MღM Skrevet 5. desember 2011 #101 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er sikker på at kroppen min "lurer meg", har ikke hatt de typiske tegnene på pms som vanlig, men er ikke helt overbevist. Har lyst å være det, men tør egentlig ikke håpe. Skal teste på onsdag, og er irritert på at jeg ikke har kjøpt inn billigtester. Skulle gjerne tatt en test nå!Tenkte vi skulle ta en pp og så bestille etter det, men angrer litt nå ja...
MღM Skrevet 5. desember 2011 #102 Skrevet 5. desember 2011 Søndag, 4.12(uke 48) - Athina, 31 pp. ********** Mandag, 5.12: - Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent! - -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: - Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!! ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! - Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent - romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA. -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 - ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7.
Babysyk85 Skrevet 5. desember 2011 #103 Skrevet 5. desember 2011 Du hadde kopiert feil liste, så da fikser jeg litt på lista vår samtidig ;-) ************* Mandag, 5.12: -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: - Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!! ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! - Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 -Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7.
Babysyk85 Skrevet 5. desember 2011 #104 Skrevet 5. desember 2011 ღ magmil ღ, håper ikke kroppen din lurer deg denne gangen! Utrolig hva disse kroppene våre får til av rare ting!!! Jeg har også latt meg lure, men ikke denne gang!!! Håper jeg ihvertfall ;-) Ingen som har planer om å teste i morgen? Tenker det er noen som lar seg friste allikevel!! Da får vi oss en stor overraskelse, det tror jeg ;-)
MღM Skrevet 5. desember 2011 #105 Skrevet 5. desember 2011 Huffda, klarte jeg det ja Takk for at du ordnet det Babysyk!
Ireyna Skrevet 5. desember 2011 #106 Skrevet 5. desember 2011 ************* Mandag, 5.12: -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! - Magmil, 34 år, pp1. Håper på å bli en familie på fire ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 -Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7. -Ireyna, pp 17 here we come..
Amedillo Skrevet 5. desember 2011 #107 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har bestemt meg Jeg tester i morgen!! Off, har sommerfugler i magen. Så får vi se. I'll let you know
Ireyna Skrevet 5. desember 2011 #108 Skrevet 5. desember 2011 Da kom min mens i går.. et par dager før tiden, men fordelen var at jeg da fikk tatt blodprøve på andre syklusdag i dag når jeg var hos legen Skuffende selvfølgelig, men samtidig, vi fikk god respons av legen og jeg føler nå vi er på en vei Tok blodprøver i dag, fått henvisning til gynekolog, og mannen til sædprøve. Så får vi se om det blir noe orden på sakene! Gratulerer så mye til de heldige!! Og Hali, jeg HÅPER HÅPER HÅPER virkelig for deg Cayenne72: ser deg i IKM uke 1??
Høytoppåfjellet Skrevet 5. desember 2011 #109 Skrevet 5. desember 2011 Gratulerer Ballongmage!! ENDELIG et lys i tunnelen 9 TR denne mnd allerede.. Dette er ikke bra Jeg vet ikke om jeg skal teste onsdag eller torsdag. Har et lite håp enda, men har fortsatt ikke merket noe murringer eller ømme pupper. Tør ikke håpe på for mye! Jeg pleier faktisk ikke å være øm og murringene alltid kommer samme dag eller dagen før tr. Ingenting å bli klok på her.. Håper det kommer flere positive meldinger i morgen, liker å være glad på andres vegne mens jeg venter!
Babysyk85 Skrevet 5. desember 2011 #110 Skrevet 5. desember 2011 Da heier jeg på deg i morgen Amedillo!!! Gi oss en positiv test!!! Høytoppåfjellet, så bra du ikke har symptomer på at tanta kommer!!! Jeg har begynt å grue meg for hver gang jeg går på do... Men man kan vel ha menssmerter og være gravid? Kanskje en litt vel tynn tråd å holde seg fast i men.... Lykke til i morgen dere som skal teste!!! Krysser alt jeg har ;-)
Babysyk85 Skrevet 5. desember 2011 #111 Skrevet 5. desember 2011 Ireyna, gir deg en trøsteklem. Men godt dere er igang med utredning. Håper det gjør at dere kan slappe litt mer av. Så bra at legen satte igang med en gang, at du slapp å mase!! Sånne leger liker vi ;-) Lykke til i uke 1. Ser du har selskap av hyggelige jenter der ihvertfall!
**Cayenne** Skrevet 5. desember 2011 #112 Skrevet 5. desember 2011 Wohooo! Endelig! Gratulerer Ballongmage! Og Hali: En strek blir vel ikke positiv uten grunn om det har gått aldri så lang tid - har iallfall aldri skjedd med meg. Så du er nok meeeget mulig gravid! Krysser fingrene for at spira klorer seg fast over ikm. Velkommen i klubben Ireyna, det blir nok orden på sakene med utredning skal du se. Nytt år - nye muligheter!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 5. desember 2011 #113 Skrevet 5. desember 2011 Gleder oss til å se resultatet ditt i morgen Amedillo:) vi trenger virkelig flere positive her inne;) Bestemt meg for å teste på torsdag hvis ikke tanta er dukket opp jeg:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 6. desember 2011 #114 Skrevet 6. desember 2011 God morgen. Venter på flere gode nyheter i tråden vår:) Selv har jeg pms smerter på morgenen idag også, så nå venter jeg bare på tanta som kommer ca torsdag.. Ellers ingenting nytt herfra..
Amedillo Skrevet 6. desember 2011 #115 Skrevet 6. desember 2011 Jaha, da har jeg testet, og den var negativ! MEN er jo fremdeles litt tidlig, så skal ikke miste håpet helt ennå. Men føler symptomene forsvant med den negative testen og PMS humøret kom som en rakett, til stor sorg for mannen Har et spm. Min vanlige syklus går som regel over 28 dager, men forrige syklus var bare på 25 dager. Skal jeg da beregne 25 dager for neste syklus, eller skal jeg beregne 28 som vanlig? Får vel bare ta tiden til hjelp. Er jo alltid koselig å vente!!! Noen andre som har testet?
For_mye Skrevet 6. desember 2011 #116 Skrevet 6. desember 2011 Hei alle sammen i uke 49 gjengen! Jeg følger med på dere, selv om jeg har "røket ut". Jeg var den første til å få TR, føler at jeg var med på å starte en litt dårlig trend. SOrry!! Godt å se at det i hvertfall er en som har fått positiv test! Det er jo tross alt ennå veldig tidlig i uken! Jeg er nå inne i ny pp, men jeg er litt i villrede her. Jeg har nemlig begynt å bli kvalm og svimmel... Fikk mensen torsdag (to dager før IKM) for fem dager siden, mensen varte i to dager og så FERDIG..... Er dette litt rart? I går hadde jeg også plutselig en følelse av melkespreng i brystene!! Det er jo ultrarart. Neimen om jeg vet nå. Med første barn hadde jeg festeblødning, men det var bare litt blod. Denne gangen var det mer enn bare noen dråper, selv om det var beskjedent.. Jeg fortsetter å følge med på dere, for jeg er nemlig ikke helt sikker på noenting denne gangen....
**Cayenne** Skrevet 6. desember 2011 #117 Skrevet 6. desember 2011 Her er det jo mye som tyder på graviditet... Hadde løpt og kjøpt en test!Lykke til:)
Høytoppåfjellet Skrevet 6. desember 2011 #118 Skrevet 6. desember 2011 Har dere testa i dag dere som skulle det? Morgenen er jo snart over Jeg begynner å lure på om syklusen min er lengre denne gangen. Er bare 3 mnd siden p-pilleslutt og siden de to første var på 26, regnet jeg bare med at denne var lik. Kom akkurat på at det trenger jo ikke stemme i det hele tatt! Jeg blir helt skrullete av å vente!
Babysyk85 Skrevet 6. desember 2011 #119 Skrevet 6. desember 2011 tør_vi_prøve_på_nr_3?, hvor lang mens pleier du å ha da? Hvis du har mye lenger mens, så var jo dette veldig rart ja!! Har lest at man kan ha en kort menslignende blødning rundt menstider og fortsatt være gravid ;-) Du har ikke en test liggende da? Den burde jo bli positiv nå selv uten morgenurin, for da er du jo 3 dager over IKM, Krysser fingrene for deg!!! Så må du oppdatere da ;-) En som spurte om sykluslengde, hvis du tenker på når du har EL neste gang ville jeg tatt utgangspunktet i den korteste syklusen og lagt inn aksjer til godt over den siste mulige EL. Men om du alltid har 28 dagers syklus så kan det jo hende det bare var ett unntak. Hvis du har tydelig EL, så vet du jo på den måten når neste IKM er. Sånn gjorde jeg, helt til EL også begynte å tulle!!! Igår kom pms-sinnet mitt. Var skikkelig sur uten grunn når vi la oss igår. Det er jo bare til å le av, for når samboer spurte hva jeg var sur for, visste jeg ikke. Heldigvis bare lo han. Har de siste syklusene begynt å få et rasende humør, og det er ganske slitsomt! Vi må ha en positiv test idag også, hvem blir det?!! Hihi
Amedillo Skrevet 6. desember 2011 #120 Skrevet 6. desember 2011 Da jeg var gravid sist, hadde jeg blødninger noen dager. Husker ikke hvor lenge, men måtte ta blodprøve 1 gang i 3 uker for å sjekke stigning av hcg. Tenkte på at denne gangen har jeg tenkt 25 dagers syklus, men visst den da er på 28 igjen, så har jeg jo egentlig ikke IKM før 12.12. Og da var det vel alt for tidlig å teste i dag!! Får bare vente å se. Krysser fingrer for positive tester fremover
Eplelykke Skrevet 6. desember 2011 #121 Skrevet 6. desember 2011 Hei jenter! Jeg er ny her. Dvs nesten i allefall. Er det greit om jeg henger litt her jeg og? Har Ikm i overimorgen, torsdag. Føles dessverre ikke som om jeg kan være med å komme med positive nyheter denne mnd. Men neste, DA! Vi prøver på vår første, er i 2.pp. Og dette er utrolig spennende
For_mye Skrevet 6. desember 2011 #122 Skrevet 6. desember 2011 Til Babysyk: Jeg har vanligvis mensen i fem-seks dager. Men det varierer jo litt. Men to dager...det har jeg aldri hatt noen gang tror jeg. Jeg vurderer sterkt å teste meg, har ingen test liggende dessverre, men kanksje jeg kjøper en i morgen. Og hvis jeg fortsetter å være svimmel og kvalm noen dager til så tror jeg at jeg tar testen. Til Amedillo: Når var det du hadde blødninger i din graviditet? Var det rundt mensentider?? Blødde du friskt blod, eller var det bare spotting? Til Eplelykke: Velkommen inn i varmen, håper du kan få opp gravidandelen her!
grønnsakshagen Skrevet 6. desember 2011 #123 Skrevet 6. desember 2011 Godt vi er flere som venter i spenning, spesielt med tanke på torsdag! Her er standard murringer begynt, så håper det betyr at jeg har rappet kvoten fra noen andre som har mer hell denne mnd. Eplelykke høres som som tittelen på en fantastisk interiørblogg :-) Hvor får alle inspirasjonen til nickène sine fra? Jeg registrert meg akkurat i den perioden jeg fikk et innfall om at jeg skulle lage meg en grønnsakshage, og voila! Utbyttet ble ett nick, en stakkars gulerot og et slapt salathode :-)
Eplelykke Skrevet 6. desember 2011 #124 Skrevet 6. desember 2011 Hihi..herlig! Ja, murringene mine begynte i går. Ikke helt kontroll over hva som er pms symtomer og ikke. Har liksom aldri kjent så mye etter. Prøver å la være å kjenne etter nå og, men det er jo helt umulig. Vondt er det i alle fall, uansett hva det er symtomer på. Tar meg selv i å kikke på puppene mine i speilet hver dag, flere ganger om dagen. Haha. Man blir tullete av dette her. Man skal ikke skimse av en gulrot og et salathue, du. Bra jobba, sier jeg!
MღM Skrevet 6. desember 2011 #125 Skrevet 6. desember 2011 Klarte ikke å holde meg så testet nå nettopp og der var det bare en kontrollstrek er alt håp ute? vet jo at morgenurin er best og at jeg burde ha ventet til i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå