikker på om jeg skal tørre å bruke den rundt neste EL. Hun hadde aldri hørt om pre seed. Har dere noen erfaringer å komme med? Vil jo ikke gjøre det enda vanskeligere å bli gravid heller!!!
MღM Skrevet 6. desember 2011 #132 Skrevet 6. desember 2011 Jeg hadde mye murringer med førstemann Ballongmage, så trenger absoludt ikke bety annet enn at du er gravid og at livmoren fyller seg med blod (mener jeg har lest at det er grunnen tidlig i svangerskapet). Jeg hadde ikke det som pms tegn, så for meg var det veldig positivt da nå når jeg har det hver gang, så blir jeg litt mer usikker på om det er positivt denne gangen, he he. Krysser fingre for deg!
Ballongmage Skrevet 6. desember 2011 #133 Skrevet 6. desember 2011 Tok tester i går. En var ugyldig og tre var positive. Har ikke flere så må vente til jeg kommer meg på apoteket. Men tenker jeg kan vente til over ikm. Kan jo ikke gjøre noe fra eller til likevel. Også prøver jeg og ikke bli så opphengt i graviditet denne gangen,at jeg kan "glemme" det litt til jeg er over 12 uker..som om det går an... Håper så innderlig at det klaffer for oss alle nå! Så lei av å være prøver! Om det ikke går denne gangen vet jeg ikke hva jeg gjør. Føler at jeg ikke lenger er en prøver men snart en sliter. Vil ha graviditet i julegave og baby i sommergave!!
Ming82 Skrevet 6. desember 2011 #134 Skrevet 6. desember 2011 Gratulerer Ballongmage Første positiv test herpå tråden Jeg er 11dpo, tok en test i dag morges, den var negativ Regner med at tr er her om to dager
Forsvarsfrue^^ Skrevet 6. desember 2011 #135 Skrevet 6. desember 2011 Babysyk85, jeg fikk ett råd fra gynekologen min, at man ikke burde bruke glidemiddel pga at det gjør det vanskeligere for svømmerne, hvis man absolutt hadde bruk for noe, skulle man heller bruke eggehvite, eller olivenolje.. vi hadde også en stund med lite sex lyst, bare "plikt" sex liksom. Her er ikke murringene kommet, eller noe annet. Eneste er at jeg tror farsken meg jeg har fått sopp eller noe, i løpet av natten.. :S Men så var det igjen det at jeg leste en gang at det ofte kunne oppstå en sopp infeksjon når man ble gravid, pga endringene der nede.. hmm
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #136 Skrevet 6. desember 2011 Ahh, visste jeg burde hørt på magefølelsen og ikke kjøpt det glidemmiddelet. Jaja. Syns det virker litt tungvint å bruke eggehvite, litt styr å knekke egget og greier. Da blir det nesten enda mer planlagt. "Nå skal vi lage barn, da tar vi fram egget" ;-) Hehe. Men en flaske olivenolje er jo ikke dumt. Extra virgin ;-p Ballongmage, du fortjener så absolutt å være gravid!! Og at spiren sitter 9 måneder!! Ingen flere som har fått tr idag? Det er jo bra ;-) Imorgen er det mange som har IKM! Spennende!! Hvem skal teste? Var veldig fristet til å kjøpe en test istad, men klarte å la vær!! Puh ;-)
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #137 Skrevet 6. desember 2011 stinea*2011?<3, så kjedelig hvis du har fått sopp!! Har også hørt at man lettere kan få soppinfeksjon ved graviditet ;-) Og er du ikke gravid, så er det ihvertfall bedre å få sopp nå etter EL, enn rett før EL!! Men nå må du kanskje ventemed behandling til etter mensen? Eller til du har fått positiv test. Misunner deg ikke!!! God bedring ihvertfall!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 6. desember 2011 #138 Skrevet 6. desember 2011 Venter med behandling til jeg har fått tanta eller positiv test;) klarer det i å med at det ikke er fryktelig så ille enda i alle fall, huff, ekle greier Men venter nok i det lengste med den testen, har holdt på en stund å prøvd, så lar meg vel ikke lure like godt denne gangen;)
Amedillo Skrevet 6. desember 2011 #139 Skrevet 6. desember 2011 Tør_vi_prøve_på_nr_3?: Mener det var rundt menstider ja. Men hadde ingen smerter. Og det var litt blødning, ikke spotting. Tror det var noen dager. Husker ikke så godt da det er 7!!! år siden. Velkommen Eplelykke
Amedillo Skrevet 6. desember 2011 #140 Skrevet 6. desember 2011 Så trist å høre Athina Sender deg en god klem!
stch85 Skrevet 6. desember 2011 #141 Skrevet 6. desember 2011 tanta kom for fullt i dag, 1 dag før ikm. Jaja er bare å begynne på 6pp neste uke da.
Ringfinger Skrevet 6. desember 2011 #142 Skrevet 6. desember 2011 åååå nå har e gått glipp av MASSE! jeg visste ikke det var laget en ny tråd... så gikk å ventet på svar men uten hell... (i den gamle tråden`) jeg har hatt hvitt sekret hele denne perioden, fra egglsning og frem til nå.. altså i 11 dager... skal ha mensen om 3 dager (til fredag) kan jeg være gravid? eller har ikke utfloden noe å sei i ukene mellom eggløsning og mensen?? jeg har også hatt vondt i magen/undermagen.. gått fra den ene siden til den andre siden, mest om morgenen... trodde jeg hadde menssmerter i dag (søndag) men er jo ikke kommet noe mens så tviler det var det.. pleier jo å ha stabil syklus... hva tror dere? jeg har sååå lyst til å bli gravid denne mnd.. hadde blitt en perfekt julaften for både meg, kjæreste, besteforeldre og tanter og onkler:P hehe....
**Cayenne** Skrevet 6. desember 2011 #143 Skrevet 6. desember 2011 Athina; Sender deg en kjempestor klem! Men hør på Mtp. Er ikke sikkert alt håp er ute.
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #144 Skrevet 6. desember 2011 stineskj, så kjedelig at tanta kom!! Gir deg en trøsteklem jeg!!! Men er en hyggelig gjeng som venter på deg i IKM uke 1 da! Lykke til neste runde ;-) Ringfinger, godt du fant tråden nå da ;-) Den har jo som regel vært på toppen da;-p Man skal vel egentlig være "tørr" mellom el og tr (ta en titt på pernille.info). Har hørt om de som er har så mye utflod at de tror de tisser på seg, når de er gravide. Om du ikke pleier å ha utflod på denne tiden, så er jo dette et godt tegn ;-) Det med magen kan også være et godt tegn. Men som regel så har man mer vondt når man kjenner godt etter.... Mange som ønsker seg morgenkvalme også... Du får ta en test om noen dager! ;-)
Ringfinger Skrevet 6. desember 2011 #145 Skrevet 6. desember 2011 ja, jeg så den, men jeg er ikke alltid inne å kikker på alle debattene, men mest på de debattene jeg før har skrevet i, for de vet jeg at jeg vil følge hehe.. hehe, ja, jeg vet at det er mange som ønsker seg kvalme og vondt i magen at de tror de har det:P men jeg er ikke slik.. leter ikke etter symptomer eller noe, lar det gå som det går, sjøl om jeg er litt utålmodig nå.. etter snart 3 år med prøvind aktiv og passivt.. hehe.. jeg pleier å være "tørr" etter el. til mens, slik som på pernille.info... men tydeligvis ikke denne gangen.. hmmm.. blir spennende! folk må jo oppdatere den lista med navn på hvor de ligger gravid eller ikke gravid, spent på å se!
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #146 Skrevet 6. desember 2011 Blir spennende når du skal teste da!! Du har virkelig fortjent en positiv test!! ;-) Er bare en som har blitt gravid foreløpig. Og så er det kanskje en som ikke har oppdatert at hun har blitt gravid, ellers er den oppdatert ;-) Spent på om vi får noen positive tester i morgen! Lykke til dere som skal teste ;-D
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. desember 2011 #147 Skrevet 6. desember 2011 Neg test i går, men fortsatt høy tapp, og brystvortene mine er ømme!! Sist de var slik var jeg gravid.. Gir ikke opp enda.. Tester igjen torsdag eller fredag )
Høytoppåfjellet Skrevet 6. desember 2011 #148 Skrevet 6. desember 2011 Fortsatt ingenting her i gården. Ikke murringer, ikke tr! Tok en blendahvit test på mandag morgen, er det for tidlig å teste igjen i morgen da? I morgen er det ikm
Eplelykke Skrevet 6. desember 2011 #149 Skrevet 6. desember 2011 Lykke til, alle som skal teste i morgen! Jeg har trua på dere!
Ringfinger Skrevet 6. desember 2011 #150 Skrevet 6. desember 2011 ja, jeg håper også masse på å endelig klaffe, men har egentlig mista litt troa på oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå