Skyr Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Når forteller dere det til familie og venner?
Skyr Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2011 altså at dere er gravide? er så glemsk for tiden at det er skummelt!! :S
Gjest Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Har allerede fortalt det til noen, sånn som mor og de nærmeste venninne mine (som selv er gravide) .. Resten vil vi vente med å fortelle det til jeg har fullgåtte 12 uker. Altså 18 desember Hva tenker du da Skyr?
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Eg tenker å holde deg for meg sjøl så lenge som mulig. Minst til uke 12.
prøver1991 Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Jeg fortalte det til søsken og foreldrene mine da jeg var 12 uker og fortalte mine tanter og besteforeldre da jeg var 19 uker, har ikke fortalt det til flere jeg er nå 24 uker
Rødhette <309+<312 Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Vi kommer til og fortelle det rundt julaften til de nærmeste som kommende besteforeldre, da kommer jeg til og være 10/11 uker. Magen begynner allerede og bli synlig og må holde den inne og gå med store klær for at det ikke skal synes. Vil fortelle det før det er skikkelig tydelig. Har en liten gutt på 2 fra før, så tydelig at magen kommer fortere denne ganger
Bella75 Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Jeg kommer til å fortelle det til min søster snart, vi bor i samme gate så vi ser mye til hverandre, mer enn resten av familien. Jeg må vel si det på jobb snart, siden jeg er så uggen, men jeg håper å kunne vente så lenge som mulig med å si det på jobben. Jeg vil ihvertfall ikke la min drittsjef være den første i verden som vet om graviditeten(barnefar vet seff om det da) Det vil passe veldig godt for oss å si det i julen (uke 10 da), men vi får se.
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Jeg er 11 uker på vei. Og har sagt det til noen på jobben + ei venninne. Ellers holder vi det hemmelig for alle til vi har vært på ord.ul. Da ca i uke 18. Er så redde for å miste denne gangen at vi vil vente til vi får se lille nurket på ul, og se at alt er bra! Bor på andre siden av landet fra familie, så å skjule det blir ikke noe problem
Skyr Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2011 Så lenge dere skal vente med å fortelle det til familien da. Jeg er akkurat 6 uker nå og har sagt det til mamman og pappan min. Ei nær venninne vet det også. Kommer til å vente til uke 12 før vi forteller det til noen andre. Ettersom vi har mistet før syns jeg det kan være greit at noen vet det i tilfellet det skjer igjen og jeg trenger en skulder å gråte på. Når fortelle det til arbeidsgiver da?
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Forrige gang fortalt vi det etter 3-4 mnd. Så litt lenger nå, men som sagt, vi vil gjerne se nurket først. Forrige gang fikk jeg ul i uke 13 også så da var vi roligere. Jeg tenker mer at skulle noe skje vil jeg at minst mulig folk skal vite det... Denne gang fortalte jeg det til arbeidsgiver da jeg allerede var rundt 5 uker på vei. Forrige gang ventet jeg 12 uker.
Miamore Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Hei Rødhette! Ser ut som om vi kan være omtrent like langt på vei her, når har du termin? Vi kommer også til å fortelle våre det på juleaften
sundli Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 jeg hadde også tenkt å fortelle det rundt julaften for da er jeg også 10/11 uker.men magen min vises også allerede (venter nr 3)så jeg har fortalt det til mine nermeste og til barna,har lyst til å rope det ut til hele verden egentlig.men når barna vet det så er det vell ikke lenge til alle vet det uansett =)
Rødhette <309+<312 Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Hei miamore. Jeg har termin 17.juli. Enn du da?
miss mc Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 har fortalt d til min mor ettersom hun begynte å mase om å ha godt tid o.s.v. og dette ikke var helt planlagt Også fikk min arbeidskollega vite det i dag ettersom vi skal jobbe sammen er det greit han vet hva som skjer med meg. Men det er ganske hysj hysj. Tror ikke jeg blir å si det til så mange untatt familie Folk blir å se det uansett etterhvert Er vel etter egen rekning 4+1 idag. Så spørs det hva legen finner ut
Netti*** Skrevet 6. desember 2011 #16 Skrevet 6. desember 2011 De 3 første gangene har jeg ropte det ut med en gang. Selv elstejenta fikk vite det da. Har nok vært lange svangerskap for henne de 2 siste. Denne gangen blir jeg å vente til over 12 uker. Mye fordi det blir lenge for 3 søte små å vente på lillesøster/lillebror. Jobben venter jeg med til samme tid, siden jeg sitter i lederstilling er det ikke bare bare å finne vikar så vi trenger litt tid til intervju osv. Menker jeg er mye mere moden denne gangen og tar ting med knasende ro, skal bare nyte svangerskap og barsel tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå