Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #51 Skrevet 4. desember 2011 Det var kjedelig å høre Cornflake!! Kjenner det stikker i magen min også, og jeg hadde håpet at det var livmora som strakk seg!! Huff Håper vi får en positiv test snart, føler at vi trenger det for å muntre opp tråden!! Noen som skal teste i morgen?
MღM Skrevet 4. desember 2011 #52 Skrevet 4. desember 2011 Jeg aner virkelig ikke hvordan det går denne mnd. Det er jo først pp for oss denne gangen - hadde et forsøk i vår også, men så var det en del som skjedde, så vi fant ut at vi skulle utsette det en stund. I dag fikk jeg vond i puppene, og vanligvis har jeg hatt det like etter dpo og rundt disse dager så gir det seg og mensen kommer ett par dager senere. På en måte så har jeg en del ting som kan tyde på at det kan være noe siden alle pms tegnene stort sett har vært fraværende eller kommet på merkelige tidspunkt i forhold til tidligere, men mener å huske at mensen kom et par dager for sent sist vi prøvde og det gjør den så å si ALDRI, så tror nok at man klarer å spille seg selv et puss fordi man ønsker veldig. Så da er det bare å vente på onsdagen og se hva som skjer....eller dvs. jeg står klar onsdag morgen med testen
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #53 Skrevet 4. desember 2011 Håper du er gravid ღ magmil ღ!! ;-) Skriv deg på lista vår!
Høytoppåfjellet Skrevet 4. desember 2011 #54 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har fryktelig lyst til å teste i morgen! Ikm er onsdag. Hva tror dere?
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #55 Skrevet 4. desember 2011 Høytoppåfjellet, hmm.... Vet ikke helt hva jeg skal si. Den kan jo være positiv, men den kan også være negativ selv om du er gravid. Tror nesten bare du må bestemme selv. Har du mer enn en test? Hvis du bare har en ville jeg ventet. Men, det er bedre å teste i morgen tidlig enn å prøve å vente og så teste i morgen ettermiddag ;-) Si hva du bestemmer deg for da!! Er så spent!! Vi MÅ få en positiv test snart!!
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2011 #56 Skrevet 4. desember 2011 Ja, test i morgen Høytoppåfjellet! Godt mulig å få positiv da:) Vi trenger litt glede her! Ellers går jeg inn i pp 7 med relativt godt mot:) Søndag, 4.12(uke 48) - Athina, 31 pp. ********** Mandag, 5.12: - Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent! - -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: - Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!! ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent - romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA. -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 - ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm. - Cayenne72, syklus nede i 29 dager - all right! Inn i pp 7.
Høytoppåfjellet Skrevet 4. desember 2011 #57 Skrevet 4. desember 2011 JA! Og jeg har ingenting imot å være den første positive iallefall! Har to tester, en fra billigtester (ikke strimmel) og en CB. Vurderer å kjøre på med billigtesten og spare så den beste til onsdag TO dager før ikm, det skal da være mulig å få en positiv da!
Høytoppåfjellet Skrevet 4. desember 2011 #58 Skrevet 4. desember 2011 Åå så irriterende Cayenne72!! Heldigvis er desember en av de mnd som bare flyr forbi med kjekke helligdager og familiebesøk (ikke alltid gøy, men tiden går vertfall) Og så er det jo julaften Plutselig er det ny IKM uke før en vet ordet av det! Det er vertfall det jeg har tenkt for meg selv om tr skulle dukke opp denne uken! Godt å være forberedt på det verste Da tester jeg i morgen tidlig! Gru-gleder meg allerede
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #59 Skrevet 4. desember 2011 Da tar du ansvar for positiv test Høytoppåfjellet ;-) Vi bør jo slå uke 48 da, det syns jeg!!! Du må oppdatere her da ;-) Kjenner jeg er spent på dine vegne. Skal krysse fingre og tær! Cayenne, bra du er ved godt mot! Om tanta kommer hit, kommer jeg til deg i Uke 1! Ikke dårlig erstatning. Men vil helst ha positiv test! Hihi
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2011 #60 Skrevet 4. desember 2011 Hadde vært koselig, men vil ikke se deg der:) Høytoppåfjellet: Krysser ALT jeg har!
Høytoppåfjellet Skrevet 4. desember 2011 #61 Skrevet 4. desember 2011 Tuusen takk! Dette blir spennende Hvis ikke det blir meg så kanskje det blir en av de andre som har ikm i morgen, mer enn 1 positiv hadde ikke vært feil! Jeg har smugkikka inne på uke 48, og der er det jo MANGE som har blitt gravide! Håper vi har det som skal til for å slå dem, haha
Forsvarsfrue^^ Skrevet 4. desember 2011 #62 Skrevet 4. desember 2011 Høytoppåfjellet, håper du kæn være den første til å få positiv her, så kæn resten av oss bare henge med på den positive bølgen som starter;) Her er også ikm på onsdag, men denne gangen får det gå som det går, kjenner jeg egentlig ikke er så urolig, for det ene eller det andre. Er vel fordi alt annet med flytting og jul kommer i første rekke nå!
