Babysyk85 Skrevet 3. desember 2011 #26 Skrevet 3. desember 2011 Mammamio* 15pp, har du lest om skyggestreker på pernille? Står noe om at det er pga reagenset som ligger der streken er. Når testen blir våt kan det komme til syne en veldig svak strek. Denne skal tolkes negativ. Nå vet jo ikke jeg om det er det du har hatt, men du kan jo vurdere det. Om du fikk negativ idag, ville jeg nok ventet lenger enn til mandag, for den vil nok ikke være veldig sterk da heller. Selv gir jeg opp! Vet ikke om dere andre kjenner på tappen? Min har ihvertfall ikke lukket seg enda!!! Antatt EL var forrige tirsdag!?!?!!!! Så den burde jo ha lukket seg. Har vært litt sånn halvåpen de siste dagene, men igår syns jeg den var veldig åpen! Idag bittelitt mindre. Kanskje kroppen sliter med å slippe egget? Den skal jo være helt lukket når man er gravid, så gravid er jeg iallefall ikke ;-( Skjønner ingen ting jeg!!!
Mamma med spire Skrevet 3. desember 2011 #27 Skrevet 3. desember 2011 Jo, jeg tolker den negativt! Har prøvd såpass lenge nå at jeg ikke har for store forhåpninger. Så jeg venter til ikm på mandag og har ikke tanta kommet til da så for jeg ta en test til en gang i uken som kommer. Jeg merker at jeg er litt negativ! Hvorfor skal jeg få positiv test nå liksom.
Bonanza Skrevet 3. desember 2011 #28 Skrevet 3. desember 2011 Ireyna; hahaha jeg var også med på den store menstråden forrige pp, så jeg føler jo at jeg er synderen her hahaha! Nå er iallefall jeg ute av lista for denne gang, og håper jeg har tatt med meg den bloody Tanta vekk fra denne tråden..... ANGÅENDE bidronninggele og wild yam; det hjalp meg tydeligvis ikke å bli gravid denne pp, MEN jeg har en himla mens nå! Har hatt veldig liten mens siden hormonspiralen ble fjernet den 12 august(sparsomt og ikke friskt blod , sorry detaljer!!) men nå, ja det står ikke på mengde og friskhet hehehe. Er sikker på at disse produktene har hjulpet til å få en tykk og frisk livmorslimhinne, noe jeg bekymret meg for at jeg ikke hadde de forrige pp. Det er iallefall helt annerledes nå. Noen andre som har opplevd lignende?? Men er jo også usikker på om disse produktene forkortet syklusen min, noe meningen ikke var. Den er kort nok fra før... Håper på mange positive tester hos resten av dere jenter nå fremover! Lykke til alle sammen:-)
Mamma med spire Skrevet 3. desember 2011 #29 Skrevet 3. desember 2011 Søndag, 4.12(uke 48) - Athina, 31 pp. ********** Mandag, 5.12: - Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent! - - Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!! - -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: - Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!! ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent - romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA. -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 - ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp
Mamma med spire Skrevet 3. desember 2011 #30 Skrevet 3. desember 2011 Ja, da var denne pp over for meg også. Jeg kjenner jeg er glad for at jeg ikke så på denne synålstreken som noe positivt! Nå skal jeg samle sammen motet igjen, ta med denne dumme tanta så resten av dere i denne ikm uken slipper å se noe til henne og hoppe inn i en ny ikm uke! Jeg kommer nok helt sikkert til å følge med på hvordan det går med dere andre og ønsker dere andre lykke til i uken som kommer:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 3. desember 2011 #31 Skrevet 3. desember 2011 Uff, så utrolig kjipt med alle disse tantene! Hold håpet oppe, nå er det snart jul og masse å glede seg til:) Og lykke til neste pp!! Selv kan det virke som at jeg har en "smal måned" som min mormor spurte meg for to år siden da jeg akkurat var blitt gravid, altså bare 4 uker på vei. Hun så på meg at jeg var gravid selv om det var så tidlig, fordi jeg raste ned i vekt og så ut som et beinrangel. Føler at jeg er der igjen. Siste halvannen uke har jeg hatt minimal matlyst, og jobbet masse pluss styr med unger på hjemmefronten dag og natt. Så har virkelig rast ned i vekt, og har ingenting å ta av, så nå er jeg like beinrangel som for to år siden:( Får meg til å tenke om jeg har en "smal måned"? Men kan jo selvfølgelig også forklares med masse stress i det siste både på jobb og hjemme. Har ingen tester liggende, og skal vente til etter ikm (torsdag) med å teste i så fall, da jeg har en syklus som er ganske spot on. Håper det kommer noen gode nyheter snart fra resten av gjengen! Selv er jeg litt ambivalent, siden jeg føler jeg har nok for tiden. Kanskje drøye noen mnd til før vi prøver igjen dersom tanta kommer neste uke.. Kos dere ikveld jenter:)
**Cayenne** Skrevet 3. desember 2011 #32 Skrevet 3. desember 2011 Ja, da ser det ut til at tanta er på vei hit også - har skikkelig tantefølelse, kviser og oppblåst mage. Tipper hun kommer i morgen, den møkkakjerringa! Kjipe greier:( Babysyk: Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet med den tappetafsinga, virker ikke som du blir noe klokere - snarere tvert imot;) Høne pøne: Har du mange unger? Hørtes slitsomt ut, det der! Ikke for det, det er slitsomt nok med disse to også, men ikke så ille at jeg går ned i vekt, da - dessverre! Skal ikke klage da, men skulle gjerne hatt bort de siste 5 kiloene. Kanskje det hjelper med tre unger... Nei, dette ble bare tull. Lykke til dere andre. NÅ MÅ INGEN FLERE TANTER KOMME!!!
Indigo 08-10-13 Skrevet 3. desember 2011 #33 Skrevet 3. desember 2011 Får krysse fingra for deg til imorra Cayenne72, at ingen tante kommer!! Har to barn små, tett i alder. Skal absolutt ikke klage over livssituasjonen:) Men bare litt mye for tiden på jobben. Høyt tempo, masse ansvar, både psykisk og fysisk slitsomt, turnus oppå det hele, og med en mann som reiser en del, så er det litt småtungt for tiden. Men for all del, misforstå meg rett, skal ikke klage!! Har to fantastiske barn, og vet det er mange som sliter med å i det hele tatt få ett! Hvor gamle er dine? Mine er 1 og 3 år:)
Babysyk85 Skrevet 3. desember 2011 #34 Skrevet 3. desember 2011 Føler dette er deja vu fra forrige tråd jeg var med i! Så mange tanter, og det allerede før uka vår har startet! Og nå deg også Cayenne! Argh!!! Nei! Betyr det at det er gode odds for de som er igjen eller? Cayenne, har vel blitt mer eller mindre avhengig av å sjekke tappen. Men får se neste syklus om jeg klarer å la vær. Nå klarer jeg nok ikke å la vær resten. Eller prøver å begrense det, for man skal helst ikke gjøre det når man er gravid. Selv om jeg er rimlig sikker på at jeg ikke er det da! Høne_pøne, håper det er et godt tegn at du raser ned i vekt!! Vi trenger noen positive tester!!
Høytoppåfjellet Skrevet 3. desember 2011 #35 Skrevet 3. desember 2011 Urk! Alt for mange tanter her Jeg kjenner absolutt ingenting jeg! Ingen murring, ingen kvalme og heller ingen overdrevet tissing lengre.. Jeg hadde jo håpet på å være spykvalm MINST en dag til nå, og jeg hadde ikke takket nei til supersåre ballongpupper en stund heller! Bare jeg hadde noen håndfaste symptomer! Jeg er straks 10 dpo og dette ser slettes ikke bra ut Hvis tanta kommer så har jeg alltid murringer en til to dager i forveien, aldri tidligere enn det. Gruer meg til mandag!!
**Cayenne** Skrevet 3. desember 2011 #36 Skrevet 3. desember 2011 Høne pøne: Mine er "store", 5 og 7. Men minstemann har hatt sine utfordringer, og vi har til tider vært helt på randen. Føler det løser seg litt nå etterhvert, da. Men jobben er nok litt som din - masse ansvar på forskjellige områder, hektisk, for mye å gjøre. Begynner å lure på om det er stresset med jobben som gjør at jeg sliter med å bli gravid nå, og ikke alderen. Skulle ikke være noe i veien for å bli raskt gravid, ifølge min gynekolog. Og de andre satt jo på første forsøk... Etter medarbeidersamtale forrige uke har jeg klart å kvitte meg med en ganske stor arbeidsoppgave, og følte at jeg lettet litt med det samme. Så håper det hjelper. Babysyk: Du må ikke være så pessimistisk. Snart er det din tur! Lykke til til oss alle:)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 3. desember 2011 #37 Skrevet 3. desember 2011 Åååj, så mange tanter liker vi ikke!! Håper virkelig at de ikke kommer til derenneste mnd.. Jeg hååper virkelig ikke at tanta kommer her i gården, tappen er middels høy, lukket og veldig har, bruker å komme langt ned og bli myk så tett på ikm dagen..lurer på om jeg skal ta en ny test på morgen urin i morgen, så får sambo en hæærlig innflyttningsgave skal flytte i morgen )) Lykke til til dere alle sammen ) håper vi som er igjen kan få pos test og sende myye babystøv til dere andre så det klaffer neste mnd!!
Forsvarsfrue^^ Skrevet 4. desember 2011 #38 Skrevet 4. desember 2011 Mammamio* 15pp: legen din har ikke lov til å nekte deg henvisning til utredning om dere har vært aktive prøvere i over 1 år, så ta deg en ny samtale med han/henne, hvis ikke burde du skifte fastlege. Ellers er det ingenting som skjer her, merker ikke noe til verken tanta eller at jeg kæn være gravid, tiden vil vel vise fram mot ikm på onsdag:)
Mamma med spire Skrevet 4. desember 2011 #39 Skrevet 4. desember 2011 Ja, jeg har vurdert å bytte lege! Jeg ble litt satt ut når han mente vi skulle prøve i 6-12 pp til etter å ha vært aktive prøvere i ett år så jeg klarte ikke å si så mye når han kom men det utsagnet. Samboeren min har sagt nå at han vil ta det opp med sin lege så da får vi se hva den legen sier. Skuffelsen er litt ekstra stor denne pp, for et par vi kjenner han nettopp annonsert at de venter nummer to ikke lenge etter at nummer en har kommet og det har gjort at stadig fler i familien spør om når vi skal begynne. Vi skal iallefall gi monitoren ett nytt forsøk denne pp, etter at den ikke helt virket forrige pp. Jeg skulle ta kontakt med den plassen jeg kjøpte monitoren av om ikke monitoren ville ha fler testpinner denne pp for da er det mest sannsynlig noe galt med den. Jeg fikk bare beskjed av monitoren å brukte 2 testpinner iløpet av 16 dager og det er jo ikke helt rett i forhold til at det var første syklus med den.
Hali Skrevet 4. desember 2011 #40 Skrevet 4. desember 2011 God morgen jenter!! Så utrolig kjipt med så mange som har fått TR da!! Liker IKKE!! Nå får det holde, jenter! Resten får komme med reelle positive tester nå Jeg er 8 dpo..jeg er kanskje litt mer optimistisk og håpefull enn forrige pp. Igår kjente jeg utrolig smerter i nedre del av magen - de var veldig vonde, minte meg nesten om rier. Så jeg håper det var festesmerter Håper håper håper!! Opplevde det samme i 1.pp ca 5dpo...Krysser fingrene!! Idag er jeg øm i nedre mage, ellers ingen andre symptomer. Huff, tør jeg å være så optimistisk da :/
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2011 #41 Skrevet 4. desember 2011 Sorry jenter, men da har tanta ankommet Oslo. Det som er bra er at syklusen er nede i 29 dager (fra ca 33) etter 3 mnd hos akupunktør. Men vet ikke om det hjelper for noe annet, da... Har av en eller annen grunn litt god følelse for neste pp, så hvis det ikke funker da blir jeg deppa! Har ikm uke 1 - når har dere andre som har fått tanta på besøk ikm? Og så sier vi at tantekvoten herved er full!
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2011 #42 Skrevet 4. desember 2011 Inne på IKM uke 48 er det SJU gravide til nå, så da må det jo bli noen her også, dere!!!
Bonanza Skrevet 4. desember 2011 #43 Skrevet 4. desember 2011 Hei cayenne! Jeg har korte sykluser, så hos meg blir ikm slutten av uke 51 eller begynnelsen av uke 52. Den nye pp skal jeg prøve solvipect hostesaft også, skader jo ikke;-). Må prøve litt forskjellig;-). Jeg har ikke sett el-slim siden jeg tok ut denne hormonspiralen, bare vannet sekret. Jeg vet jeg har hatt el-slim ved de to andre svangerskapene, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke har det mer. Jeg hadde MASSE før!!??? Så hvorfor ha jeg det ikke mer???? Noen som har innspill på dette??
Babysyk85 Skrevet 4. desember 2011 #44 Skrevet 4. desember 2011 NEI, Cayenne, ikke du også!! Det er 7 av totalt 25 jenter på tråden som har fått tanta på besøk, det er 28%, ca 1/3!!!! Og det FØR uka vår i det hele tatt har startet!! Håper det blir litt mer spenning til uka da!!! prinsesse05 , st.hans prins09, kanskje du får el-slim neste pp nå som systemet er skikkelig igang? Eller så har syklusen rett og slett forandret seg siden sist du var gravid. Jeg har jo også slitt med dårlige blødninger, men har hatt slim for det (det har minket denne syklusen da). Jeg prøvde grapefruktjuice forrige syklus og syns det ga meg mer slim. Det kan jo være noe å prøve. Tenker at det ikke er helt bra å dytte i seg masse hostesaft, så da er grapefruktjuice et sunnere alternativ ;-) Om mensen er i rute som først antatt, skal jeg begynne å spotte idag. Blir jo spennende å se utover dagen!! På tide å lage en testeliste? Jeg skal ikke teste, men syns det er spennende å følge med allikevel!!
stch85 Skrevet 4. desember 2011 #45 Skrevet 4. desember 2011 Har ikm på ons, og tok både en g test, og en el test på mårran i dag, de var begge negative så regner i grunn med at tanta kommer denne måneden også. Siste uka før ikm er forferdelig lang!
Yoggy ; ) Skrevet 4. desember 2011 #46 Skrevet 4. desember 2011 Jaaajaaaa...:-( Haft två negativa tester denna helgen, en i fredags å en idag. Har IKM runt 10 eller kanske tidigare, EL min var tidigare en jag trodde denna rundan.Er 12 dpo idag, å har ju MASSA symtomer nu igen..SUCK...men men man får väll vackert sätta sig ner å vänta på den där tanta..ASCH så jag börjar hata henne :-(
mammas skatter <3 Skrevet 4. desember 2011 #47 Skrevet 4. desember 2011 Søndag, 4.12(uke 48) - Athina, 31 pp. ********** Mandag, 5.12: - Mammamio* 15pp, 23år, 15pp. Utolmodig og spent! - - Cayenne 72, 39år, PP6.Denne mnd skjer d!!! - -Tyrjente88, 23 år, pp10 (litt + - mtp langesykluser/ikke eksisterende sykluser.), laa meg få verdens beste julegave ********** Tirsdag, 6.12: - Ireyna/26år, PP16, Utålmodig!! ********** Onsdag, 7.12: - stineskj, 25år, pp5. Lengter og venter! - Ballongmage, pp 2 etter ma,prøvd ett år på baby - Høytoppåfjellet, 24 år, PP3. Prøver på første baby! - Stinea*2011?<3, 22år, 11.pp, Satser alt! ********** Torsdag, 8.12: - Lille2012, 28år, PP2, Traff blink på EL- spent - romheg <3mammas skatt<3, egentlig prøvenekt i 2-3 mnd av legen etter SA. -grønnsakshagen, på àn igjen :-) - Høne_pøne, 31 år, 2pp, Det som skjer, det skjer;) - Babysyk85, 26år, 3.pp. Har en dårlig følelse denne pp! - Cornflake, 29 år, 8 pp. Begynt på utredning, skal til gyn. den 22. des. ********** Fredag, 9.12: -Ønsker ny spire, 28år, pp 9, IKM fredag eller lørdag - ringfinger, 24 år, 2,5 års prøveperiode, håper inderlig denne gangen.. ********** Lørdag, 10.12: - Yoggy, 36år, 3pp. Denna gången MÅ de ske! - Amedillo, 29år, 3.pp - pauline og knerten, 26 år, 2pp ********** Søndag, 11.12: - Hali, 24år, 3.pp. Håper, lengter og venter! ********************************** <3 Gravid <3 - ********************************** Inn i ny PP - negativ test på slutt av uke 49 eller TR: - tør_vi_prøve_på_nr_3? TR 3 dager før IKM , inn i 2pp - Vivica, 28år, vet ikke om det er vits å fortsette...? - prinsesse05, st,hansprins 09, TR 4 dager før ikm, inn i 5pp. - Athina, TR 1dag før IKM, inn i 32 pp. - MES, pp 2 på tur... - mammamio 15pp, TR 2 dager før ikm. Inn i 16 pp -romheg <3mammas skatt<3 TR 4dager før ikm.
mammas skatter <3 Skrevet 4. desember 2011 #48 Skrevet 4. desember 2011 blodig utflod 4 dager før ikm. så regner med det er tanta som kom. for har enten hatt EL på dag 12 eller ikke i det hele tatt. syklusen er helt tullete hos meg..... huff
Høytoppåfjellet Skrevet 4. desember 2011 #49 Skrevet 4. desember 2011 Merkelig hvordan 7. stk har fått TR før tiden da!
Ming82 Skrevet 4. desember 2011 #50 Skrevet 4. desember 2011 Huff Kjenner det stikker i magen hos meg også, tror den stygge tr er på vei hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå