Gå til innhold

Vurderer epilator. Er det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det helsikes vondt? Kan jeg bruke det både på legger og bikinilinje?

Varer resultatet lenge?

Fortsetter under...

Skrevet

Har kjøpt en Braun sine....

Det gjorde sinnsykt vondt, men de skrev at det kan gjøre vondt de første gangene men blir bedre etter hvert. Har bare brukt min 3 ganger og det gjør vondt fortsatt...

Skrevet

Det gjør vondt, men ikke så et er uoverkommelig, syns jeg. Jeg syns likevel det er litt mye styr til at jeg gidder. Jeg syns det var mest effektivt å bruke hvis jeg første gang vokset leggene og så vedlikeholdt med epilator. Det er en stund siden jeg brukte det, så husker ikke helt hvor lenge resultatet varte, men tror jeg pleide å bruke den ca1g i uka. Det blir uansett aldri like glatt som om man barberer med høvel fordi det alltid vil være noen småhår igjen. Fordelen er at hårene ikke er så rett kuttet over som når man barberer, så de virker mykere.

Skrevet

Ja det er verdt det synes jeg!

Ja de første gangene gjør det drit vondt, så hvis det er super lenge siden jeg har gjort det så blir det noen glass vin først. Da går det som en lek :)

Jeg har ikke brukt min nå i vår/sommer for jeg er gravid og ikke hatt ork.

Men jeg har mye mye mindre hår på leggene enn det jeg hadde før.

Om sommeren for å ha legger uten hår så må jeg vel bruke den en gang i mnd ca. Og kanskje litt oftere på bikinilinjene. Der er den foresten mye bedre en barberblad for du slipper de stygge rød nuppene. :)

Og det holder mye lengere. :)

Skrevet

Jeg synes det er verdt pengene. Jeg kjøpte min for et par år siden og den er min faste følgesvenn gjennom hele året. Unntatt på vinteren. ta bruer jeg høvel.

Det er GRUSOMT første gangen. Jeg slet i to dager for å få bort håret og det så ut som jeg hadde tent på begge leggene. Sårt og rødt.

Etterhvert gikk det bedre og nå kjenner jeg ingenting når jeg tar det.

Ett tips er å barbere leggene og så ta første runde med epilering etter 2 dager. Da får den ikke tak i like mange hår som den ellers ville ha gjort om hårene var lenger. Skrubb bena først med en skrubbevott e.l for å fjerne døde hudceller osv. Resultatet blir mye bedre da. Ta resten dagen etter. Så er det bare å vedlikeholde.

Skrevet

Hvilke anbefaler dere, da?

Ikke hi, men vurderer det jeg også.

Annonse

Skrevet

Syns det er verdt pengen. Det blir ikke mindre vondt, føler bare at jeg greier å takle smerten bedre etterhvert.

Skrevet

Jeg har Braun epilepsi husker ikke akkurat hvilken modell, men det er med barbering itillegg. Fint og grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...