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #63 Skrevet 4. desember 2011 Ja, de har 7 positive!! Trenger noen positive tester nå for å slå dem!!! Tror Tyrjente også skulle teste i morgen. så vi kan få 2 positive!! Blir veldig fristet til å teste selv. Men siden det har vært skikkelig syklustull denne gangen, tror jeg det er lurt å vente. Men blir skikkelig gira på deres vegne!!!
Høytoppåfjellet Skrevet 4. desember 2011 #65 Skrevet 4. desember 2011 Spørsmål. CB med ukeindikator går den ut ifra dag 1. i siste mens eller befruktningsdag, eller når det har festa seg ect? Hvordan kan den stemme når det produseres forskjellige hcg-nivåer fra person til person? Kanskje dumt spørsmål men
Forsvarsfrue^^ Skrevet 4. desember 2011 #66 Skrevet 4. desember 2011 Denne pp har jeg faktisk klart å dreie hodet over på noe annet enn baby hele tiden, å kjenner at det føles mere behagelig mot ikm, ikke samme presset på meg selv, kan man vel si Har en test liggende i en skuff, så får vel finne den fram, å legge den på toalette, sånn at jeg har mulighet en av de nærmeste dagene jeg også !! Hvordan går det med deg da Babysyk85?
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #67 Skrevet 4. desember 2011 Hehe, stakkars ;-p Det hadde jo vært en skikkelig god start på uken da!!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 4. desember 2011 #68 Skrevet 4. desember 2011 Noen som sa at jeg hadde tegn på å være ekstra fruktbar denne pp'n siden jeg i ca 1-2dpo hadde noe blodig utflod, pluss at jeg hadde det på 9dpo! Så kanskje denne måneden er lykke;)
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #69 Skrevet 4. desember 2011 Så flink du har vært stinea*2011?<3. Det hørtes deilig ut å slippe babytankene hele tiden!! Tja, syns det sikker litt nederst i magen, har jo et håp om at det er livmoren som strekker seg, men tror nok bare det er ønsketenkning!! Har vært så mye tull med syklusen, så om det ikke skulle klaffe håper jeg tanta kan komme snart!! Har du planer om å teste i morgen? Eller for å si det på en annen måte, skal du finne fram testen i kveld? Hehe Høytoppåfjellet, tror den viser fra befruktningen. Altså må man legge til 2 uker for å få det antall uker vi bruker. Det med hcg nivået er jeg ikke sikker på. Ikke teit spm, nå lurer jeg på det samme!!! Hehe Har ingen tester liggende, og tror jeg skal drøye så lenge som mulig!!!
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #70 Skrevet 4. desember 2011 stinea*2011?<3, 9dpo er vel festeblødning ;-) Om det er det, så har egget festet seg sent, da vil jeg tror at du også tester positivt sent. Kan hende det er bare noe jeg tror da. Men da har du ikke begynt å produsere hcg før etter 9 dager ihvertfall. Krysser fingrene for deg ;-)
Forsvarsfrue^^ Skrevet 4. desember 2011 #71 Skrevet 4. desember 2011 Tror jeg skal drøye lengst mulig denne gangen også, siden tanta kom senere forrige mnd. Denne uken har jeg en masse å gjøre med pakking og flytting av mamma, så tror det skal gå ganske bra å holde seg såpass opptatt at jeg skal klare å vente i det lengste;) Huff, ja jeg skjønner frustrasjonen med syklustull. Etter jeg sluttet på pilla i august 2008 gikk det helt til i september i fjor før min syklus rettet seg, og nå ligger på ca 30-33 dager. Å akkurat det unner jeg ingen =/
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #72 Skrevet 4. desember 2011 Oj, det var lenge med syklustull for deg!! Da er mitt ingen ting i forhold! Jeg sluttet på pilla i mars i år. Syklusen har ikke vært heeelt stabil siden det, men holdt seg på 29-35 (en gang var den på 42). Det har vært helt greit, for jeg har hele tiden hatt el smerter, og El-slim, så har tanta kommet akkurat 15 dager etter el-slim. De to forrige syklusene har den ikke fulgt det mønsteret. Så jeg er jo spent på hva det blir til nå også. Dette er vår 3pp, så syklusen begynte å tulle etter at vi begynte prøvingen. Jeg klager kanskje mer enn jeg burde, for egentlig kan jeg jo være glad for at det har gått så bra som det har etter pilleslutt. Har jo hørt skrekkeksempler!! Nå er det natta her! Gleder meg til å lese oppdateringer fra de som har tester i morgen! Skal krysse alt jeg har for dere jenter ;-) Tvi tvi
ønsker * magetroll <3 Skrevet 4. desember 2011 #73 Skrevet 4. desember 2011 Jaa, jeg skal teste i morgen ) Ingen tegn til tr heller, men testa ikke positivt før uke 7 sist, så kan være jeg produserernseint hcg denne gangen også.. Men skal prøve meg imorgentidlig ) Lykke til til dere som ikke har fått tr enda!!!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 4. desember 2011 #74 Skrevet 4. desember 2011 Gleder meg også til oppdateringer fra dere som ikke har fått tante besøk enda, de kommende dagene;) Nå blir det natta her også, masse å gjøre denne uken og så alt for lite tid=p
Høytoppåfjellet Skrevet 5. desember 2011 #75 Skrevet 5. desember 2011 Da har jeg testa og den er negativ! Blendahvitt!! Urk.. håper det fortsatt er håp likevel Er ved godt mot-minus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå