Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, denne tråden er dyster lesing så langt. Håper virkelig at det snur.

Jeg våknet i natt og testet, 100% nagativ. Sovnet igjen og drømte at det var to streker når jeg tittet på den igjen. Det var det ikke.

Men føler meg fortsatt gravid og har ikke gitt opp enda ;-) ikm på torsdag.

Heier frem den første positive ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle.

Er ikke den mest aktive her inne (med innlegg), men veldig aktiv med lesing. Så jeg følger med på alle :)

Har ikke IKM før på lørdag, men har en veldig sterk følelse at jeg har en spire i magen :) Kjenner det veldig i brystene og nettopp nå kjente jeg stikking nederst midt i magen, og det er IKKE noe jeg pleier å kjenne :)

Har noen billige tester liggenes hjemme, men vil ikke teste for tidlig. Er jo enda en stund til IKM. Og er det noe vits så tidlig?? Men er så spent!

Skrevet

Spennende :-) Jeg har IKM torsdag, men uten et eneste symptom..

Skrevet

NEJ..jag gir ikke opp :-)

Haft två negativa tester meeeen har tagit dom tidigt oxo. Har skrivit opp mig på IKM den 10, men tror kanske jag har det lite tidigare..er hela 13 DPO idag, tog en test igår på eftermiddagen, som var negativ ja...får satsa på morgen urin nästa gång om tanta låter vänta på sig..

Har symtomer som trötthet, kvalme, ting som smaker rart som vanligtvis er gott :-D...sovit dåligt två siste nätterna...har blivit grundlurad av kroppen tidigare ja, men hoppas hoppas på den perfekta Julegaven nu... :o)

Hoppas vi blir många nu som ikke får besök, förra tråden var tragisk, med den ena efter den andra som fick den rödklädda tanta på besök..Det er bara Nissen som er Välkommen hem till mig som är rödklädd denna månaden ;-)

Ha en finfin dag jenter

Skrevet

Venter i spenning på den første positive testen:) Statistisk sett må d jo gå veien for noen snart! Selv har jeg ikm på torsdag, og har egentlig hatt noen symptomfrie dager i d siste så har vel ikke troa akkurat nå. I tillegg begynte mens murring imorges, så tenker vel egentlig at tanta er i anmars. Har heller ingen test liggende, så får ik testa. Vil ik bruke penger på d før over ikm. Dvs at jeg skal teste tidligst tors ettermiddag dersom ingen tante. Må jo si at d er litt i overkant spennende her nå:)

Skrevet

Høytoppåfjellet: Ja, det er jo tidlig - dette er slett ikke håpløst!

Til dere som ikke har noen symptomer: Tror det er et bra tegn, jeg har iallfall alltid hatt mye mer "symptomer" ved pms enn ved graviditet. Så vidt jeg husker var det mindre ømme pupper enn ved pms, og i tillegg ørlitegrann kvalme noen dager etter ikm med det ene barnet.

Ha en fin mandag alle sammen!

Skrevet

Har ikke fått vært inne og lest før nå! Har vært så spent på om det var kommet positiv test, men nei da!! Eneste positive er at det ikke har kommet flere tanter på besøk.

Høytoppåfjellet, det er enda håp, så ikke gi opp ;-)

Amedillo, det er kanskje litt tidlig. Klarer du å vente litt lenger før du tester?

Tyrjente, jeg har tro på at du er gravid jeg!!

Kjedelig med alle negative tester, men det kan være for tidlig. Bare tantene holder seg borte kan vi godt få sene positive tester vi ;-)

Selv burde jeg snart begynne å spotte hvis tanta kommer (selv om man kan spotte og være gravid også). Har mensmurringer nå, og liker det dårlig!! Lyst til å sove helt til helgen!!! Hehe, da får jeg det travelt med alt som skal gjøres før jul, så det går ikke ;-p

Ha en fin mandag jenter!!!

Skrevet

Babysyk85: Ja, må jo nesten det. Er jo såååååååå lenge til lørdag, men får vente lengst mulig.

Får kjenne litt på symptomene en stund til. Så håper at det kommer mer :) Og skal ikke tenke på nedturen om jeg tar feil nå.

God mandag til deg også! ;)

Skrevet

Jeg har ikm på onsdag,men tok en EL test i morges da jeg ikke fant g-testene. Den gav utslag. Så tok jeg en billigtest i ettermiddag og der kom det en strek!!! Ikke fullt så mørk som kontrollstreken,men en tydelig strek. Måtte ta en til,men hadde tisset to ganger først fordi jeg måtte på do! også testet jeg rett etterpå også tok jeg den siste testen med kun et par dråper urin,den testen var ikke så sterk strek,men det var en strek!

Blandet følelse-redd for å få mensen lell på onsdag.og redd for å miste igjen. Krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen!!:))

Kommer til å prøv å la vær å tenke på at jeg er gravid(om jeg er det da?)

så lenge som mulig. Men blir vel vanskelig.

Det som beroliger meg litt denne gangen er at jeg ikke har særlig til symptomer- sist var det fra dagen jeg ble befruktet og ble kjempe dårlig helt til jeg mistet i ma.

Denne gangen SKAL det gå!!!:D

Skrevet

Søndag, 4.12(uke 48)

- Athina, 31 pp.

Mandag, 5.12:

- Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent!

-

-Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave :D

Tirsdag, 6.12:

- Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!!

Onsdag, 7.12:

- stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter!

- Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby

- Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby!

- Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt!

Torsdag, 8.12:

- Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent

- romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA.

-grønnsakshagen, på àn igjen :-)

- Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;)

- Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp!

- Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des.

Fredag, 9.12:

-Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag

- ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen..

Lørdag, 10.12:

- Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske!

- Amedillo, 29år, 3.pp

- pauline og knerten, 26 år, 2pp

Søndag, 11.12:

- Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter!

<3 Gravid <3

Ballongmage-testet positivt,men tør ikke tro at jeg er gravid:p

-

Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR:

- tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp

- Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...?

- prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp.

- Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp.

- MES, pp 2 på tur...

- mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp

-romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm.

- Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7.

Skrevet

Yeei, endelig kommer den første positive;D

Gratulerer så masse Ballongmage :)

Denne gangen skal du se spira klistrer seg fast hos deg :)

Da er det den første, av forhåpentligvis mange positive:)

Skrevet

Huff, jeg er så dum!!

Hadde fri idag (har hatt jobbhelg), så da sov jeg til 12 eller noe. I 1-tiden bestemte jeg meg at jeg skulle kanskje ta en test bare for moro skyld, men var forberedt på at den skulle være negativ. Måtte egentlig ikke på do da (var på do for en time siden), men siden jeg tisser mer eller mindre hver time de siste dagene, kom det litt urin ut. så tok den testen da... MEN tok ikke tiden, og det kom liksom ingenting etter kanskje 1 min. Så tenkte jeg at det var vel bortkaste å teste, så kastet jeg testen i søppelen og gikk - dumme meg.

Men når jeg går tilbake til badet og ser på testen - der er det en svaaaaaaaaak strek!!!

Huff, at jeg ikke hadde tålmodighet til å vente!!! Dumme meg!!

Men vel ta en ny en imorgen!!!!!

Skrevet

Forresten, gratulere med positiv test!!!! Endelig noen som tester positiv!!!

Det trengte vi, hehe :) Masse lykke til videre!! :)

Skrevet

kommet litt brunt hos meg i dag, så da kommer det vel for fullt i mårra da :/ en dag før ikm.

Skrevet

Gratulerer så mye til deg Ballongmage!!!! ;-D Det trengte vi!!

Skjønner godt at du ikke tørr å tro på det helt, men du får ta noen tester til så du blir overbevist. Og til slutt en digital så lyser den "Gravid" mot deg skal du se!!!

Da har den positive bølgen begynt håper jeg!!! Fortsatt ingen tr, godt tegn!! Sånn kan det fortsette.

stineskj, hvis det er spotting, så kan man spotte selv om man er gravid. Men man har vel gjerne en følelse av at tanta kommer like før den kommer ;-(

Hali, det er vel i tidligste laget for deg å teste, særlig når det ikke er morgenurin. Du får be mannen din gjemme testene, og ihvertfall vente til onsdag eller torsdag ;-)

Ble skikkelig glad for den positive testen til Ballongmage!!! Nå kommer det snart noen flere etter ,det tror jeg ;-)

Skrevet

Ja, tidlig å teste. Men er 9 dpo, og sist testet jeg klart positiv 12 dpo.

Venter til torsdagen, tror jeg (hvis jeg klarer det). hehehe

Skrevet

Ja, det er sant. Men det er ikke sikkert du produserer hcg like fort denne gangen vet du. Men skjønner godt at det er vanskelig å la vær. Hadde helt sikkert testet jeg også, om jeg hadde hatt tester liggende. Er derfor jeg ikke har det - og ikke kan nærme meg et apotekt de første dagene, hehe.....

Hvem tester i morgen? Ireyna?

Skrevet

Åå, gratulerer Ballongmage :)

En svak strek er jo en strek, eller hva?

Jeg som skulle være så flink å vente med testing, men nå vet jeg ikke om jeg klarer. Må kanskje teste i morgen tidlig... Hmm, vi får se.

Skrevet

Jeg har også ikm på onsdag.testet i dag. ta en du og da vel!:)

Skrevet

Tusen takk!:) Men sier til meg selv at jeg får vente en uke over ikm før jeg tror på det;)

Test da vel:) Jeg testet på ettermiddagen!

Skrevet

Gratulere så super masse m positiv test Ballongmage. Endelig en god nyhet her. Er sikker på at d kommer flere snart! Jeg er imidlertid blitt skrå sikker på at tanta kommer nå. Forsvarsmekanismen som trår inn nå, slik at jeg ik skal bli skuffa. Spennende å se om d er flere gode nyheter imorgen..

Skrevet

Snart ikm dag, og ingen murring ingen ømme pupper, ingen av de normale pms symptomene enda:)

Nå blir det bare hærlig kosestund med min kjære og opptak av "jul i skomakergata" :)

Skrevet

Amedillo, du får si ifra hvis du tester i morgen da ;-)

Syns bare mensmurringene kommer mer og mer ;-( Så kjedelig!

stinea*2011?<3, høres bra ut med manglende pms-symptomer ;-) Når skal du teste?

Skrevet

Tror ikke det blir noe testing før etter ikm, siden jeg var sen sist mnd, vi får se hvor lenge man holder;)

Noen som skal teste i morgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...